Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 11:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Q-Dance lezen jullie mee? Volgend jaar rond deze tijd maar weer een keer Qore 3.0 proberen? :love:


Yes pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

55€ is toch het kutste aan dit standaard feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 11:54 
 
Hardtraxxer

Concept van dit feest is leuk, maar de timing gewoon hondsberoerd. Vanaf einde zomer tot aan december heb je iedere drie weken een feest wanneer ik naar mezelf kijk, waarvan de meeste feesten met Decibel, Q-Base, HHZ, Qlimax etc ook nog aan de prijzige kant. Dan past dit leuke maar niet bijzondere feestje er gewoon nauwelijks meer tussen. Daarnaast midden in de tentamenperiode, ook voor mij al een reden om niet te gaan.

Waarom dit feest niet ergens in februari of maart gepland? Dat zijn juist de maanden met nauwelijks een fatsoenlijk indoor feest, i.p.v de overkill aan feesten in deze maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Vgm dirty workz vorig jaar nog rond dezelfde tijd in de lotto arena. Niet uitverkocht maar op beelden zag het er vrij vol uit.
Edit: zie nu dat dat feest ook maar 30 euro kostte

Heel andere (geografische) doelgroep ook natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat ook niet nee.. oktober t/m december zijn de drukste feestmaanden van het jaar en dan plannen b2s en Q even leuk een nieuw concept in die periode. Januari t/m maart zijn idd een stuk rustiger qua feesten. September ook trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

5 jaar geleden op 10 Years Scantraxx is het begin geweest van onze huidige vriendengroep. Zaterdag dus een jubileum zou je zeggen...En toch gaan er maar 2 mensen (gratis kaarten), waarom?

Gewoon teveel veel feesten de afgelopen en komende tijd waardoor dit gewoon niet speciaal genoeg is en dus te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch afwezig omdat een goede vriend niet mee kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 13:50 
 
Hardtraxxer

Het speelt natuurlijk ook altijd mee dat je niet alles kan krijgen wat je wil. Volgens mij zitten er veel artiesten in t buitenland, is er booking concurrentie met Radical en er is natuurlijk ook gewoon een totaal budget. Toch denk ik dat de lineup wel representatief is voor 15 jaar scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:
Het speelt natuurlijk ook altijd mee dat je niet alles kan krijgen wat je wil. Volgens mij zitten er veel artiesten in t buitenland, is er booking concurrentie met Radical en er is natuurlijk ook gewoon een totaal budget. Toch denk ik dat de lineup wel representatief is voor 15 jaar scantraxx

We hebben het hier over Q-Dance he. Die hebben indirect Platinum Bookings (waar zo'n beetje alle grote artiesten zitten die niet bij Most Wanted zitten) in beheer, kunnen alle externe boekingen die even niet uitkomen blokkeren en hebben het beste zicht van wat er op elk moment aanwezig is. Oftewel, die kunnen boekingen wie ze willen, wanneer ze willen. Line-ups van Q-Dance zijn altijd volledig bewuste keuzes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Q-Dance lezen jullie mee? Volgend jaar rond deze tijd maar weer een keer Qore 3.0 proberen? :love:

Instant aanwezig dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik snap dat ook niet nee.. oktober t/m december zijn de drukste feestmaanden van het jaar en dan plannen b2s en Q even leuk een nieuw concept in die periode. Januari t/m maart zijn idd een stuk rustiger qua feesten. September ook trouwens.


Wat lullen jullie nou joh.
Q heeft zowat altijd meerdere events in oktober/november gehad. XQ, Q-dance presents, Houseqlassics, Qlubtempo.
Nieuwe generatie laat het gewoon afweten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
RoyAPO schreef:
Ik snap dat ook niet nee.. oktober t/m december zijn de drukste feestmaanden van het jaar en dan plannen b2s en Q even leuk een nieuw concept in die periode. Januari t/m maart zijn idd een stuk rustiger qua feesten. September ook trouwens.


Wat lullen jullie nou joh.
Q heeft zowat altijd meerdere events in oktober/november gehad. XQ, Q-dance presents, Houseqlassics, Qlubtempo.
Nieuwe generatie laat het gewoon afweten.

Raar om daar een generatie op af te rekenen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
RoyAPO schreef:
Ik snap dat ook niet nee.. oktober t/m december zijn de drukste feestmaanden van het jaar en dan plannen b2s en Q even leuk een nieuw concept in die periode. Januari t/m maart zijn idd een stuk rustiger qua feesten. September ook trouwens.


Wat lullen jullie nou joh.
Q heeft zowat altijd meerdere events in oktober/november gehad. XQ, Q-dance presents, Houseqlassics, Qlubtempo.
Nieuwe generatie laat het gewoon afweten.

Ik dacht dat verstand met de jaren kwam? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Jeugd van tegenwoordig..Allemaal jongetjes en meisjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
zeke schreef:
Nieuwe generatie laat het gewoon afweten.


Die vreselijke patatgeneratie toch ook he :lol:

Keta-pet generatie*
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 16:38 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
55€ is toch het kutste aan dit standaard feest :lol:

Standaard wil ik dit juist niet noemen eigenlijk. Tijdreis door een label gebeurt nou niet zo vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er wordt vanaf 2013 overal en nergens tijdgerezen. Dat het nu per label gebeurt zet alleen maar weer de deur naar tussen 2013-2016 kutheid open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Keta-pet generatie*


dit is de pet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Spobbertiet schreef:
55€ is toch het kutste aan dit standaard feest :lol:

Standaard wil ik dit juist niet noemen eigenlijk. Tijdreis door een label gebeurt nou niet zo vaak.

He jij bent er ook nog!


Ik heb trouwens echt onwijs zin in een toekomstmachine feest.
liefst hardstyle 2019-2026. Maar ik denk niet dat een organisatie dat aandurft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Raven schreef:
Keta-pet generatie*


dit is de pet

Waar is de ket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er nu GPF "grapjes" komen ga ik erover nadenken mijn account te verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Als er nu GPF "grapjes" komen ga ik erover nadenken mijn account te verwijderen.


Stay hydr8ed m8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 20:34 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
zeke schreef:
RoyAPO schreef:
Ik snap dat ook niet nee.. oktober t/m december zijn de drukste feestmaanden van het jaar en dan plannen b2s en Q even leuk een nieuw concept in die periode. Januari t/m maart zijn idd een stuk rustiger qua feesten. September ook trouwens.


Wat lullen jullie nou joh.
Q heeft zowat altijd meerdere events in oktober/november gehad. XQ, Q-dance presents, Houseqlassics, Qlubtempo.
Nieuwe generatie laat het gewoon afweten.

Raar om daar een generatie op af te rekenen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Opzich heeft hij wel een punt imo. Ik ga niet vaak meer naar een feest, maar 1-2x per jaar vind ik het nog hartstikke leuk om te gaan. Ik hou de ontwikkelingen ook nog wel een beetje in de gaten. Welke feesten zijn er, wie draait waar, opkomende DJ's, nieuwe organisaties etc. Maar er is in mijn ogen een trend gaande die niet in het voordeel van de markt is. De groei is eruit en is weer aan het krimpen.

Bij mij in de buurt zijn 2 redelijk grote festivals en een indoorfeest in een tijdsbestek van 3 jaar tijd volledig verdwenen. Hier is ook geen alternatief voor teruggekomen. Feesten als Hardbass en Decibel hebben steeds meer tijd nodig om uit te verkopen. Wish Outdoor was jarenlang strak uitverkocht, gebeurd nu ook niet meer. Lose your mind failliet en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Er heerst ook een bepaalde verzadigdheid bij het publiek. Voorbeeld: XQ B-front was echt een topfeest. Ik heb een geweldige avond gehad en de harde kern stond duidelijk vooraan. Die man heeft duidelijk de avond van zijn leven en heeft gewoon een mooie editie neergezet. Laatste nummer wordt gedraait, MC bedankt iedereen en vraagt een groot applaus voor Bob... Komt me daar toch een tamme reactie achter uit de zaal. Dus ik kijk achterom. Loopt verdomme 3/4 van de mensen al richting de jassen zonder ook maar enigszins iets te laten merken dat ze het naar hun zin hebben gehad! Dit is precies hoe de huidige stand van zaken is. Zoiets van: we hebben weer een aardig verzetje gehad met daarbij de nodige genotsmiddelen, volgend weekend weer opnieuw. Er is geen beleving/bezieling meer. DJ's hebben het er ook over, maar zullen dat nooit publiekelijk naar buiten brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt inderdaad steeds meer gefeest om het gebruiken.. vind ik ook jammer. Pas geleden op de terugweg van hhz ging het meer over wat iedereen wel niet gebruikt had, dan het feest zelf. En ja de overvloed aan feesten maken alles ook minder speciaal. Had vorig jaar nog een zieke feestdip omdat ik destijds alleen raw feesten bezocht. Het begon me de strot uit te komen. Ben nu wel gelukkiger met mijn diversiteit aan feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Loopt verdomme 3/4 van de mensen al richting de jassen zonder ook maar enigszins iets te laten merken dat ze het naar hun zin hebben gehad! Dit is precies hoe de huidige stand van zaken is. Zoiets van: we hebben weer een aardig verzetje gehad met daarbij de nodige genotsmiddelen, volgend weekend weer opnieuw. Er is geen beleving/bezieling meer. DJ's hebben het er ook over, maar zullen dat nooit publiekelijk naar buiten brengen.

Ja zo lust ik er nog drie. Er wordt al jaren niks interessants meer op een (major) stage uitgevoerd. Het publiek dat de afgelopen jaren is ingestroomd, is opgevoed met tergend langzame en saaie setjes en maandenlang dezelfde tracklists. De gemiddelde bezoeker weet niet eens beter dan dat een DJ 15 eigen platen erop mikt en lekker wat anders gaat doen, laat staan dat men nog de moeite neemt om de tent af te breken naderhand.

Ik vind het altijd zon enorme cirkelredenatie om te zeggen dat het aan het publiek ligt. Ik zie DJ's bijvoorbeeld ook wel eens klagen over hokjes, terwijl zij samen met organisaties juist zijn begonnen met overal een label op te plakken. Nu voelen ze zich vaak belemmerd en kunnen ze niet out of the box draaien en dat soort flauwekul. Of "het publiek heeft een korte spanningsboog, dus we moeten platen van 3 minuten produceren". Ja of je produceert een plaat waarbij je niet doorhebt dat hij 7 minuten duurt doordat je geboeid blijft. Man man

Kijk dat je zegt dat het Nederlandse publiek verwend is gezien het aantal feesten op jaarbasis, daar kan ik nog inkomen. Vervolgens verwijt je als artiest of organisatie het publiek van tam te zijn. Ja dat kan kloppen, omdat je zelf dag in dag uit hetzelfde truukje hebt staan doen. Als je nou over de jaren heen zelf eens een poging had gedaan om de boel wat op te leuken tijdens een boeking, had het publiek wellicht ook niet zo tam/verwend geweest. Wanneer is het nog zo dat je écht verrast wordt op een feest? Vanwege een overgang, een tease of een plaat die je niet had verwacht? Heady met die vlogtrack is eigenlijk het enige moment dat ik me wat dat betreft van de afgelopen jaren kan herinneren. Die vibe die door de zaal heenging was dan ook echt ongeëvenaard. De rest is herhaling herhaling en nog meer herhaling van niet-spannende dingen. Logisch dat men ook allemaal niet meer zo uitbundig reageert.

Trouwens wel naar dat (naar jou zeggen) B-Front, die zich hierin juist wel onderscheidt, geen waardering kreeg. Ik heb dat niet zo ervaring eigenlijk. Er werd wel degelijk geklapt en men was echt wel uitzinnig. Maar goed wij hadden dan ook goed veel gebruikt
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten