Nouja als je inderdaad de MF eurtkwak rauwmix echt raw gaat noemen kan brennan heart er nog wel eens staan. Ik hoop dat Q het anders aanpakt, en er ook wat Theracords in gooit. Ik denk dat Geck-o hier nog wel een kans krijgt. Verder Zany, misschien Donkey Rollers, Ran-D wordt ook altijd nog wel als raw gezien bij q-dance en natuurlijk Zatox

.
Maargoed, wie d'r ook staat, als de artiesten zich aan het concept houden kan het best interessant worden dit. Nu maar hopen dat ze Hard Driver gewoon in Belgiƫ laten.
Zoals hierboven ook wel gezegd word, het Loudness concept verwacht ik hier ook niet in terug te zien.