Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
geovuleerd

Moest hier even heel hard om gniffelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan gaan jullie toch lkkr niet???????
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dat dit een mooi topic zou worden kon je ook al van mijlenver zien aankomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eén week eerder al '10 Years Gearbox' dus hier waarschijnlijk niet aanwezig, maar wel heel tof voor die gasten :thumbsup:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Basshunterzz schreef:
geovuleerd

Moest hier even heel hard om gniffelen.


Zo, het is nog vroeg zullen we maar zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

En dus vergeten we maar de 4 jaar ervoor xd

OT: Leuk voor Rebelion en de Raw soldiers


Ehm, ja? Als er iemand op Rebelion heeft lopen zeiken ben ik het wel, maar het is toch juist tof om te zien hoe een artiest stappen maakt in z'n geluid. Plus, moeten we dan maar alle events afschaffen voor de artiesten die ooit een boutplaat hebben gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

broodjebeenham schreef:
ErikZ schreef:

En dus vergeten we maar de 4 jaar ervoor xd

OT: Leuk voor Rebelion en de Raw soldiers


Ehm, ja? Als er iemand op Rebelion heeft lopen zeiken ben ik het wel, maar het is toch juist tof om te zien hoe een artiest stappen maakt in z'n geluid. Plus, moeten we dan maar alle events afschaffen voor de artiesten die ooit een boutplaat hebben gemaakt?


Als we het moeten vergeten had ik het persoonlijk niet 5 Years of genoemd omdat de eerste 3,5 - 4 jaar dikke ruk waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verdienen, verdienen,...
Nuja de enige die eraan verdient is Q-dance.. en daar draait het natuurlijk om.

Zelf niet aanwezig maar voor de Rebelion fan is dit natuurlijk heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
RomanAnthony schreef:
Q-Dance is een organisatie dat feesten organiseert. Ze zitten in een markt, waar vraag en aanbod is. Als Q-Dance het leuk vindt om een feest rondom het 5 jarig jubileum van Rebelion te organiseren en als ze denken hier een succesvol evenement van te maken, wie de fuck ben jij dan om te zeggen dat ze dat niet moeten / mogen doen omdat een artiest dat blijkbaar niet zou verdienen?

Teringjantje.


Ik vind dat je als organisatie, zeker wanneer je de grootste bent, een morele verplichting hebt om kwaliteit te waarborgen. Maar prima dat jij daar anders over denkt, heb je ook gelijk in.

Hahaha wat een onzin. :lol: Ben zelf ook niet echt een Rebelion "fan" maar dit slaat helemaal nergens op.

Vind bij Defqon die Dixi's echt goor en ik vind dat de organisatie de morele verplichting hebt om de kwaliteit te waarborgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdienen haha. Het is geen XQlusive. Gun die jongens toch hun eigen feest, dit gaat toch niet ten koste van andere artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Ik vind dat je als organisatie, zeker wanneer je de grootste bent, een morele verplichting hebt om kwaliteit te waarborgen. Maar prima dat jij daar anders over denkt, heb je ook gelijk in.


Hahahahaha tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 16:10 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Maar misschien dat ze na het lezen van deze pagina wel hun oprechte excuses gaan maken richting de Hardtraxx kwaliteitspolitie en het feest annuleren xd

Ik ga helemaal stuk om deze topics! Meer! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 21:18 
 
Hardtraxx Newbie

Indy schreef:
dan gaan jullie toch lkkr niet???????

De mainstream boys moeten weer even aantonen dat hun muziek smaak superieur is, laat die zure mannetjes toch lekker hun ding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Het elite gedrag is sommigen naar hun hoofd gestegen.
Het is een fase. Ik ben er ook uitgekomen.
Bevalt je dit feest niet? Dan zijn er genoeg andere leuke dingen.
Dat er een collectieve organisatie of stichting de hardstyle beschermd? Die utopie heb ik een tijd geleden achter mij gelaten.
En wat is goed en slecht voor de scène? Wat boeit het . Het zal toch altijd voor en tegenstanders geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het elite gedrag is sommigen naar hun hoofd gestegen.
Het is een fase. Ik ben er ook uitgekomen.
Bevalt je dit feest niet? Dan zijn er genoeg andere leuke dingen.
Dat er een collectieve organisatie of stichting de hardstyle beschermd? Die utopie heb ik een tijd geleden achter mij gelaten.
En wat is goed en slecht voor de scène? Wat boeit het . Het zal toch altijd voor en tegenstanders geven.


Precies, gewoon niet alles zo serieus nemen man. Misschien ga je vanzelf meer muziek leuk vinden ook, merk ik bij mezelf ook. Had altijd een ontzettend haat aan gearbox, maar als je de mensen zelf van die kant leert kennen en bevriend mee raakt, ga je jezelf toch afvragen waarom je al die tijd zo'n haat had aan de muziek en het volk zelf. Het is nog altijd niet de beste muziek nee, maar ik kan er prima op los gaan.

Zelf weten als je kritisch wil zijn op muziek, geen probleem. Als ik merk dat een van mijn favo artiesten een kant opgaan die ik niet chill vind, deel ik die mening graag. Maar ik ga me niet druk maken als ik kut muziek hoor van malice, ben niet anders van ze gewend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 07:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ketafanaat123 schreef:
Indy schreef:
dan gaan jullie toch lkkr niet???????

De mainstream boys moeten weer even aantonen dat hun muziek smaak superieur is, laat die zure mannetjes toch lekker hun ding doen.


Ik denk dat Rebelion inmiddels ook mainstream is :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ketafanaat123 schreef:
Indy schreef:
dan gaan jullie toch lkkr niet???????

De mainstream boys moeten weer even aantonen dat hun muziek smaak superieur is, laat die zure mannetjes toch lekker hun ding doen.


Ik denk dat Rebelion inmiddels ook mainstream is :corn:

Inderdaad, überhaupt is Raw hedendaags de mainstream xd Maargoed, met zo'n username verwacht ik ook niet dat je meer verstand hebt dan een stoeptegel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zat nog te twijfelen om te gaan, maar zal wss niet veel met de rest van de LU hebben. Maar afgelopen jaar ben ik wel een beetje fan geworden van Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het elite gedrag is sommigen naar hun hoofd gestegen.
Het is een fase. Ik ben er ook uitgekomen.
Bevalt je dit feest niet? Dan zijn er genoeg andere leuke dingen.
Dat er een collectieve organisatie of stichting de hardstyle beschermd? Die utopie heb ik een tijd geleden achter mij gelaten.
En wat is goed en slecht voor de scène? Wat boeit het . Het zal toch altijd voor en tegenstanders geven.

Kan me hier wel in vinden. Laat het lekker gaan allemaal. Muziek ovuleert en daar doe je niks aan. Prima om het niet leuk te vinden, maar het scheelt je een hoop frustratie als je je er gewoon niet mee bezig houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Muziek ovuleert
:huh:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ovulatie :list:
Citaat:
De ovulatie of eisprong is het gereedkomen van een eicel uit de eierstok
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Joey schreef:
Muziek ovuleert
:huh:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ovulatie :list:
Citaat:
De ovulatie of eisprong is het gereedkomen van een eicel uit de eierstok

Kijk even op de vorige pagina :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Kijk even op de vorige pagina :kiss2:

:beer: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend bij Outdoor Stereo voor het eerst live een set van Rebelion meegemaakt. Was best vermakelijk. Waarschijnlijk kwam het door de sloot pils achter de kiezen en het gezelschap. Muzikaal is me niets bijgebleven, behalve dat het snoeiharde herrie was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah ok :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snoeihard ja
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten