Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 06:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Meerlasersmeerbeter schreef:
Het lange wachten aan de deur en het 'regelmatig' haperen van het geluid waren wel kleine minpuntjes, maar daar heb ik me verder niet zo aan gestoord.


Hoe kun je je nou niet storen aan het feit dat je tering lang in de rij stond te wachten, ook nog eens in de regen en kou. :lol:

How It Goes met DRUG$$ he, lit als een A-Bomb onder het motto We Won't Die!!

@meerlasersboy
Ik vind het vervelend dat je lange username de uitlijning verschuift naar rechts. Nou, groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hoe kun je je nou niet storen aan het feit dat je tering lang in de rij stond te wachten, ook nog eens in de regen en kou. :lol:


Hij stond met vrienden, had er super veel zin in, het was gezellig in de rij, achteraf viel het best mee, etc etc. Maar het is Rebelion, dus mensen mogen geen leuke avond gehad hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Hoe kun je je nou niet storen aan het feit dat je tering lang in de rij stond te wachten, ook nog eens in de regen en kou. :lol:


Hij stond met vrienden, had er super veel zin in, het was gezellig in de rij, achteraf viel het best mee, etc etc. Maar het is Rebelion, dus mensen mogen geen leuke avond gehad hebben?


Waar slaat dat laatste nou weer op. In welke wereld en bij welke artiest ooit is het fijn om buiten in de regen en de kou te staan. Een artiest heeft daar niets mee te maken.

Wat heeft het ook in godsnaam met de muziek op het feest zelf te maken. Het is een organisatorische blunder van Q, meer niet. Dat is ook hetgeen wat Melvin zich over verbaast, dat hij dit en het slechte geluid niet heel storend vond, hij zegt niks over Rebelion oid.

Verbaas me er meer over dat je je niet echt zou storen aan het geluid. Dat zou juist hetgeen zijn waar ik me het meeste aan stoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zegt dat ie zich verder niet zo aan heeft gestoord, niet dat ie het fijn vond om in de regen te staan. Als je hyped bent en zin hebt in een feestje dan gaat wat regen je echt niet zo erg storen, mij iig niet :P Betekent niet dat ie het geen minpunt vond ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hij zegt dat ie zich verder niet zo aan heeft gestoord, niet dat ie het fijn vond om in de regen te staan. Als je hyped bent en zin hebt in een feestje dan gaat wat regen je echt niet zo erg storen, mij iig niet :P Betekent niet dat ie het geen minpunt vond ook.


Het is geen ramp natuurlijk. Maar persoonlijk zou ik dan meer pissed zijn op Q, vooral gezien ze het dus zo slecht geregeld zijn. Dan stoor ik me meer aan Q dan aan de regen oid. Zelfs al zou het droog zijn, dan zou ik het nog kut vinden om lang in de rij te staan terwijl dat helemaal niet nodig is.

Grootste voorbeeld was Pandemonium 2017. Was ook droog e.d. maar de fouillering en überhaupt de tickets checken was zo ondenkbaar dom geregeld dat we veel te lang (een uur) buiten stonden en bepaalde acts hadden gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb online redelijk wat Rebelion fans zien klagen over diverse zaken op dit feest. Als je dan zegt dat je het beste feest ooit heb gehad is dat redelijk vreemd imo. Natuurlijk kan je het gezellig gehad hebben en de line-up perfect gevonden hebben, maar als je lang in de regen moet aanschuiven, er is slecht geluid + geluid valt uit, aankleding is heel pover, eetstand duurt meer dan een half uur, slechte indeling van de ruimtes, enzovoort kan dat toch niet door de beugel?

Het is duidelijk dat het voor sommige mensen dus echt niet uitmaakt hoe of wat een feest er daadwerkelijk uitziet. Dan kan je evengoed het feest in de plaatselijke voetbalkantine geven met KRK monitoren. Ga je nog mensen hebben die het leuk vonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh het is die vent met maar 1 post, maakt alleen maar vreemder op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Hoe kun je je nou niet storen aan het feit dat je tering lang in de rij stond te wachten, ook nog eens in de regen en kou. :lol:


Hij stond met vrienden, had er super veel zin in, het was gezellig in de rij, achteraf viel het best mee, etc etc. Maar het is Rebelion, dus mensen mogen geen leuke avond gehad hebben?


Pfffff, wat een onzin. Als ik bij een B-Front feest zo lang in de rij zou staan zou ik er ook zuur van zijn hoor ;).

Bovendien, als je zoveel zin hebt in het feest dan wil je toch zo snel mogelijk naar binnen en van het feest genieten? Niet eerst lang hoeven te wachten in een rij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:

Pfffff, wat een onzin. Als ik bij een B-Front feest zo lang in de rij zou staan zou ik er ook zuur van zijn hoor ;).

Bovendien, als je zoveel zin hebt in het feest dan wil je toch zo snel mogelijk naar binnen en van het feest genieten? Niet eerst lang hoeven te wachten in een rij.

Klopt ook wel, maar hij geeft aan dat hij zich er niet aan gestoord heeft. Vond het gewoon apart dat anderen dan voor hem moeten bepalen of hij zich daaraan stoort. Misschien was dit zijn eerste feest, dan was het zijn beste feest ooit. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Chroman schreef:

Pfffff, wat een onzin. Als ik bij een B-Front feest zo lang in de rij zou staan zou ik er ook zuur van zijn hoor ;).

Bovendien, als je zoveel zin hebt in het feest dan wil je toch zo snel mogelijk naar binnen en van het feest genieten? Niet eerst lang hoeven te wachten in een rij.

Klopt ook wel, maar hij geeft aan dat hij zich er niet aan gestoord heeft. Vond het gewoon apart dat anderen dan voor hem moeten bepalen of hij zich daaraan stoort. Misschien was dit zijn eerste feest, dan was het zijn beste feest ooit. xd


Waar zie je dat hij het voor hem moest bepalen. Hij vraagt zich af hoe je je niet kan storen aan het feit dat je lang moet wachten in de regen en de koud. Hij zegt trouwens ook stoorde me niet zo erg. Het stoorde hem dus wel, maar niet enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan je toch gewoon ergens aan storen, maar dat in verhouding tot hoe erg je het je daarna naar je zin hebt gehad geen issue meer vinden. Ook echt weer zo'n onderwerp waarbij het totaal niet waard is om zo diep er op in te gaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me af of lang wachten in de rij de kwaliteit omlaag haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 16:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat valt er niet te begrijpen? Ja het is zeker niet fijn dat je buiten in de kou moet wachten, maar dat hoeft dan toch niet gelijk je beleving te verpesten? Is het zo raar dat ik mij over een aantal minpunten heen kan zetten en alsnog een top avond kan beleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je maar Phase 1 tickets moeten kopeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 16:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meerlasersmeerbeter schreef:
Wat valt er niet te begrijpen? Ja het is zeker niet fijn dat je buiten in de kou moet wachten, maar dat hoeft dan toch niet gelijk je beleving te verpesten? Is het zo raar dat ik mij over een aantal minpunten heen kan zetten en alsnog een top avond kan beleven?


Nee, en dat was het punt ook een beetje, dat dat niet zo raar is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stoor me aan dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 17:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik stoor me aan dit topic

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh dan nu niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meerlasersmeerbeter

Wist niet dat Riot Shift tegenwoordig ook op Hardtraxx zit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waar zie je dat hij het voor hem moest bepalen. Hij vraagt zich af hoe je je niet kan storen aan het feit dat je lang moet wachten in de regen en de koud. Hij zegt trouwens ook stoorde me niet zo erg. Het stoorde hem dus wel, maar niet enorm.

Chroman schreef:
oke

Inderdaad zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Meerlasersmeerbeter

Wist niet dat Riot Shift tegenwoordig ook op Hardtraxx zit :sick:


Als je nieuwe dingen probeert en het volledig KILLT - in positieve zin - ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect voor deze boys is nu nog groter dan het al was :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whahwua
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Whahwua


Je bent gewoon jaloers op mijn humor neef
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 03:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Achteraf trouwens wel tot de conclusie gekomen dat de rede was dat het geluid hier slecht stond kwam door de muziek/technicus zelf en niet door de speakers.

Tijdens de Samenzwering stond precies het zelfde systeem er, maar een andere technicus (een van Multigroove waarschijnlijk). En die wist duidelijk het beste uit de speakers te halen. Was magnifiek goed geluid.

Ik denk gewoon dat de technicus op dit feest niet overweg kon met de Function One speakers op deze muziek. De speakers lenen zich duidelijk voor dreunen, gated kicks, lage sub bass en diepe punches. Dat is iets wat bij de discografie van deze artiesten bijna niet voorkomt, sub bass vooral ontbreekt er aan.

Het zal niet zo zeer aan het geluid of de venue hebben gelegen maar meer aan de muziek/technicus.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten