Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:31 

Hardtraxx Veteran

Hap hap.

Ik ben al elders te vinden aankomende zaterdag.
Dus ik kwam sowieso al niet. Sfeer e.d. zal ik dus niks van merken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 19:17 

Kraak... Piep...

Indy schreef:
Loop eens niet zo te janken man. Als er 500 man stond dan liep iedereen weer te janken dat de sfeer kut was. Alsof je zelf niet zou gaan als het gratis was :lol:

Wat maakt het nou uit of er 500 man zijn. Zijn zat feesten die niet druk waren en daardoor juist enorm gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 13:27 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Indy schreef:
Loop eens niet zo te janken man. Als er 500 man stond dan liep iedereen weer te janken dat de sfeer kut was. Alsof je zelf niet zou gaan als het gratis was :lol:

Wat maakt het nou uit of er 500 man zijn. Zijn zat feesten die niet druk waren en daardoor juist enorm gezellig.

Ik ga er vanuit dat jij het nu over feesten hebt in een kleinere locatie. Wanneer er in de HMH maar 500 man staat, heeft dat naar mijn idee wel degelijk een negatieve impact op de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 13:49 

Hardtraxx Veteran

Gewoon de stage naar achteren halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 14:32 

Hardtraxxer

Ik begin inmiddels wel het idee te krijgen dat Q zich aardige zorgen maakt. Gratis kaartjes, online verkoop die op zaterdagavond nog gewoon door zal gaan, een half anthem dat uit het niets verschijnt; ze zijn volgens mij alle zeilen aan het bijzetten om het wat voller te krijgen. Bij XQ Frontliner haalden ze inderdaad dat podium een stuk de zaal in maar toen zeiden ze tenminste wel nog dat het uitverkocht was. Ik snap dat er concurrentie is van HHZ, Qlimax etc maar had niet verwacht dat het zo slecht zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 14:54 

Hardtraxx Addict

Ltmbr schreef:
Ik begin inmiddels wel het idee te krijgen dat Q zich aardige zorgen maakt. Gratis kaartjes, online verkoop die op zaterdagavond nog gewoon door zal gaan, een half anthem dat uit het niets verschijnt; ze zijn volgens mij alle zeilen aan het bijzetten om het wat voller te krijgen. Bij XQ Frontliner haalden ze inderdaad dat podium een stuk de zaal in maar toen zeiden ze tenminste wel nog dat het uitverkocht was. Ik snap dat er concurrentie is van HHZ, Qlimax etc maar had niet verwacht dat het zo slecht zou gaan.

Het zal ook nog bij redelijk wat mensen spelen dat het in een tentamen week is. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:00 

Hardtraxxer

R_vd schreef:
Ltmbr schreef:

Het zal ook nog bij redelijk wat mensen spelen dat het in een tentamen week is. :thumbdown:

En het is ook nog eens erg dicht op qlimax, lijkt me allemaal wel een rol spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:03 

Hardtraxx Addict

Berenfiets schreef:
R_vd schreef:
Ltmbr schreef:

En het is ook nog eens erg dicht op qlimax, lijkt me allemaal wel een rol spelen.

Poh dat is ook al een tijdje aan het kriebelen ja.. nog twee weken wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:22 

Hardtraxx Veteran

Vermoed dat de grootste concurrentie inderdaad van Qlimax, maar ook van Radical Redemption deze zaterdag is. Best wel indrukwekkend hoe veel mensen dat feest trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:24 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Vermoed dat de grootste concurrentie inderdaad van Qlimax, maar ook van Radical Redemption deze zaterdag is. Best wel indrukwekkend hoe veel mensen dat feest trekt.

2x de Afas qua bezoekersaantal en al weken uitverkocht.

Tja dan mag je wel even achter je hoofd gaan krabben waar het mis is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:29 

Hardtraxx Veteran

een dov met grootsheidswaanzin? What's new?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:30 

Hardtraxx Veteran

Ze hadden dit feest gewoon niet moeten organiseren en al helemaal niet in deze periode. Je moet echt flink alles uit de kast halen om het een succes te laten worden (zie Haunted waar de line up ook gewoon niet interessant genoeg was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:06 

Donateur

Khadber schreef:

Ja? Supremacy en HHz gingen toch ook prima naast elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ze gewoon flink overschat hebben hoe populair Scantraxx eigenlijk nog is als label. Ze zijn allang niet meer zo toonaangevend als 5 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:38 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:

Klopt, maar daar was natuurlijk een superhype omheen omdat Headhunterz voor het eerst weer een lange hardstyle set zou draaien, samen met ook een aantal grote namen.

Dit feest heeft een kleinere hype factor. Er zitten een paar grote, populaire headliners in de line-up, maar blijkbaar niet genoeg om een volle zaal te gaan trekken. Het blijkt dat een jaarlijks feest van Radical Redemption gewoon populairder is. Gezien zijn DJ Mag plek (nummer 44, groots gestegen, alleen Headhunterz en Angerfist dacht ik voor Radical als "hard DJ") is dat ook niet gek.

RoyAPO schreef:
Ze hadden dit feest gewoon niet moeten organiseren en al helemaal niet in deze periode. Je moet echt flink alles uit de kast halen om het een succes te laten worden (zie Haunted waar de line up ook gewoon niet interessant genoeg was)

Ook, maar bij Haunted zou ik ook Thunderdome aan durven wijzen waar veel hard-minded mensen langs wilden gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:19 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Ik denk dat ze gewoon flink overschat hebben hoe populair Scantraxx eigenlijk nog is als label. Ze zijn allang niet meer zo toonaangevend als 5 jaar geleden.

Dit dus. Dat er in deze periode ook veel andere feesten worden gegeven lijkt me niet de (belangrijkste) oorzaak.

Hoe dan ook ga ik me zaterdag uitstekend vermaken op dit feest verwacht ik :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:28 

Hardtraxx Veteran

Mwah Thunderdome is een heel andere doelgroep naar mijn insziens. Blijf erbij dat ik de line up van Haunted gewoon commercieel zwak vind.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:40 

Hardtraxx Newbie

Ilse_S schreef:

Hoe dan ook ga ik me zaterdag uitstekent vermaken op dit feest verwacht ik :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:43 

Hardtraxx Veteran

Ticket ook 55 euro, wist niet dat die dingen zo duur waren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:27 

Donateur

Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:

Klopt, maar daar was natuurlijk een superhype omheen omdat Headhunterz voor het eerst weer een lange hardstyle set zou draaien, samen met ook een aantal grote namen.

Ja dat Headhunterz uitverkocht was begrijp ik. Maar op Supremacy liep ook meer dan genoeg volk, in ieder geval veel meer dan hier waarschijnlijk naar toe zal gaan. En dat was nog op de zelfde avond.. hier kun je in potentie allebei heen.

Ik zie het dwarsverband met RR niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 19:14 

Hardtraxxer

kegel77w schreef:
Echte ras Hollanders zijn ook aanwezig zie ik. Erg spijtig van Q dat ze dit doen, vraag me af hoe vaak dit nog gaat voorkomen tot het echt klaar is.

Nou ik zie hier wel het voordeel van in ^^ Twijfelde al een tijdje om te gaan want 15 Years Scantraxx klinkt wel interessant, dit kan heel erg vet worden maar we kunnen ook van een koude kermis thuis komen als de profeet net zo'n stunt uithaalt als op Dreamfields.

Vandaar mijn twijfel, en als Q-Dance dan met gratis kaarten begint te strooien dan is de keus toch een stuk makkelijker gemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 19:17 

Hardtraxxer

Vgm dirty workz vorig jaar nog rond dezelfde tijd in de lotto arena. Niet uitverkocht maar op beelden zag het er vrij vol uit.
Edit: zie nu dat dat feest ook maar 30 euro kostte
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 20:27 

Hardtraxx Elite

Ltmbr schreef:
een half anthem dat uit het niets verschijnt

Anthem? niks van mee gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 21:05 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
Ltmbr schreef:
een half anthem dat uit het niets verschijnt

Anthem? niks van mee gekregen

Keltek, Devin Wild en Adrenalize zijn een soundtrack aan het maken, dit werd alleen wat laat en onverwachts aangekondigd.

nieuwe-tracks-hs/keltek-devin-wild-adrenalize-mc-villain-tba-scantraxx-records-15-years-soundtrack-t61486.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 10:29 

Hardtraxxer

Q-Dance lezen jullie mee? Volgend jaar rond deze tijd maar weer een keer Qore 3.0 proberen? :love:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten