Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:11 
 
Hardtraxxer

bijna hersteld van Knock Out, waardoor ik heel veel zin krijg in dit feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 14:58 
 
Hardtraxx Elite

Mega veel zin in!
Waarom is het hier zo stil haha, gaat er bijna niemand hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Mega veel zin in!
Waarom is het hier zo stil haha, gaat er bijna niemand hier?


We hebben er zoveel zin in dat we er stil van zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin hier nu echt gruwelijk veel zin in te krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

anders ik wel !! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hee ik bedenk me net dat de kans wel redelijk aanwezig is dat Geck-E - Soul Train door de ziggo dome gaat knallen zaterdag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedacht me van de week.. Om toch maar naar dit feest te gaan xd , dus ook ik ben erbij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Same hier na lang twijfelen, aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Same hier na lang twijfelen, aanwezig :)

Jaja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 08:51 
 
Hardtraxxer

Ich bin dabei
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele grote twijfel om te gaan, superveel zin in een feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo'n zin om al die dikke nieuwe tracks van de laatste tijd horen!

En ik hoop dat Thera eens Clash of Substream Remix gaat draaien, maar dat zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hele grote twijfel om te gaan, superveel zin in een feestje!


Ik zeg ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwazig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 22:01 
 
Artiest

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt steeds gezelliger hier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoorde dat ze in de Ziggo Dome geen flesjes water hebben, klopt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, krijg je bekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

En consumpties waren iets van 2,90? Vind die Ziggo Dome nu al niets, moeten we ook nog 50 cent neerleggen voor de wc zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
En consumpties waren iets van 2,90? Vind die Ziggo Dome nu al niets, moeten we ook nog 50 cent neerleggen voor de wc zeker?

Nee dat hoeft niet en blijkbaar kan je munten die je teveel hebt inleveren en geld terug krijgen. Dat scheelt je waarschijnlijk hoe dan ook geld. Ik hou zelf iig altijd een paar euro aan muntjes over na een feest, dan heb je die weer terug voor die paar euro die je meer betaald per biertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Basshunterzz schreef:
En consumpties waren iets van 2,90? Vind die Ziggo Dome nu al niets, moeten we ook nog 50 cent neerleggen voor de wc zeker?

Nee dat hoeft niet en blijkbaar kan je munten die je teveel hebt inleveren en geld terug krijgen. Dat scheelt je waarschijnlijk hoe dan ook geld. Ik hou zelf iig altijd een paar euro aan muntjes over na een feest, dan heb je die weer terug voor die paar euro die je meer betaald per biertje.


Meestal koop ik 10 muntjes waarvan ik er 1 houdt voor de verzameling. Is het ook zo dat je 2,5 munt moet neerleggen voor water?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik speculeer nu maar, ik heb namelijk best een gezond verstand. Maar ik GOK dat je niet 2,5 munt voor een beker water betaald. Is maar een wilde gok hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso is het nooit 2,5 munt maar 2, maar dat is alleen voor 0,5L flessen. Bekers zijn altijd 1 en kleine flesjes vaak ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar blijft die tijdtafel dan :/ ?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten