Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 15:02 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Eerste keer dat ik het gevoel heb dat mijn stem heeft geholpen! :D

(met de landelijke verkiezingen in ieder geval nooit!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 15:07 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Aeacus schreef:
iMark schreef:
Die track van ACTI doet me meer dan die van Ran-D. Lekker verfrissend stijltje dat Qult gebeuren!

Luister zijn hele promo setje voor qbase maar eens. Ik vind zijn subground sound en stuk energieker dan de toegankelijke handjeklap hardstyle van tegenwoordig. Zijn sound, en de qult sound in het algemeen, heeft hier en daar ook iets nostalgisch. Heerlijk. Zet die gast als afsluitende hoofdact op de mainstage van bijvoorbeeld tomorrowland en het hele dak gaat los. Die gast verdient toch wel wat credits.

Gelukkig is het ware Qult-geluid niet hetgeen ACTI naar buiten brengt met zijn sets en producties.

Qult staat voor heel veel meer dan ACTI's 'dertien in een dozijn' aanbod.

Qult zonder ACTI is nog steeds Qult, en wellicht zelfs nog lekkerder. :thumbsup:

Spreek ik dat tegen dan?
Ja, subground is een van de vele geluiden en daarin de meest toegankelijke sound binnen het experimentele qult gebeuren - als in: het heeft de meeste potentie om opgepikt of zelfs overgenomen te worden door het mainstream publiek - maar om dat laatste naar mijn mening niet minder lekker. Voor wat het bedoelt is te zijn, doet het zijn werk goed en vind ik dit beter te pruimen dan de toegankelijke radio hardstyle van vandaag de dag. Echter vind ik weer niet dat hij met zijn subground op Qlimax terecht zou moeten kunnen komen. Want met hardstyle heeft het uiteindelijk niets van doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 16:13 

Hardtraxx Veteran

Kutstefan xd Nee, ff serieus, proficiat, en ik vind het ook wel een heel gave line up (geloof ik, weet hem niet meer precies... maar Embryonic is sowieso al MEGA dik)

Nu valt of staat alles met een goeie TT van het hele festival :lol:

EDIT: ik weet trouwens welke Mystery guest er bij de Noisj area staat... Nearly jizzed in my pants when I heard it xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 17:03 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Nu valt of staat alles met een goeie TT van het hele festival :lol:

Nee hoor, je krijgt sowieso elk uur vette shit, wordt al alleen huilen om wat je ernaast gaat missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

Ja oke, maar de TT gaat bepalen hoe hard ik moet huilen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 17:11 

Hardtraxx Elite

Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 01:32 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Wat was jullie line-up ook alweer? :P

Wel jammer, had graag nog de area met al die 'talenten' gezien zoals Thyron, Zirkum, X-Pander enz.
Maargoed, zal me toch niet vervelen :P

^^
We waren gebeld door Q-Dance..
Vonden ons het beste concept, beste idee etc etc blabla, maar ze vonden dat er al genoeg hardstyle was dus gingen toch voor de hc... Had dan vantevoren gezegd dat we niet aan hardstyle hoefden te beginnen xd

In ieder geval, gefeliciteerd Stefan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 12:42 

Hardtraxxer

wordt het alleen maar industrial hardcore of ook industrial hardstyle (wavolizer bijv :woot: :love: ) sws kijkje nemen! line up is toch wel na further analysis erg boeiend:D wordt mooi feestje na 5 maanden geen feesten te kunnen bezoeken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 12:52 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij weten veel mensen niet dat onze line-up al bekend is gemaakt in ons originele concept (op de mystery guest na) ;) nee, plek voor "industrial HS" is er niet, al is dat relatief want een Embrionyc bijvoorbeeld zal amper boven de 150 bpm uitkomen (en toch alles slopen). Ik zal binnenkort wel een voorbeeld setje maken die een beetje aangeeft wat jullie kunnen verwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 13:11 

Hardtraxxer

Zo'n setje zal natuurlijk veel helpen! ben pas afgelopen paar maanden bezig met industrial / crossbreed, daarom heb ik zo zin om eindelijk prspct mee te maken. Ik heb trasher een keer gezien en draaide ziekelijk hard, geen pauze, vond echt zalig. Ben wel erg benieuwd naar venetian snares, zal wss na z'n set de wereld niet meer begrijpen maar zal vast de moeite waard zijn:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 13:43 

Hardtraxx Veteran

Frank, verdomme wat gezellig :D Samen dansen bij PRSPCT! En geloof me, ik weet een deel van de line up van Stefan zijn concept (inclusief mystery guest :drool: ) en dat wordt ook echt genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 14:40 

Hardtraxxer

wordt sws mooi, eerste keer qbase, dus we zien hoe het gaat maar ga sws proberen om niet te veel bij de hardstyle te hangen, maar ja, van te voren plannen heeft weining zin bij mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:09 

Hardtraxx Veteran

Onze line-up plus (voorlopige) timetable nog trouwens:

18.00 – 19.00: Hidden Rooms NL
19.00 – 20.00: Fear Effect NL
20.00 – 21.00: Live: Raum 107 DE
21.00 – 22.00: Live: The Peoples Republic Of Europe NL
22.00 – 23.00: Embrionyc DE
23.00 – 00.00: - Mystery Artist -
00.00 – 01.00: Live: Moleculez DE
01.00 – 02.00: The Relic NL
02.00 – 03.30: Live: Stolen Cult BE
03.30 – 05.00: Warchetype NL
05.00 – 06.00: Carnage & Cluster NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 20:11 

Hardtraxx Veteran

Artiesten met de vetste releases missen in die Dark Lands line-up helaas. Mystery Guest kan er 1 van zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Artiesten met de vetste releases missen in die Dark Lands line-up helaas. Mystery Guest kan er 1 van zijn natuurlijk.

Tja, niet iedereen die erop released zit ook bij het label (Stormtrooper en AK-Industry bijvoorbeeld), en Sei2ure had verplichtingen bij de PRSPCT area. Enige die ik dan nog kan bedenken die je mist is Razor Edge, waarvan ik wel weet dat het Canadezen zijn alleen niet waar ze wonen, kan de oorzaak zijn. Mystery Guest komt van buiten het label, en die ga je wel leuk vinden beloof ik je vast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 20:22 

Hardtraxx Veteran

Starving Insect, Omnicide, Mindwalker of Petrochemical?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

Omnicide treedt niet meer op, Starving Insect was ook een lastig verhaal en Petrochemical zit bij Insane Bookings dus niet bij het label. Mindwalker heeft naar mijn weten nog nooit een optreden gehad dus zo gek is dat ook niet (kan geen optredens of booking informatie vinden, ook niet onder andere aliassen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 20:41 

Hardtraxx Veteran

Ja sjongejonge, mooi verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 20:42 

Hardtraxx Veteran

Geef alleen aan waarom de line-up is zoals hij is :P Vind er overigens nog steeds een zeer fijne line-up staan, maar goed, daar is ieder vrij in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik zal binnenkort wel een voorbeeld setje maken die een beetje aangeeft wat jullie kunnen verwachten :thumbup:

Goed idee, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 04:56 

Hardtraxxer

http://l5d.nl/sn2111c omdat ik toch ben benieuwd ben naar wat deze area te bieden heeft ben embrionyc gan luister en enige wat ik kan zeggen is: WOW. Heb deze set gevonde, volgens mij van jou steffnov? zal zeker helpen om wat nieuwe sounds te horen:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 10:18 

Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
http://l5d.nl/sn2111c omdat ik toch ben benieuwd ben naar wat deze area te bieden heeft ben embrionyc gan luister en enige wat ik kan zeggen is: WOW. Heb deze set gevonde, volgens mij van jou steffnov? zal zeker helpen om wat nieuwe sounds te horen:D

Die is van mij ja :D mooi dat je het vet vindt, Embrionyc is samen met de mystery guest ook mijn persoonlijke favoriet van de area :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 11:07 

Hardtraxxer

Ben benieuwd! blijf dan gewoon na embrionyc's set lekker hangen, haha vind altijd zo vet om nieuwe sounds te ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Ik weet in ieder geval waar ik van 10 tot 12 uithang :loving: And guys, join me :) I don't wanna face it alone xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 16:28 

Hardtraxx Veteran

Ja fuck dan blijf ik sowieso nog hangen voor Moleculez en daarna The Relic. En dan moet ik ook nog zorgen dat ik andere artiesten niet mis uit de PRSPCT en USB. Fuck.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten