Dat niet maar ook ik houd natuurlijk rekening met het concept 
Dus gewoon vol gas geven!wrote:Dat niet maar ook ik houd natuurlijk rekening met het concept
Dus gewoon vol gas geven!wrote:Dat niet maar ook ik houd natuurlijk rekening met het concept
Ja doe dat maar en regel gelijk een vervanger.wrote:Dus gewoon vol gas geven!wrote:Dat niet maar ook ik houd natuurlijk rekening met het concept
Ga jij maar hoor!wrote:Ja doe dat maar en regel gelijk een vervanger.wrote:Dus gewoon vol gas geven!wrote:Dat niet maar ook ik houd natuurlijk rekening met het concept
Waar zit die 3e area eigenlijk?wrote:Heb geen eisen gekregen nee, maargoed het feest is raw dan kun je dat als dj wel nagaan! Maargoed de 3e area is meer gericht op Talent dan raw :-)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Echt een goeie garp!wrote:Op de plee, heb ik vernomen.
Jeej, horen we binnenkort ook nog wat van jou/jullie? Misschien een Free Release voor Cursed?wrote:Nice! Goed bezig Pieter en Rik!
Volgens mij op de begane grondwrote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Echt een goeie garp!wrote:Op de plee, heb ik vernomen.
De 3e area is toch boven met die lift...? Dacht dat wat voorheen de 2e zaal was, eigenlijk de 3e is en er ergens nog een tussenmaat-zaal is...
Als het aan mij had gelegen, was 'ie al free released.wrote:Jeej, horen we binnenkort ook nog wat van jou/jullie? Misschien een Free Release voor Cursed?wrote:Nice! Goed bezig Pieter en Rik!![]()
Komiek.wrote:Op de plee, heb ik vernomen.
Naar de plee ga je wellicht vaker dan naar de derde area.wrote:Komiek.wrote:Op de plee, heb ik vernomen.
in de ziggo club.wrote:Waar zit die 3e area eigenlijk?wrote:Heb geen eisen gekregen nee, maargoed het feest is raw dan kun je dat als dj wel nagaan! Maargoed de 3e area is meer gericht op Talent dan raw :-)
Het duurt nog anderhalve week.wrote:Time table?