bedankt.wrote:Line-up
Rebelion
Deadly Guns
Delete
Imperial
Malice
NCrypta
Rooler
Rebelion presents: Rise Again
MC Livid
bedankt.wrote:Line-up
wrote:muzikaal gezien niet mijn feestje, zoals verwacht.
Nee, dat niet zozeer. Maar dit gaat toch wel een stapje verder. Gozer heeft nog niet eens een mix online staan.wrote:Vriendjespolitiek / voortrekken bij DJ contests is iets waar je nog verbaasd over bent?
Helemaal mee eens, best sneu als men word voorgetrokken maar zoals hierboven mij word gezegd gebeurt dit echt te vaak. Het draait tenslotte allemaal om de exposure voor zo'n event. Die behaal je heel gauw met al die contests.wrote:Zie ineens Vertile op de line-up staan, hij zou de DJ-contest hebben 'gewonnen'. Heel toevallig nadat hij ineens op Defqon & Impaqt stond en release heeft op Next. Heeft ook niet eens een contest-mix hiervoor online staan.
Kun je toch echt niet maken richting de amateur DJ's die wel veel moeite hierin steken om een vette contest-mix te maken. Feest zal wel slecht hebben gelopen en probeerden hiermee wat meer exposure te behalen. Q wordt echt met de week een sneuere organisatie zeg...
wrote:Set op prive staan ivm promo's?
wrote:Heeft ook niet eens een contest-mix hiervoor online staan.
Zover ik het bericht van Q lees was dat niet eens een eis?wrote:Zie ineens Vertile op de line-up staan, hij zou de DJ-contest hebben 'gewonnen'. Heel toevallig nadat hij ineens op Defqon & Impaqt stond en release heeft op Next. Heeft ook niet eens een contest-mix hiervoor online staan.
Kun je toch echt niet maken richting de amateur DJ's die wel veel moeite hierin steken om een vette contest-mix te maken. Feest zal wel slecht hebben gelopen en probeerden hiermee wat meer exposure te behalen. Q wordt echt met de week een sneuere organisatie zeg...
De "heren hierboven" snappen precies wat je bedoelt, zeg alleen dat dat een reden kan zijn dat hij niet online staat.wrote:Waarom een contest communiceren als je toch al weet wie er gaat draaien. Snappen de heren hierboven nou echt niet hoe krom dat is?
Van bekenden gehoord dat het muzikaal wel vet was voor ze (behalve Riot Shift) maar dat het eten, de entree, het geluid en de gehele organisatie eigenlijk enorm slecht was.wrote:Hoe was dit feest?
Wie eet er dan ook op feestenwrote:Van bekenden gehoord dat het muzikaal wel vet was voor ze (behalve Riot Shift) maar dat het eten, de entree, het geluid en de gehele organisatie eigenlijk enorm slecht was.wrote:Hoe was dit feest?
Wat vreemd was want ze waren voor dit feest ook naar een feest in de Warehouse geweest en daar waren nul van de zelfde klachten.
Echt hè, ik kan dat echt niet, snap niet hoe anderen dat doen.wrote:Wie eet er dan ook op feestenwrote:Van bekenden gehoord dat het muzikaal wel vet was voor ze (behalve Riot Shift) maar dat het eten, de entree, het geluid en de gehele organisatie eigenlijk enorm slecht was.wrote:Hoe was dit feest?
Wat vreemd was want ze waren voor dit feest ook naar een feest in de Warehouse geweest en daar waren nul van de zelfde klachten.
Ik moest lachen.Geluid was echt matig en daarnaast haperde het ook regelmatig. Bij Riot Shift viel het zelfs uit (niet dat dat erg is)
Hoe kun je je nou niet storen aan het feit dat je tering lang in de rij stond te wachten, ook nog eens in de regen en kou.wrote:Het lange wachten aan de deur en het 'regelmatig' haperen van het geluid waren wel kleine minpuntjes, maar daar heb ik me verder niet zo aan gestoord.