Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstreamers zijn niet afgeschrikt, ze hebben hier simpelweg nog nooit van gehoord. Anders was het al wel uitverkocht geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1

Adaro
B-front
Noisecontrollers
Frontliner
Zatox
Crypsis
Psyko Punkz live
Frequencerz live
E-force
Thera
Acti vs Geck-E
Hosted by Villain

Area 2

Digital Punk
Titan
Tartaros
Scope DJ
High Voltage
Submotion
Hosted by Shizzler

Area 3

Bass Chaserz
D-Droned
Emperador
Demolite & Festuca
Juized
Contest winner
Hosted by Axys
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera op een Q-dance feest. Wie had dat nog gedacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel lafjes. Noisecontrollers, Frontliner, Psyko Punkz en Zatox.... Als je een raw feest geeft, maak het dan ook echt raw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slechte Line up. Zo zie je maar hoe oppervlakkig Q-dance de Raw stroming benaderd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmmm,,, raw? Maarja, het is een stap in de goede richting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmmm, had toch iets beters gehoopt, helaas :( Denk toch maar mijn kaartje verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die main area is echt triest. Psyko Punkz, Frontliner naar area II. Titan, Digital Punk area I. Problem solved! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Die main area is echt triest. Psyko Punkz, Frontliner naar area II. Titan, Digital Punk area I. Problem solved! :thumbsup:


Jammer dat area 2 zo kut bereikbaar is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:56 
 

Nee dankje.
Toch liever Loudness met wat (voor mij) onbekende namen, dan om die standaard namen als PP en Frontliner weer te zien, notabene op een 'raw-feest'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jammer dat area 2 zo kut bereikbaar is :thumbdown:


Is dat met die lift waar ik zo'n heerlijke verhalen over gehoord heb? Ben er nog nooit geweest maar dit kan misschien wel leuk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Acti vs. Geck-E :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is niet wat ik had gehoopt, staan genoeg namen tussen die gewoon echt niet hier thuis horen. Toch vet voor Thera, en d'r staat ook nog wel wat tussen wat ik best zou willen zien :)

Maargoed, de verhalen over de ziggodome, het slecht bereiken van area 2 (wat ik dan hoor) en Loudness 2 weken later: ik ga lekker naar Loudness =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:08 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Line-up is niet wat ik had gehoopt, staan genoeg namen tussen die gewoon echt niet hier thuis horen. Toch vet voor Thera, en d'r staat ook nog wel wat tussen wat ik best zou willen zien :)

Maargoed, de verhalen over de ziggodome, het slecht bereiken van area 2 (wat ik dan hoor) en Loudness 2 weken later: ik ga lekker naar Loudness =D


Precies wat ik er ook over dacht!
Scheelt ook nog de helft in de kosten.. Mij duidelijk! Ik wacht wel op een raw versie van Qapital
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Hmmmm, had toch iets beters gehoopt, helaas :( Denk toch maar te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter verwacht?! Pff.. dit is de meest diverse line up van Q sinds tijden, +1000 waardering voor Q. :D

En Ziggo Dome is heilige locatie, ik vind het gedurfd van ze om zo iets neer te zetten hier. Natuurlijk hebben ze ook wat namen ebij gedaan die het grote publiek nog beetje trekken, ze gaan geen concept neerzetten waar ze van te voren van weten dat het maar voor 50 % uitverkocht gaat raken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een prima line up op een aantal namen na!
en dat kan simpel opgelost worden door Titan en DP na area 1 te halen inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:13 
 
Hardtraxx Addict

Het valt me mee maar toch valt het tegen :P Niet aanwezig, geld niet waard imo, week erna Indicator en week daarna Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matige lineup. En het ontgaat me eerlijk gezegd wat Festuca en Bass Chaserz hier te zoeken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner
Let's work on a harder track, just for QAPITAL!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:18 
 
Hardtraxxer

Leuke lineup voor een q-dance feest. ik snap ook alleen niet wat Festuca en Bass Chaserz hier te zoeken hebben. als pp en frontliner de avond openen dan is er niks aan de hand. zo'n semi-raw feestje lijkt me eigenlijk wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Acti vs. Geck-e! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:21 
 
Hardtraxx Addict

Eerste helft van de avond naar Area 2, en de laatste helft naar de main. Ik vind helemaal mooi! Hopelijk komen er veel van die zatox 'raw' fans, lijkt me leuk bij thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn er altijd geluiden geweest dat het een opbouwend feest zou worden met een hard tintje...dus ik weet niet wat jullie verwachtten, maar dit komt daar aardig in de buurt.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten