Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:45 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
NC:
Citaat:
By the way. Qapital will be a "raw" minded party. And we will delver. Looking forward to make some F*(Kin HARD stuff ;-)

Psst, een paar posts boven je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:47 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Psst, een paar posts boven je ;)

Los overheen gelezen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

Erg benieuwd :)... Dacht dat ik feestjes enzo een beetje zat werd de laatste tijd, maar wil iig naar Qapital, Loudness en Reverze !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:55 

Hardtraxx Veteran

Optie toch wel, afhankelijk van de line up of die optie ook gelicht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:03 

Hardtraxx Veteran

Wil hier misschien toch ook wel heen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:

Concept klinkt leuk, als de prijs te doen is geef ik het ook wel een kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

Oke oke.. Stiekem maakt Q-Dance me best nieuwsgierig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Wordt serieuze optie dit, wordt wel druk die periode dan en heb ook nog eens geen werk tot april :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:25 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:

Prijs wordt 52,50 als ik de site van Ziggo Dome moet geloven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:

Dacht dat je het had afgezworen? Old habits die hard :D Prijs had ik niet anders verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:37 

Bierkoning

Hoopte toch op iets minder, maarja dat zou toch niet de doorslag geven in m'n beslissing om te gaan of niet. Eerst maar eens de line up afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:41 

Hardtraxx Veteran

Als dit echt 3 area's raw wordt, waarom moet dit dan tegelijk met ASOT zijn?! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:01 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
NC:
Citaat:
By the way. Qapital will be a "raw" minded party. And we will delver. Looking forward to make some F*(Kin HARD stuff ;-)

Zou wel nice zijn, al die oudere platen van ze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:35 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:

Dacht dat je het had afgezworen? Old habits die hard :D Prijs had ik niet anders verwacht.

Ja maar tot nu toe klinkt het allemaal erg vet, NC die gas gaan geven, als dat wordt zoals ik het hoop dan gaat dat een erg vette set worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 10:02 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Ja maar tot nu toe klinkt het allemaal erg vet, NC die gas gaan geven, als dat wordt zoals ik het hoop dan gaat dat een erg vette set worden.

Hopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 10:44 

OMG OMG OMG RAWSTYLE OMG OMG QDANCE BREN IN HARD RANDY!!!! :love: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 10:46 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
OMG OMG OMG RAWSTYLE OMG OMG QDANCE BREN IN HARD RANDY!!!! :love: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: (L) (L) (L)

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:26 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Zo weinig bommetjes maar deze keer :(

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:51 

Delt-A schreef:
KSwoosh schreef:

:huh:

raw hardstyle en qdance is een combinatie die moeilijk samengaat lijkt me... vandaar.
met Qore doen ze het wel goed, maar dat houden ze een beetje klein, dit daarentegen, lijkt niet die kant op te gaan, vooral niet als ze et in et grafdome houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht ook niet voornamelijk "Loudness namen" op dit feest,
Maar Q heeft afgelopen feesten ook zat acts gehad die hier goed aanwezig kunnen zijn:
Adaro
B-Front
Crypsis
Radical Redemption
Titan
E-Force
Frequencerz

Met zulke namen kan ik me al goed vermaken op een feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:44 

Hardtraxx Veteran

Nouja als je inderdaad de MF eurtkwak rauwmix echt raw gaat noemen kan brennan heart er nog wel eens staan. Ik hoop dat Q het anders aanpakt, en er ook wat Theracords in gooit. Ik denk dat Geck-o hier nog wel een kans krijgt. Verder Zany, misschien Donkey Rollers, Ran-D wordt ook altijd nog wel als raw gezien bij q-dance en natuurlijk Zatox :P .

Maargoed, wie d'r ook staat, als de artiesten zich aan het concept houden kan het best interessant worden dit. Nu maar hopen dat ze Hard Driver gewoon in Belgiƫ laten.

Zoals hierboven ook wel gezegd word, het Loudness concept verwacht ik hier ook niet in terug te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:48 

Donateur

Chukkels schreef:
Als dit echt 3 area's raw wordt, waarom moet dit dan tegelijk met ASOT zijn?! :cry:

Boeien. Geluid in de Ziggodome is ondermaats, de prijzen voor drank en eten zijn vreselijk hoog en die andere zalen zijn zo zaad bereikbaar dat het de moeite niet waard is. Wacht je 2 weken kan je voor de helft van het geld naar Loudness, wat (dat durf ik je nu alvast te zeggen) een veel leuker en beter feest gaat worden dan dit.

Leuke raw-feesten heb je hier om de week, een goed groot trance feest maar een paar keertjes per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:56 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

Boeien. Geluid in de Ziggodome is ondermaats, de prijzen voor drank en eten zijn vreselijk hoog en die andere zalen zijn zo zaad bereikbaar dat het de moeite niet waard is. Wacht je 2 weken kan je voor de helft van het geld naar Loudness, wat (dat durf ik je nu alvast te zeggen) een veel leuker en beter feest gaat worden dan dit.

Leuke raw-feesten heb je hier om de week, een goed groot trance feest maar een paar keertjes per jaar.

Wat jij zegt, ik vind het geluid in de ziggodome ook niet bijzonder. Dus daarvoor hoef je het niet te doen inderdaad. Ga hier denk ik niet heen, nc met een stevige set is ook maar afwachten of ze dit daadwerkelijk gaan doen. De maatstaf voor raw is zo onduidelijk als een beschimmelde gorgonzola kaas. Even afwachten wat de line-up gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 13:56 

Hardtraxxer

Volgens mij draaien Adaro en B-Front B2B!
Citaat:
first names:
B-Front & Adaro
Noisecontrollers

Komt van FB, evenement wat DJ Adaro heeft aangemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

Weer al die voorbarige opmerkingen, wacht nou eerst eens af wat Qdance ervan maakt.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten