Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

Jorisrkc schreef:
Typisch hardtraxx. Kansloos!! :sleep: :sleep:

Net als Wootum die 90% van de feesten alleen gaat whahahahhaha

Q-dance :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Ik zat even te zoeken op jou post, en toen kwam ik dit tegen:

Jorisrkc schreef:
Jezus, Q-dance snapt er maar weinig van volgens mij....

psyko punkz qlimax anthem pffffff


Is je mening over Q zo snel bij gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Wil wel erg graag gaan, waarschijnlijk helaas alleen dan.. Nouja, heel de middag en avond op decibel alleen in de loudness beviel me ook prima, dus dat mag de pret niet drukken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook vaak zat alleen, niks op tegen als je weet dat er bekenden zullen zijn. En sowieso: nieuwe mensen ontmoeten gaat veel makkelijker in je eentje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 17:44 
 
Hardtraxx Newbie

Zat op de evenement pagina te kijken van Qapital op facebook en zag dit staan;

Afbeelding

Frontliner draait er ook? :innocent:

Edit: zegt natuurlijk niks, maar Digital Punk & Scope DJ staan op partyflock als "aanwezig".
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Digital punk staat er voor 80% zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Niet fuiken met Wootum! Hij is van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Niet fuiken met Wootum! Hij is van mij!

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend benieuwd naar de line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben ontzettend naar dit nieuwe concept van Q. Zal een overweging worden ipv financiele toestand.. stomme geld altijd -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:31 
 
Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
Digital punk staat er voor 80% zeker!


Nice ^^ Kan dan toch een leuke lineup gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas gaat loudness niet door, dus dit zie ik ook wel erg zitten. Wacht wel eerst even de line-up af, en dan koop ik eventueel wel een ticket :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

https://twitter.com/wildstyleznl/status ... 2902319104

Lol? Wildstylez te vroeg? Link is nu verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
https://twitter.com/wildstyleznl/status/295944402902319104

Lol? Wildstylez te vroeg? Link is nu verwijderd.

Wat was er dan net?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Iets met 'United by the universal language of raw hardstyle music, we stand up for the next generation, This is our world!... *dode facebook link*'
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:19 
 

iMark schreef:
Iets met 'United by the universal language of raw hardstyle music, we stand up for the next generation, This is our world!... *dode facebook link*'

Dat staat er nog steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:07 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylez staat er dus 90 %
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:14 
 

hotymoty schreef:
Wildstylez staat er dus 90 %


:mad:

Tot zover dus het idee 'de Q-dance tegenhanger van Loudness'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk wildstylez en raw :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou het alsnog een aardige domper worden zeg dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga ik niet. Q-dance moet zich maar aan hun woord houden (Defqon DVD) , en anders ga ik gewoon lekker niet :P.

Year of Summer en So High kun je ook in de kroeg horen, daar hoef je geen 50 euro voor neer te tikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NC snap ik nog enigszins, maar Wildstylez? Al zou ik het wel vet vinden hoor, als hij wat rauwere tracks gaat maken, wat A2 shit draait. De soort van mainstream-met-een-raw-tintje zoals Tonight Remix bevalt me goed. Gezien de dode link zou het ook best kunnen dat het door een management iemand is gepost op de verkeerde twitter per ongeluk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Tonight remix is toch regelrechte mainstream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gaan ze "raw hardstyle" nou opeens hypen speciaal voor dit feest.. Substromingen bestaan niet, beter zet Q voor de verandering gewoon een unieke en diverse line up neer, dan is iedereen tevreden.

Net of mainstream artiesten speciaal voor dit feest "rauwe" tracks gaan produceren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wat gaan ze "raw hardstyle" nou opeens hypen speciaal voor dit feest.. Substromingen bestaan niet, beter zet Q voor de verandering gewoon een unieke en diverse line up neer, dan is iedereen tevreden.

Net of mainstream artiesten speciaal voor dit feest "rauwe" tracks gaan produceren. >.<

Misschien draaien maar daar geloof ik niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Noisecontrollers kan ik nog begrijpen, maar Wildstylez? Als hij vroeg staat en hij draait inderdaad wat A2 spul zoals Yellow Minute Remix of Let It Go etc. zou het heel misschien nog passen, maar ik kan me niet voorstellen dat ie verder alleen maar tracks van anderen gaat draaien. Maar goed we zullen zien, van mij hoeft het ook niet allemaal ultimate raw shit te zijn, maar dan moeten ze dat ook niet verkondigen bij Q-Dance.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten