De 2e zaal die iedereen wil zal eindelijk af zijn, plus de 2e zaal (nu dus 3e, of andersom) waar iedereen een schijthekel aan heeftwrote:Waar is de 3e area in de Ziggodome te vinden dan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Dat ze gewoon die line up erop zetten, scheelt weer een hoop twijfels
En foto's van de artiesten bij de kaartverkoop, ofniet :p ?wrote:Dat ze gewoon die line up erop zetten, scheelt weer een hoop twijfels
Ik heb gewoon zo'n gevoel dat voor mij persoolijk een 'rauwe' line-up door Q-Dance alleen maar tegen kan vallen. Maar bij Dominator en Qore 3.0 weten ze ook wel echt zieke artiesten neer te zetten, wie weet krijgen we wel een Spoontech showcase

-
B
Ben benieuwd naar de rest van de line-up, hopelijk wordt die voor zaterdag bekend gemaakt. Wil toch een keer in de Ziggo Dome zijn geweest, en als de eerste namen representatief zijn voor de rest van de line-up is dit zeker een optie 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?
Paar dudes van Theracords zullen er denk ik wel staan.
-
B
Erna, anders hadden ze het nooit uitverkochtwrote:Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?
Nou echt wel.wrote:Erna, anders hadden ze het nooit uitverkochtwrote:Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Dan heb jij nog nooit van het begrip dagjesmens gehoordwrote:Erna, anders hadden ze het nooit uitverkochtwrote:Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Ik heb ze een voorstel gedaan, met een voorbeeldje waarop ze zelf mochten antwoorden.wrote:En foto's van de artiesten bij de kaartverkoop, ofniet :p ?wrote:Dat ze gewoon die line up erop zetten, scheelt weer een hoop twijfels

'Dat is toch veel te makkelijk, dit zijn natuurlijk de Frequencers. Sorry maar dit idee zal de ware Hardstyle liefhebber niet weghouden bij onze feesten.'
wrote:Frequencers
Missing the point much?wrote:Sorry maar dit idee zal de ware Hardstyle liefhebber niet weghouden bij onze feesten.'
Frequencers
Dat zijn natuurlijk de Soundcreatertunerzz van Danctraxx Recordzz met hits als Love Me Forever (Gay Only Mix) en Hold My Hand (Vocal Only Mix)
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
-
B
Wellicht omdat het concept Qlimax toch wel uitverkoopt. Maar als ze bij een nieuw feest als deze eenzelfde lineup neerzetten moet ik het nog maar zien.. Alhoewel ieder Q-dance feest natuurlijk wel weer 'een bepaald soort publiek' aantrekt.wrote:Nou echt wel.wrote:Erna, anders hadden ze het nooit uitverkochtwrote:Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Tjah laat maar xDwrote:wrote:Frequencers
Missing the point much?wrote:Sorry maar dit idee zal de ware Hardstyle liefhebber niet weghouden bij onze feesten.'
Ik heb er wel vertrouwen in. Als Q in dat bericht specifiek aangeeft dat oa Noisecontrollers hier EXTRA gas zullen geven, ben ik wel geneigd om te gaan. Denk dat ik er wel bij ben dus! 
Ben echt benieuwd naar wat voor line-up Q-dance hier neer gaat zetten 
Waar?wrote:En foto's van de artiesten bij de kaartverkoop, ofniet :p ?wrote:Dat ze gewoon die line up erop zetten, scheelt weer een hoop twijfels
-
H
- 4 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Qapital - zal zich toeleggen op de rauwe kant van hardstyle. Naast harde acts als Adaro en B-Front, zullen ook namen als de Noisecontrollers extra gas geven. Drie area’s gevuld met kick-ass hardstyle: check de trailer.
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag, uitsluitend op Q-dance.com.
nu hopen op meer goeie namen
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag, uitsluitend op Q-dance.com.
nu hopen op meer goeie namen
Noisecontrollers: By the way. Qapital will be a "raw" minded party. And we will delver. Looking forward to make some F*(Kin HARD stuff ;-)
Dus bij deze
Dus bij deze
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Interessant.
-
AHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2011
- last seen Mar 2015
De 3 area's worden:wrote:De 2e zaal die iedereen wil zal eindelijk af zijn, plus de 2e zaal (nu dus 3e, of andersom) waar iedereen een schijthekel aan heeftwrote:Waar is de 3e area in de Ziggodome te vinden dan?
1) De "main"
2) Kleine popzaal (die met de welbekende liften)
3) Club Ziggo dit is als je buiten voor de ingang staat aan de linkerkant (ook via binnen te bereiken)
http://www.ziggodome.nl/verhuur_overig/ dat plaatje dat daar staat is club ziggo
Denk dat ik hier toch wel een bezoekje ga brengen als ik wat mensen mee krijg. Hoop stiekem ook op Donkey Rollers, zou geniaal zijn in het Ziggo Dome.
Ik verwacht dat het iets in deze trend wordt op de mainstage:
Noisecontrollers
B-Front
Adaro
Digital Punk
E-Force
Frequencerz
Crypsis
The R3belz/Zatox
Alpha Twins
Radical Redemption
Ik verwacht dat het iets in deze trend wordt op de mainstage:
Noisecontrollers
B-Front
Adaro
Digital Punk
E-Force
Frequencerz
Crypsis
The R3belz/Zatox
Alpha Twins
Radical Redemption
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
NC:
By the way. Qapital will be a "raw" minded party. And we will delver. Looking forward to make some F*(Kin HARD stuff ;-)