Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:11 
 
Hardtraxx Elite

Jongens, het is een evenement dat opbouwend is he.

Dus van soft naar raw ;), een soort Qlimax dus.
Dus ik sta niet raar van op te kijken als Wildstylez er staat.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Jongens, het is een evenement dat opbouwend is he.

Dus van soft naar raw ;), een soort Qlimax dus.
Dus ik sta niet raar van op te kijken als Wildstylez er staat.

Bron ? Aangezien er vanuit de officiële kanalen duidelijk werd gemaakt dat het om raw zou gaan.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:40 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
hotymoty schreef:
Jongens, het is een evenement dat opbouwend is he.

Dus van soft naar raw ;), een soort Qlimax dus.
Dus ik sta niet raar van op te kijken als Wildstylez er staat.

Bron ? Aangezien er vanuit de officiële kanalen duidelijk werd gemaakt dat het om raw zou gaan.


Dit heb ik van iemand inside Q-dance, dus ik kan je die bron niet geven ;)

We gaan het zien!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Tonight remix is toch regelrechte mainstream?


Ik vind het duidelijk een stuk 'meer raw' dan een plaat als So High of Lose My Mind, maar weer een stuk minder dan een B-Front track oid. Ik zou het zelf niet onder 'raw hardstyle' zetten, maar vind het ook geen pure mainstream sound hebben. Originele Tonight vind ik meer door en door mainstream. Deze vind ik wat meer ergens ertussen in, met elementen uit beide.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Stomme hokjes ook.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
urbandesigner schreef:
hotymoty schreef:
Jongens, het is een evenement dat opbouwend is he.

Dus van soft naar raw ;), een soort Qlimax dus.
Dus ik sta niet raar van op te kijken als Wildstylez er staat.

Bron ? Aangezien er vanuit de officiële kanalen duidelijk werd gemaakt dat het om raw zou gaan.


Dit heb ik van iemand inside Q-dance, dus ik kan je die bron niet geven ;)

We gaan het zien!


Ik heb ook van iemand inside bij Q-Dance gehoord dat er een Theracords zaal komt, maar de bron kan ik je niet geven ;)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt, ik heb ook gehoord dat die zaal open-air wordt en dat er een andere zaal is met jacuzzi's.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ja klopt, ik heb ook gehoord dat die zaal open-air wordt en dat er een andere zaal is met jacuzzi's.

Dat tweede heb ik ook gehoord, maar heb je ook een bron voor dat eerste?
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een goeie vriend van me wist mij te vertellen dat het laatste uurtje word verzorgd door Noisekick Live, bron kan ik helaas ook niet vermelden..
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:17 
 
Hardtraxx Elite

hahaha jongens toch...
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Een goeie vriend van me wist mij te vertellen dat het laatste uurtje word verzorgd door Noisekick Live, bron kan ik helaas ook niet vermelden..


Niels Geuzebroek komt ook nog even de vocale, unplugged versie van Noisekick - Oogkaspenetratie doen
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer had gehoopt op Zanger Rinus.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen idee of het al bekend was maar op PF staan Noisecontrollers, B-Front en Adaro (niet geheel verrassend) al als artiesten op dit feest
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:18 
 
Hardtraxx Elite

Luca77 schreef:
Geen idee of het al bekend was maar op PF staan Noisecontrollers, B-Front en Adaro (niet geheel verrassend) al als artiesten op dit feest

Das toch ook logisch?
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Luca77 schreef:
Geen idee of het al bekend was maar op PF staan Noisecontrollers, B-Front en Adaro (niet geheel verrassend) al als artiesten op dit feest


Was bekend ja
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was voor de verandering WEL een bron voor ^^
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:02 
 
Hardtraxxer

Ik heb gehoord dat wildstylez en atmozfears het anthem maken en dat deze heel rauw word.
Hier heb ik alleen geen screen van.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Ik heb gehoord dat wildstylez en atmozfears het anthem maken en dat deze heel rauw word.
Hier heb ik alleen geen screen van.


Okee.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke. De grapjes zijn nu weer leuk geweest.. Vanaf hieronder is het weer klaar.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er al ticketprijzen bekend of loop ik nu enorm achter?
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Zijn er al ticketprijzen bekend of loop ik nu enorm achter?

Ja, ik heb er in totaal rond de 53 euro voor betaald.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Oh jezus de ticketverkoop is allang begonnen xd
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Oh jezus de ticketverkoop is allang begonnen xd

Hahaha ja :P Al 11 dagen geleden :cool:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Niet eerst de line-up dus :(
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:58 
 

JVDM schreef:
Niet eerst de line-up dus :(


Dat niet, maar ik ga er niet van uit dat dit uitverkocht raakt voordat de line-up bekend is.
De mainstream mensen zullen wat 'afgeschrikt' zijn door het Raw-etiket dat door Q-dance op dit feest is geplakt, en de meeste Raw-liefhebbers zullen toch wachten tot de line-up bekend is, om er zeker van te zijn dat het niet 'Q-dance Raw' wordt, met namen als Wildstylez en Noisecontrollers.

Maar geen garanties uiteraard, het blijft toch een Q-dance feest..
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten