Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ASOT gaat voor. Voor Q-Dance begrippen is dit een hele aardige line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Nando schreef:
Heb in april al Loudness + BTB 'weekend'.

Zelfde voor mij, + een oninteressante line-up = niet aanwezig.

Vergeet Club r_AW niet he Jesse :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:58 
 
Hardtraxxer

Ik had deze line up wel ongeveer verwacht van Q dance als ik de prijs zag :)
Ik zie me nog wel een hele avond los gaan hierop :yay:
Ook vind ik de sfeer hierrond (trailer enz.) wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nou ben er niet kapot van, ondanks dat ik een wat mindere line-up had verwacht weet Q-Dance me toch weer te verbazen. Frontliner en Psyko Punkz :lol: Ga denk vooral voor Area 2 (Titan, High Voltage) en Area 3 (Wat onbekender voor mij dus ben hier wel benieuwd naar) op de Main natuurlijk Thera. Wat houdt Acti ft. Geck-e in, ik weet dat het Activator en Geck-O zijn maar wat kan ik van hen verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early hardstyle/hardtrance dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Wat houdt Acti ft. Geck-e in, ik weet dat het Activator en Geck-e zijn maar wat kan ik van hen verwachten?


Dat kan redelijk wat zijn, met Geck-e weet je zoiets nooit. Dat maakt zijn act zo vet _0_
Kijk anders even in de Hardtrance sectie: 'Geck-e (Qult5) en Acti (Qult4)'
Zoiets zal het 'waarschijnlijk' worden.

Pluspunten dat Geck-e wat meer geboekt wordt overigens! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:45 
 
Hardtraxxer

Niet aanwezig. In zaal 1 weer de uitgekauwde namen die je op elk groot evenement ziet en dat in combinatie met de hoge entreeprijs, de achterlijke muntprijs en de slechte bereikbaarheid van zaal twee. Ga idd wel naar Loudness. Voor de helft van het geld naar een feest wat echt raw is. De nmen uit zaal een die raw zijn heb ik inmiddels al zo vaak gehoord dat ik daar ook niet echt warm meer van wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Love2Party schreef:
Niet aanwezig. In zaal 1 weer de uitgekauwde namen die je op elk groot evenement ziet en dat in combinatie met de hoge entreeprijs, de achterlijke muntprijs en de slechte bereikbaarheid van zaal twee. Ga idd wel naar Loudness. Voor de helft van het geld naar een feest wat echt raw is. De nmen uit zaal een die raw zijn heb ik inmiddels al zo vaak gehoord dat ik daar ook niet echt warm meer van wordt.


Het is dat ik de kaarten al heb en mijn vrienden eigenlijk niet teleur wil stellen om toch in een keer niet mee te gaan. Ben nog in grote twijfel over Loudness...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
XtD schreef:
Nando schreef:
Heb in april al Loudness + BTB 'weekend'.

Zelfde voor mij, + een oninteressante line-up = niet aanwezig.

Vergeet Club r_AW niet he Jesse :thumbup:

Is nog niet aangekondigd toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Is nog niet aangekondigd toch?

Is altijd laat. En is (de laatste jaren tenminste) altijd in april, september en november. Vrees Zal 6 of 20 april zijn denk ik, 13e heeft Promo al een andere boeking (en is Masters) en 27e is Hardshock dus zie ik ook niet snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de line-up niet eens zo tegen vallen :) Prima zo! Tja, Psyko Punkz en Frontliner zijn wat ongepast, maar wie weet gaan ze nog wel verrassen. ^^ En erg vet dat Thera er staat :D die gaat wel afsluiten denk ik.

Ik wil de Ziggodome ook wel eens gaan bezoeken, dus zodra ik geld heb misschien wel gelijk een kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:29 
 
Hardtraxxer

degenen die destijds zo'n X-Qlusive wildstylez kaartje hadden met zo'n citizen membership gebeuren zouden mail moeten hebben gehad nu.

Wat stond daar in? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb hem niet gehad, maar zou kunnen omdat ik een leader ben natuurlijk ^^ :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:17 
 
Hardtraxx Newbie

Dit sla ik maar over, liever loudness en bass academy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:49 
 
Hardtraxxer

What the fuck doen frontliner, noisecontrollers en psyko punkz naast Crypsis, B-Front & Thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 22:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind de line up wel oké. Alleen jammer dat er zoveel artiesten zijn, ben niet zo'n fan van korte setjes. Heb ze liever van 1,5 uur ofzo. Wel heel dik dat Thera hier (neem ik aan) mag afsluiten :love:

Als ik het redt met geld en geen tentamens heb ben ik denk ik wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich wel een leuke line-up. Als het werkt maar eens kijken of mensen mee willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thew schreef:
What the fuck doen frontliner, noisecontrollers en psyko punkz naast Crypsis, B-Front & Thera?

Of what the fuck doen Crypsis, b-front & Thera naast frontliner, noisecontrollers en psyko punkz?

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:50 
 

nielstil schreef:
Thew schreef:
What the fuck doen frontliner, noisecontrollers en psyko punkz naast Crypsis, B-Front & Thera?

Of what the fuck doen Crypsis, b-front & Thera naast frontliner, noisecontrollers en psyko punkz?

:')

Nee want het is toch een hardstylefeest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
nielstil schreef:
Thew schreef:
What the fuck doen frontliner, noisecontrollers en psyko punkz naast Crypsis, B-Front & Thera?

Of what the fuck doen Crypsis, b-front & Thera naast frontliner, noisecontrollers en psyko punkz?

:')

Nee want het is toch een hardstylefeest?

Heb ik van jou vorige week niet iets gelezen dat B-front geen hardstyle maakte? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 01:25 
 

Nee, ik zei dat B-Front zijn track Undiscovered magere kicks had en dat hardstyle harde kicks hoort te hebben. B-Front vind ik juist een heel goede hardstyle producer, net als die anderen. Morgen komt B-Front hier lekker in het dorp draaien en dat wordt leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Nee, ik zei dat B-Front zijn track Undiscovered magere kicks had en dat hardstyle harde kicks hoort te hebben. B-Front vind ik juist een heel goede hardstyle producer, net als die anderen. Morgen komt B-Front hier lekker in het dorp draaien en dat wordt leuk :D

Nerazzurro93 schreef:
Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.

Achja ik ga hier niet meer op in. Gewoon lekker wachten op ban.

on-topic: hoe zijn die muntprijzen in het ziggo dome nu. Nog steeds even duur als met ADE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd daar naar. Plus is de tweede zaal al beter bereikbaar? Er moest een trap afgemaakt worden ofzo?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 18:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gewoon met z'n allen naar zaal 3 ook geen gezeur met lift etc.! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Gewoon met z'n allen naar zaal 3 ook geen gezeur met lift etc.! :)


Al ga jij hard draaien misschien. Is daar nog een eis bij gesteld door Q-Dance?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten