Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Line-up

bedankt.

Rebelion
Deadly Guns
Delete
Imperial
Malice
NCrypta
Rooler
Rebelion presents: Rise Again
MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opvallend: in het filmpje staat Q-Dance Studios Amsterdam als locatie, lijkt me niet warehouse elementenstraat?

edit: never mind. Facebook event zegt Isolatorweg 36, lijkt volgens google maps de achterkant van Warehouse Elementenstraat.

Verder muzikaal gezien niet mijn feestje, zoals verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
muzikaal gezien niet mijn feestje, zoals verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie ineens Vertile op de line-up staan, hij zou de DJ-contest hebben 'gewonnen'. Heel toevallig nadat hij ineens op Defqon & Impaqt stond en release heeft op Next. Heeft ook niet eens een contest-mix hiervoor online staan.

Kun je toch echt niet maken richting de amateur DJ's die wel veel moeite hierin steken om een vette contest-mix te maken. Feest zal wel slecht hebben gelopen en probeerden hiermee wat meer exposure te behalen. Q wordt echt met de week een sneuere organisatie zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vriendjespolitiek / voortrekken bij DJ contests is iets waar je nog verbaasd over bent? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vriendjespolitiek / voortrekken bij DJ contests is iets waar je nog verbaasd over bent? :P


Nee, dat niet zozeer. Maar dit gaat toch wel een stapje verder. Gozer heeft nog niet eens een mix online staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zie ineens Vertile op de line-up staan, hij zou de DJ-contest hebben 'gewonnen'. Heel toevallig nadat hij ineens op Defqon & Impaqt stond en release heeft op Next. Heeft ook niet eens een contest-mix hiervoor online staan.

Kun je toch echt niet maken richting de amateur DJ's die wel veel moeite hierin steken om een vette contest-mix te maken. Feest zal wel slecht hebben gelopen en probeerden hiermee wat meer exposure te behalen. Q wordt echt met de week een sneuere organisatie zeg...


Helemaal mee eens, best sneu als men word voorgetrokken maar zoals hierboven mij word gezegd gebeurt dit echt te vaak. Het draait tenslotte allemaal om de exposure voor zo'n event. Die behaal je heel gauw met al die contests.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wij hebben het intern hierover gehad en zouden het prettig vinden als iemand van Q dance hier over opheldering wil geven.
Bvd.

De feestcommissie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set op prive staan ivm promo's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Set op prive staan ivm promo's?


MelvinFR schreef:
Heeft ook niet eens een contest-mix hiervoor online staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Zie ineens Vertile op de line-up staan, hij zou de DJ-contest hebben 'gewonnen'. Heel toevallig nadat hij ineens op Defqon & Impaqt stond en release heeft op Next. Heeft ook niet eens een contest-mix hiervoor online staan.

Kun je toch echt niet maken richting de amateur DJ's die wel veel moeite hierin steken om een vette contest-mix te maken. Feest zal wel slecht hebben gelopen en probeerden hiermee wat meer exposure te behalen. Q wordt echt met de week een sneuere organisatie zeg...


Zover ik het bericht van Q lees was dat niet eens een eis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom een contest communiceren als je toch al weet wie er gaat draaien. Snappen de heren hierboven nou echt niet hoe krom dat is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Waarom een contest communiceren als je toch al weet wie er gaat draaien. Snappen de heren hierboven nou echt niet hoe krom dat is?


De "heren hierboven" snappen precies wat je bedoelt, zeg alleen dat dat een reden kan zijn dat hij niet online staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens Q heeft vertile gewoon mee gedaan. Zal wel heel eerlijk zijn verlopen dan. Qase Qlosed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 16:18 
 
Hardtraxxer

Hoe was dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 16:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Hoe was dit feest?


Van bekenden gehoord dat het muzikaal wel vet was voor ze (behalve Riot Shift) maar dat het eten, de entree, het geluid en de gehele organisatie eigenlijk enorm slecht was.

Wat vreemd was want ze waren voor dit feest ook naar een feest in de Warehouse geweest en daar waren nul van de zelfde klachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ilse_S schreef:
Hoe was dit feest?


Van bekenden gehoord dat het muzikaal wel vet was voor ze (behalve Riot Shift) maar dat het eten, de entree, het geluid en de gehele organisatie eigenlijk enorm slecht was.

Wat vreemd was want ze waren voor dit feest ook naar een feest in de Warehouse geweest en daar waren nul van de zelfde klachten.

Wie eet er dan ook op feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Ilse_S schreef:
Hoe was dit feest?


Van bekenden gehoord dat het muzikaal wel vet was voor ze (behalve Riot Shift) maar dat het eten, de entree, het geluid en de gehele organisatie eigenlijk enorm slecht was.

Wat vreemd was want ze waren voor dit feest ook naar een feest in de Warehouse geweest en daar waren nul van de zelfde klachten.

Wie eet er dan ook op feesten xd


Echt hè, ik kan dat echt niet, snap niet hoe anderen dat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal bij deze fissa xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met Defqon vorig jaar, was er toch ook iets niet echt pluis met de DJ-contest. Solis was de winnaar maar werd neergezet als opener van de purple en niet op de spot van de 'winnaar'. Heb al jaren het gevoel dat Q gewoon de DJ met de meeste releases laat 'winnen'. Vorig jaar Solis en het jaar daarvoor Nexone, die ook al een release had op Next ...
Dus zo ongewoon vind ik het niet meer, enkel jammer dat de echte amateur geen schijn van kans maakt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag met een groep vrienden naar 5 Years of Rebelion geweest. Ging er met weinig verwachtingen heen, dat kwam met name omdat de line-up niet helemaal mijn ding was. Ik kwam eigenlijk naar het feest voor Delete, Vertile en Rebelion. Pff, de sfeer tijdens Rebelion presents Rise Again :worship: Was echt enorm fijn om die oudere Rebelion platen als A-Bomb, Hardest MF, Repra Fucking Zent (Decibel Tool 2016), Domination en Can't Stop Us Now weer is een keer te horen. Ook leuk dat Rebelion hun allereerste release draaide, namelijk Colours. Euforische sounds van Rebelion ;) Delete was ook prima, Element - Fury :surrender: Na Rebelion hun laatste set om 4 uur naar huis gegaan.

Pluspunten:
+++ Sfeer tijdens Rebelion presents Rise Again!
++ Delete
+ Cashless betalen, dus geen muntjes meer overhouden na een feestje

Dan wat minpunten:
- Was er om 21:55 en was pas om 22:40 in de zaal. Zo'n 35 minuten buiten in de regen en wind gestaan. Iets van een tent waar de bezoekers droog konden wachten had wel fijn geweest.
- Twee poortjes om naar binnen te komen is misschien wat weinig?
- Geluid was echt matig en daarnaast haperde het ook regelmatig. Bij Riot Shift viel het zelfs uit (niet dat dat erg is :D )
--- Riot Shift op de line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Geluid was echt matig en daarnaast haperde het ook regelmatig. Bij Riot Shift viel het zelfs uit (niet dat dat erg is :D )


Ik moest lachen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 00:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Voor mij was dit bijna hét perfecte feestje. Voor een betere line-up had ik nooit mogen dromen en de sfeer was ook zeker goed te genieten. Of Vertile de plek nou eerlijk heeft verdiend of niet ga ik niet op in, ik vond het in iedergeval heel vet dat hij er stond en heb ook zeker van zijn set genoten. Het lange wachten aan de deur en het 'regelmatig' haperen van het geluid waren wel kleine minpuntjes, maar daar heb ik me verder niet zo aan gestoord. Wat ik wel jammer vond is dat de zaal op de latere (of vroege) uurtjes al redelijk snel leeg liep wat toch wel ten koste ging van de sfeer, al kan ik mij daar niet heel naar om maken aangezien ik zelf na Deadly Guns ook al compleet afgeschreven was.

Hoogtepunten kan ik niet echt noemen aangezien dat zou betekenen dat er ook niet-hoogtepunten waren en dat was voor mij simpelweg niet het geval.

Al met al zijn mijn torenhoge verwachtingen van dit feest reeds overtroffen en heb ik echt een onvergetelijke nacht beleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meerlasersmeerbeter schreef:
Het lange wachten aan de deur en het 'regelmatig' haperen van het geluid waren wel kleine minpuntjes, maar daar heb ik me verder niet zo aan gestoord.


Hoe kun je je nou niet storen aan het feit dat je tering lang in de rij stond te wachten, ook nog eens in de regen en kou. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten