Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem ook gehad, vreemd genoeg. Al zijn ze blijkbaar al 'uitverkocht'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er mensen zijn die twee van die gratis tickets kwijt willen houd ik me aanbevolen :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het wordt sowieso weer eens tijd voor wat nieuwe concepten en mirakuleuze feesten. Dat lustrumgebeuren en classic platen draaien heb ik nu echt wel gehad. Achteraf viel de terugkeer van de grote Messi van de hardstyle mij ook maar bar tegen omdat de meeste platen de afgelopen jaren werkelijk grijsgedraaid zijn. Ik zie niet goed in hoe dat bij dit feest nu ineens anders moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probleem is ook wel dat Hardstyle artiesten, en vooral de mainstream artiesten, niet buiten de lijntjes durven te kleuren door bijvoorbeeld andere genres in een set te draaien. Komt ook wel omdat het Hardstyle-publiek wat dat betreft gruwelijk stug is natuurlijk.
Zou het super vinden als er wat meer variatie kwam in sets, dus af en toe een snellere house plaat, hardtrance, dubstep, hardcore, drum & bass, hiphop, trap of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een feest dat bestaat uit alleen maar nieuwe muziek zou ook wel lachen zijn. DJ's moeten op dat feest de track premieren waardoor je ook geen sets kan voorspellen aangezien die alleen uit nieuwe muziek moeten bestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zou het super vinden als er wat meer variatie kwam in sets, dus af en toe een snellere house plaat, hardtrance, dubstep, hardcore, drum & bass, hiphop, trap of wat dan ook.

M.i. kon je in het verleden enkel KO en XQ Holland daarvoor kwalificeren inderdaad. En dan was het nog vreselijk afhankelijk voor wat betreft DJ's daaraan deden. Met daar ook een Frontliner plannen heb je als organisatie gewoon je eigen glazen ingegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staat op het gratis ticket heel duidelijk dat identification required is. Hoe streng zullen ze hier in zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als er mensen zijn die twee van die gratis tickets kwijt willen houd ik me aanbevolen :whistle: .


Yes ik ook
We blijven gierige Nederlanders he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Staat op het gratis ticket heel duidelijk dat identification required is. Hoe streng zullen ze hier in zijn?

Dat staat er altijd haha. Ik word nooit gecontroleerd op mijn ID. Gebeurt ook grotendeels alleen maar op 16/17+ feesten. Mocht je minderjarig zijn en er wel oud genoeg uit zien, kom je heus wel binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Haha ook die mail gehad, je zou maar volledige bedrag betaald hebben...


Oh kies mij! :lol:


Sorry hele dag gewerkt haha, maar mijn code is ook al niet meer te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:32 
 
Hardtraxxer

Als er nog mensen 2 kaartjes hebben of 1. PM me aub. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het gratis is wil iedereen er plotseling wel heen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als het gratis is wil iedereen er plotseling wel heen :lol:


Het is wel Nederland he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel weer lelijk zeg als je kaarten hebt gehaald a 60eu en dalijk een potje staat te hakken in de Afwas naast een doorgedraaide brabo die voor twee tientjes binnen is. Proberen ze bij Q nog voor eind 2017 de trouwe kaartkopers allemaal tegen zich in het harnas te jagen ofzo? Ik zou nog een paar acties met partyvervoer etc opzetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas ook net te laat geweest vanmorgen, dus ook ik hou me aanbevolen als iemand nog 2 tickets overheeft (al dan niet tegen een kleine vergoeding ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja zou het ook allesbehalve leuk vinden. Als het nou om een tientje gaat, maar als je bij ieder feest 40/50% te veel betaalt is de lol er snel af. Ben wat dat betreft ook wel benieuwd wat FQS dit jaar gaat doen. Vorig jaar gingen ze voor 10eu weg...

Wat is er in dit geval aan peilingen gedaan vraag ik me af? Headhunterz was koud een maand geleden, in de tussentijd had je in het zuiden met VWAB nog een zeer goed classic feest staan. Vind het vrij optimistisch om zo kort erop weer een dergelijk feest in te plannen. Komt op mij allemaal erg over alsof dit een verplicht nummertje is, wat nu onverhoopt niet uitverkoopt waardoor het volk dat er graag bij wilde zijn veel te veel betaalt. Mag je nog blij zijn als er in de productie niet al te veel concessies worden gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met 100 man in de HMH staan zou ook een beetje eenzaam feestje zijn tho...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben die avond toch al in de buurt aangezien ik eerst naar de Lama's in de Ziggo dome ga. Dit lijkt me een prima afterparty, dus als iemand nog 2 kaartjes voor mij en mn vriendin over heeft zou ik er heel graag even een kijkje gaan nemen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Timmeyy schreef:
Ik ben die avond toch al in de buurt aangezien ik eerst naar de Lama's in de Ziggo dome ga. Dit lijkt me een prima afterparty, dus als iemand nog 2 kaartjes voor mij en mn vriendin over heeft zou ik er heel graag even een kijkje gaan nemen :thumbsup:

Zijn nog gewoon kaarten te koop hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Timmeyy schreef:
Ik ben die avond toch al in de buurt aangezien ik eerst naar de Lama's in de Ziggo dome ga. Dit lijkt me een prima afterparty, dus als iemand nog 2 kaartjes voor mij en mn vriendin over heeft zou ik er heel graag even een kijkje gaan nemen :thumbsup:

Zijn nog gewoon kaarten te koop hoor.


Dat is wel duidelijk na die mail van Q ja. Ik was helaas te laat om mijn code voor de gratis kaarten te gebruiken. Opende een half uur na ontvangst de link en voerde de code in maar toen waren alle kaarten daar al weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox een half uurtje Italian Hardstyle is wel lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo van, we sturen tering veel mensen een mailtje voor gratis kaartjes zodat iedereen opeens naar dit feest wil om vervolgens maar een klein aantal beschikbaar te stellen en hopen dat de rest nu toch kaartjes gaat kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaartjes staan nu voor 40 euro op ticketswap, zal nog wel dalen in prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 02:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Zatox een half uurtje Italian Hardstyle is wel lekker :drool:

Verwacht dus totaal geen Italian Hardstyle
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten