Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Waar is de 3e area in de Ziggodome te vinden dan? :huh:

De 2e zaal die iedereen wil zal eindelijk af zijn, plus de 2e zaal (nu dus 3e, of andersom) waar iedereen een schijthekel aan heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ze gewoon die line up erop zetten, scheelt weer een hoop twijfels
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dat ze gewoon die line up erop zetten, scheelt weer een hoop twijfels

En foto's van de artiesten bij de kaartverkoop, ofniet :p ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb gewoon zo'n gevoel dat voor mij persoolijk een 'rauwe' line-up door Q-Dance alleen maar tegen kan vallen. Maar bij Dominator en Qore 3.0 weten ze ook wel echt zieke artiesten neer te zetten, wie weet krijgen we wel een Spoontech showcase :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:25 
 

Ben benieuwd naar de rest van de line-up, hopelijk wordt die voor zaterdag bekend gemaakt. Wil toch een keer in de Ziggo Dome zijn geweest, en als de eerste namen representatief zijn voor de rest van de line-up is dit zeker een optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar dudes van Theracords zullen er denk ik wel staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:37 
 

Basshunterzz schreef:
Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?


Erna, anders hadden ze het nooit uitverkocht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Basshunterzz schreef:
Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?


Erna, anders hadden ze het nooit uitverkocht :lol:

Nou echt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Basshunterzz schreef:
Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?


Erna, anders hadden ze het nooit uitverkocht :lol:


Dan heb jij nog nooit van het begrip dagjesmens gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Basshunterzz schreef:
Dat ze gewoon die line up erop zetten, scheelt weer een hoop twijfels

En foto's van de artiesten bij de kaartverkoop, ofniet :p ?


Ik heb ze een voorstel gedaan, met een voorbeeldje waarop ze zelf mochten antwoorden.

Afbeelding

'Dat is toch veel te makkelijk, dit zijn natuurlijk de Frequencers. Sorry maar dit idee zal de ware Hardstyle liefhebber niet weghouden bij onze feesten.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Frequencers

:huh:

Basshunterzz schreef:
Sorry maar dit idee zal de ware Hardstyle liefhebber niet weghouden bij onze feesten.'

Missing the point much?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frequencers :lol: Dat zijn natuurlijk de Soundcreatertunerzz van Danctraxx Recordzz met hits als Love Me Forever (Gay Only Mix) en Hold My Hand (Vocal Only Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:08 
 

Mr Lellebel schreef:
BeHa schreef:
Basshunterzz schreef:
Werd de Line-up van Qlimax bekend voor of na de kaartverkoop?


Erna, anders hadden ze het nooit uitverkocht :lol:

Nou echt wel.

Wellicht omdat het concept Qlimax toch wel uitverkoopt. Maar als ze bij een nieuw feest als deze eenzelfde lineup neerzetten moet ik het nog maar zien.. Alhoewel ieder Q-dance feest natuurlijk wel weer 'een bepaald soort publiek' aantrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Frequencers

:huh:

Basshunterzz schreef:
Sorry maar dit idee zal de ware Hardstyle liefhebber niet weghouden bij onze feesten.'

Missing the point much?


Tjah laat maar xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er wel vertrouwen in. Als Q in dat bericht specifiek aangeeft dat oa Noisecontrollers hier EXTRA gas zullen geven, ben ik wel geneigd om te gaan. Denk dat ik er wel bij ben dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben echt benieuwd naar wat voor line-up Q-dance hier neer gaat zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Basshunterzz schreef:
Dat ze gewoon die line up erop zetten, scheelt weer een hoop twijfels

En foto's van de artiesten bij de kaartverkoop, ofniet :p ?

Waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:34 
 
Hardtraxx Newbie

Qapital - zal zich toeleggen op de rauwe kant van hardstyle. Naast harde acts als Adaro en B-Front, zullen ook namen als de Noisecontrollers extra gas geven. Drie area’s gevuld met kick-ass hardstyle: check de trailer.
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag, uitsluitend op Q-dance.com.

nu hopen op meer goeie namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hwr06 schreef:
verhaal


Stond er al
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers: By the way. Qapital will be a "raw" minded party. And we will delver. Looking forward to make some F*(Kin HARD stuff ;-)

Dus bij deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:36 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
93Wesley93 schreef:
Waar is de 3e area in de Ziggodome te vinden dan? :huh:

De 2e zaal die iedereen wil zal eindelijk af zijn, plus de 2e zaal (nu dus 3e, of andersom) waar iedereen een schijthekel aan heeft xd


De 3 area's worden:
1) De "main"
2) Kleine popzaal (die met de welbekende liften)
3) Club Ziggo dit is als je buiten voor de ingang staat aan de linkerkant (ook via binnen te bereiken)
http://www.ziggodome.nl/verhuur_overig/ dat plaatje dat daar staat is club ziggo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Denk dat ik hier toch wel een bezoekje ga brengen als ik wat mensen mee krijg. Hoop stiekem ook op Donkey Rollers, zou geniaal zijn in het Ziggo Dome.

Ik verwacht dat het iets in deze trend wordt op de mainstage:
Noisecontrollers
B-Front
Adaro
Digital Punk
E-Force
Frequencerz
Crypsis
The R3belz/Zatox
Alpha Twins
Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

NC:
Citaat:
By the way. Qapital will be a "raw" minded party. And we will delver. Looking forward to make some F*(Kin HARD stuff ;-)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten