Ik krijg 2 gratis tickets aangeboden, gaat lekker met de verkoop? 
Idemdittowrote:Ik krijg 2 gratis tickets aangeboden, gaat lekker met de verkoop?
Idemdittowrote:Ik krijg 2 gratis tickets aangeboden, gaat lekker met de verkoop?
Huh hoe danwrote:Ik krijg 2 gratis tickets aangeboden, gaat lekker met de verkoop?
Haha vast iedereen ziet gratis kaartje meteen downloaden zonder straks daadwerkelijk te gaan omdat ze uiteindelijk toch niet kunnen.wrote:Heb ook een mailtje gehad maar opeens zijn de gratis tickets dus uitverkocht
Zelfde, staat heel vreemd dat hij een uur geleden is verzonden maar heb hem pas net binnengekregenwrote:Heb ook een mailtje gehad maar opeens zijn de gratis tickets dus uitverkocht
En straks allemaal op ticketswap gooienwrote:Haha vast iedereen ziet gratis kaartje meteen downloaden zonder straks daadwerkelijk te gaan omdat ze uiteindelijk toch niet kunnen.wrote:Heb ook een mailtje gehad maar opeens zijn de gratis tickets dus uitverkocht
Geen optie meer dus
Dat is niet mogelijk met deze kaarten volgens mij.wrote:En straks allemaal op ticketswap gooienwrote:Haha vast iedereen ziet gratis kaartje meteen downloaden zonder straks daadwerkelijk te gaan omdat ze uiteindelijk toch niet kunnen.wrote:Heb ook een mailtje gehad maar opeens zijn de gratis tickets dus uitverkocht
Geen optie meer dus
Ja dat kan bij mij dus niet, kan geen tickets selecteren.wrote:Uhh je kan gewoon de tickets bestellen hoor. Gewoon twee tickets selecteren en op volgende klikken. Ik dacht al. Die tickets kunnen toch nooit in twee uur weg zijn
Inderdaad uitverkocht via die code.... Je weet ook niet hoeveel tickets ze gratis beschikbaar stelden tegenover hoeveel mailtjes. Meeste mensen zullen meteen die tickets zijn gaan downloaden zonder daadwerkelijk zeker te zijn of ze gaan want graties graties.wrote:Ja dat kan bij mij dus niet, kan geen tickets selecteren.wrote:Uhh je kan gewoon de tickets bestellen hoor. Gewoon twee tickets selecteren en op volgende klikken. Ik dacht al. Die tickets kunnen toch nooit in twee uur weg zijn
Je mag mijn 2 kaartjes wel hebbenwrote:Hier ook, als iemand nog 2 kaartjes over heeft heel graag
Heel graag, dankjewel!! Ik stuur je een PB.wrote:Je mag mijn 2 kaartjes wel hebbenwrote:Hier ook, als iemand nog 2 kaartjes over heeft heel graag