Basshunterzz schreef:
Festuca schreef:
Heb geen eisen gekregen nee, maargoed het feest is raw dan kun je dat als dj wel nagaan! Maargoed de 3e area is meer gericht op Talent dan raw :-)
Waar zit die 3e area eigenlijk?
in de ziggo club.
Heb 't gevraagd en als 't goed is kan je daar komen vanaf waar op Freaqshow de kluisjes waren (ongeveer). In ieder geval, meteen als je binnen komt links

Wie zijn er allemaal aanwezig van hier die ik (inmiddels) ken? Heb op HardBass, Freaqshow en de Tijdmachine plots erg veel hardtraxxers ontmoet, was alle keren erg gezellig moet ik zeggen

Ik kan met iedereen beter over weg IRL dan online
