Ik verwacht wel Italiaanse hardstyle, maar dan niet het labelwrote:Verwacht dus totaal geen Italian Hardstylewrote:Zatox een half uurtje Italian Hardstyle is wel lekker
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
Hij draait live dus dan ontkom je er niet meer echt aan toch?wrote:Ik verwacht wel Italiaanse hardstyle, maar dan niet het labelwrote:Verwacht dus totaal geen Italian Hardstylewrote:Zatox een half uurtje Italian Hardstyle is wel lekkerZatox kennende
Zatox staat er niet bekend om zich te houden aan concepten.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Die draait gewoon wat nieuw album spul en eindigd met sandstorm remix van sub sonik
het enige Italiaanse is hijzelf.
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
Nu ik de aankondigingen teruglees zie ik eigenlijk ook nergens staan dat hij oudere platen gaat draaien. Maar goed, dat half uurtje overleven we welwrote:Die draait gewoon wat nieuw album spul en eindigd met sandstorm remix van sub sonikhet enige Italiaanse is hijzelf.
1,5 uur Ran-D & Adaro is wel een positieve verrassing dacht ik zo
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Scantraxx zal hem niet voor niets die spot geven. Het zou dan ook wel achterlijk van hem zijn om dan toch zijn eigen plan te trekken.
View on YouTube
Mooi moment om deze eens te draaien! Kan me niet herinneren dat ik die buiten Decibel 2011 ooit nog gehoord heb
Mooi moment om deze eens te draaien! Kan me niet herinneren dat ik die buiten Decibel 2011 ooit nog gehoord heb
Gaan toch alleen maar tracks van nu draaien + grootste hits van afgelopen paar jaar (Under Attack/Sorrow/Tonight remix)wrote:1,5 uur Ran-D & Adaro is wel een positieve verrassing dacht ik zo
Hij zit niet meer bij Scantraxx, en hij heeft een geschiedenis van zich niet houden aan concepten, tot de max. Als in hij draaide op een classics zet als oudste plaat Drop The Pizza remix en verder gewoon zn nieuwste platen er bij en dingen als Gangsta hardcore edit oid.wrote:Scantraxx zal hem niet voor niets die spot geven. Het zou dan ook wel achterlijk van hem zijn om dan toch zijn eigen plan te trekken.
-
MHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2017
- last seen Jul 2022
2 vrijkaarten in de aanbieding. EDIT: vergeven.
-
B
- 3 posts member since 2017
- last seen Nov 2017
Hoi,
Heeft iemand nog 2 kaartjes over voor zaterdag toevallig? Wil graag
Heeft iemand nog 2 kaartjes over voor zaterdag toevallig? Wil graag
wrote:Zijn nog gewoon kaarten te koop hoor.
-
B
- last seen Nov 2017
Als iemand met gratis kaartjes niet kan.wrote:wrote:Zijn nog gewoon kaarten te koop hoor.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Hoi,wrote:Als iemand met gratis kaartjes niet kan.wrote:wrote:Zijn nog gewoon kaarten te koop hoor.
ik maak een account aan om via Hardtraxx gratis kaartjes te fixen.
Welkom!
Inderdaad zeg. Nederlander ten top 
-
A
Geef hem ongelijk
Idd, wat een gezeik om niks <---- haha snap je m omdat ie t kaartje voor niks wilde lolz0rwrote:Geef hem ongelijk
zo simpelwrote:Idd, wat een gezeik om niks <---- haha snap je m omdat ie t kaartje voor niks wilde lolz0rwrote:Geef hem ongelijk
-
A
Echte ras Hollanders zijn ook aanwezig zie ik. Erg spijtig van Q dat ze dit doen, vraag me af hoe vaak dit nog gaat voorkomen tot het echt klaar is.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Komt de sfeer ook niet ten goede, al die gierige Hollanders voor een prikkie op de eerste rij. Kijk maar naar free festival vroeger.
-
A
Er kan wel meer geld naar bier dan 
-
B
- last seen Nov 2017
Of mensen die genoeg feestjes hebben en als het toch gratis is eentje bij doen.wrote:Komt de sfeer ook niet ten goede, al die gierige Hollanders voor een prikkie op de eerste rij. Kijk maar naar free festival vroeger.