Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
YHardtraxxer
- 69 posts member since 2012
- last seen May 2015
bijna hersteld van Knock Out, waardoor ik heel veel zin krijg in dit feest 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Mega veel zin in!
Waarom is het hier zo stil haha, gaat er bijna niemand hier?
We hebben er zoveel zin in dat we er stil van zijnwrote:Mega veel zin in!
Begin hier nu echt gruwelijk veel zin in te krijgen 
Hee ik bedenk me net dat de kans wel redelijk aanwezig is dat Geck-E - Soul Train door de ziggo dome gaat knallen zaterdag 
Ik bedacht me van de week.. Om toch maar naar dit feest te gaan
, dus ook ik ben erbij! 
Same hier na lang twijfelen, aanwezig 
Jajawrote:Same hier na lang twijfelen, aanwezig
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Ich bin dabei
Hele grote twijfel om te gaan, superveel zin in een feestje!
Zo'n zin om al die dikke nieuwe tracks van de laatste tijd horen!
En ik hoop dat Thera eens Clash of Substream Remix gaat draaien, maar dat zal wel niet.
En ik hoop dat Thera eens Clash of Substream Remix gaat draaien, maar dat zal wel niet.
Ik zeg jawrote:Hele grote twijfel om te gaan, superveel zin in een feestje!
-
BArtiest
- 99 posts member since 2012
- last seen Oct 2023
Aanwezig 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ik hoorde dat ze in de Ziggo Dome geen flesjes water hebben, klopt dat?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
En consumpties waren iets van 2,90? Vind die Ziggo Dome nu al niets, moeten we ook nog 50 cent neerleggen voor de wc zeker?
Nee dat hoeft niet en blijkbaar kan je munten die je teveel hebt inleveren en geld terug krijgen. Dat scheelt je waarschijnlijk hoe dan ook geld. Ik hou zelf iig altijd een paar euro aan muntjes over na een feest, dan heb je die weer terug voor die paar euro die je meer betaald per biertje.wrote:En consumpties waren iets van 2,90? Vind die Ziggo Dome nu al niets, moeten we ook nog 50 cent neerleggen voor de wc zeker?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Meestal koop ik 10 muntjes waarvan ik er 1 houdt voor de verzameling. Is het ook zo dat je 2,5 munt moet neerleggen voor water?wrote:Nee dat hoeft niet en blijkbaar kan je munten die je teveel hebt inleveren en geld terug krijgen. Dat scheelt je waarschijnlijk hoe dan ook geld. Ik hou zelf iig altijd een paar euro aan muntjes over na een feest, dan heb je die weer terug voor die paar euro die je meer betaald per biertje.wrote:En consumpties waren iets van 2,90? Vind die Ziggo Dome nu al niets, moeten we ook nog 50 cent neerleggen voor de wc zeker?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Ik speculeer nu maar, ik heb namelijk best een gezond verstand. Maar ik GOK dat je niet 2,5 munt voor een beker water betaald. Is maar een wilde gok hoor
Sowieso is het nooit 2,5 munt maar 2, maar dat is alleen voor 0,5L flessen. Bekers zijn altijd 1 en kleine flesjes vaak ook