Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe laat begint die kaartverkoop eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:10 
 
Hardtraxx Addict

Zal wel 13:00 zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up afwachten, is deze vet ga ik hier zeker wel kaartjes voor halen :thumbup: en twee weken daarna ook mooi naar Loudness :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Zal wel 13:00 zijn..

Nope. start vannacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartjes zijn binnen, nu hopen op een harde line up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Kaart is binnen, nu hopen op een vette line up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Basshunterzz schreef:
Kaart is binnen, nu hopen op een vette line up :D


Ga je alleen? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Mr Lellebel schreef:
Basshunterzz schreef:
Kaart is binnen, nu hopen op een vette line up :D


Ga je alleen? :p

Ja :( Ik ken nog weinig mensen van Hardtraxx enzo... En mijn andere vrienden luisteren alleen maar naar TOA ofzo, dat vind ik kut weet je... Hopen dat ik wat mensen leer kennen op dit feest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Basshunterzz schreef:
Ga je alleen? :p

Ja :( Ik ken nog weinig mensen van Hardtraxx enzo... En mijn andere vrienden luisteren alleen maar naar TOA ofzo, dat vind ik kut weet je... Hopen dat ik wat mensen leer kennen op dit feest :thumbup:

Dan heb ik een goede tip voor je. Gewoon een hele Triforce of Nintendo naar binnen werken en dan is iedereen opeens je vriend. Als je die niet hebt, kun je op het feest gewoon een random iemand aanspreken met de vraag of die er een voor je hebt. Voor 5 euro heb je dan een vriend erbij en iemand waarmee je los kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Weer al die voorbarige opmerkingen, wacht nou eerst eens af wat Qdance ervan maakt.

Dit door Q-Dance zelf al bekend gemaakt. B-Front, Adaro en Noisecontrollers zijn de eerste drie van de line-up:

Citaat:
Qapital - will focus on the raw side of hardstyle. Besides including acts like Adaro and B-front, other acts such as the Noisecontrollers will be speeding up the tempo. The event will have three areas filled with kick-ass raw hardstyle (watch trailer here). Ticket sales start this Saturday, January 19th, only at Q-dance.com.


Bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Firetrap schreef:
Weer al die voorbarige opmerkingen, wacht nou eerst eens af wat Qdance ervan maakt.

Dit door Q-Dance zelf al bekend gemaakt. B-Front, Adaro en Noisecontrollers zijn de eerste drie van de line-up:

Citaat:
Qapital - will focus on the raw side of hardstyle. Besides including acts like Adaro and B-front, other acts such as the Noisecontrollers will be speeding up the tempo. The event will have three areas filled with kick-ass raw hardstyle (watch trailer here). Ticket sales start this Saturday, January 19th, only at Q-dance.com.


Bron


Ja dat was wel duidelijk, ik doelde op hetgeen daarbij gevoegd gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan NC die tracks als shreek edit, samara, qtrl alt del, en oudere tracks gaan draaien, dat zou pas vet zijn. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:48 
 
Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
Basshunterzz schreef:
Ga je alleen? :p

Ja :( Ik ken nog weinig mensen van Hardtraxx enzo... En mijn andere vrienden luisteren alleen maar naar TOA ofzo, dat vind ik kut weet je... Hopen dat ik wat mensen leer kennen op dit feest :thumbup:

Dan heb ik een goede tip voor je. Gewoon een hele Triforce of Nintendo naar binnen werken en dan is iedereen opeens je vriend. Als je die niet hebt, kun je op het feest gewoon een random iemand aanspreken met de vraag of die er een voor je hebt. Voor 5 euro heb je dan een vriend erbij en iemand waarmee je los kan gaan.



Typisch hardtraxx. Kansloos!! :sleep: :sleep:

Net als Wootum die 90% van de feesten alleen gaat whahahahhaha

Q-dance :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jorisrkc schreef:
Net als Wootum die 90% van de feesten alleen gaat whahahahhaha

Wat probeer je hier mee te zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het niet herkennen van sarcasme is niet eens het grappigste...wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat die gast nog geen ban heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:14 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Dat die gast nog geen ban heeft.


Dat jij er nog geen hebt...... wijsneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:15 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Het niet herkennen van sarcasme is niet eens het grappigste...wtf :lol:


Waar zie jij sarcasme btw?? Ik zou even de definitie ervan opzoeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jorisrkc schreef:
Steffnov schreef:
Het niet herkennen van sarcasme is niet eens het grappigste...wtf :lol:


Waar zie jij sarcasme btw?? Ik zou even de definitie ervan opzoeken ;)

In de reactie van Lellebel en Chukkels misschien? Maar reageer even op mijn vraag aub, als je elke keer zulke stoere praat komt neerplempen. Dat niemand uit mijn vriendengroep van hardstyle houdt en daardoor niet mee gaat naar feesten kan ik ook niks aan doen he. En ik ken het overgrote deel van Hardtraxx tegenwoordig wel waar ik mee optrek tijdens feesten, dus snap je probleem niet echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorisrkc schreef:
Steffnov schreef:
Het niet herkennen van sarcasme is niet eens het grappigste...wtf :lol:


Waar zie jij sarcasme btw?? Ik zou even de definitie ervan opzoeken ;)

:lol: :lol:

Als je Lellebelletje en Chukkels zou kennen, zou je weten dat dat met een werkelijk gigantische knipoog is geschreven, puur en alleen om reacties als de jouwe los te weken. Misschien niet 100% te omschrijven als sarcasme, maar een stuk beter dan wat jij er van maakt xd dat je dit dan gelijk generaliseert naar heel HT maakt het wel af xd

Hoe je daarna nog op Wootum ingaat slaat dan weer nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P

Ik was dan wel sarcastisch ja, maar het was zeker niet denigrerend bedoelt tegenover mensen die (vaak) alleen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I lol'led irl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorisrkc schreef:
Net als Wootum die 90% van de feesten alleen gaat whahahahhaha

Hahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind je echt een held als je alleen gaat. Niet iedereen heeft veel vrienden die de muziek leuk vinden. Ik moet ook altijd gaan zoeken naar mensen die mee willen.

En als je daar schijt aan hebt vind ik je echt een baas haha!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten