Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik vind alles best joh, ik heb mijn kaartje al binnen en ga zeker, meer stampfreunde is meer vreugde ;)

idd daarom ook :P...ik laat nog het nog aan je weten via dit topic of anders via pm :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:27 
 

Intervention schreef:
Steffnov schreef:
Ik vind alles best joh, ik heb mijn kaartje al binnen en ga zeker, meer stampfreunde is meer vreugde ;)

idd daarom ook :P...ik laat nog het nog aan je weten via dit topic of anders via pm :)

Je moet maar zo denken) , het is dit jaar de anniversary ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja precies, ik heb echt het gevoel dat dit voor mij het feest van het jaar gaat worden, die mag ik dus niet missen :P no matter hoeveel feesten ik zou pakken. Dit wordt gewoon onmisbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:20 
 

Lowroller, counterstrike, sinister souls en bong-ra

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT Recordings schreef:
Sinister Souls will be rocking the PRSPCT Sub are at PRSPCT XL15 - The Indoor Festival!! 10 Years of PRSPCT Madness!! Check that shit out!!!


PRSPCT Recordings schreef:
We just released 4 more names for the PRSPCT XL15 - The Indoor Festival!! 10 Years of PRSPCT Madness!! line up. Lowroller is one of them people!!!!


PRSPCT Recordings schreef:
Counterstrike confirmed to play PRSPCT XL15 - The Indoor Festival!! 10 Years of PRSPCT Madness!! Are we making you guys happy yet?!!


PRSPCT Recordings schreef:
Bong-Ra confirmed to play in the new PRSPCT RVLT area at PRSPCT XL15 - The Indoor Festival!! 10 Years of PRSPCT Madness!! And this is al just a tip of the ice berg people!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
PRSPCT Recordings schreef:
Sinister Souls will be rocking the PRSPCT Sub are at PRSPCT XL15 - The Indoor Festival!! 10 Years of PRSPCT Madness!! Check that shit out!!!


PRSPCT Recordings schreef:
We just released 4 more names for the PRSPCT XL15 - The Indoor Festival!! 10 Years of PRSPCT Madness!! line up. Lowroller is one of them people!!!!


PRSPCT Recordings schreef:
Counterstrike confirmed to play PRSPCT XL15 - The Indoor Festival!! 10 Years of PRSPCT Madness!! Are we making you guys happy yet?!!


PRSPCT Recordings schreef:
Bong-Ra confirmed to play in the new PRSPCT RVLT area at PRSPCT XL15 - The Indoor Festival!! 10 Years of PRSPCT Madness!! And this is al just a tip of the ice berg people!!!!


ok nu kan ik er eigenlijk niet meer omheen :drool:
als ik mn loon binnen heb ga ik kaartje halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer lekker :D Lowroller wisten we eigenlijk al, de rest was wel een beetje te verwachten.. Maar dat maakt het niet minder lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 4 top :drool: dit word een gruwelijk feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 18:58 
 

Steffnov schreef:
Alle 4 top :drool: dit word een gruwelijk feest.



Dit is echt te goed voor woorden, deze 8 achter elkaar laten spelen zou al top zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Munchi kende ik van tevoren niet, vind die hele slome dubstep nou ook niet alles als ik eerlijk ben.. Kleine kans dat ik die set bij zal wonen dus. Voor de rest, stuk voor stuk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowroller en Bong-Ra, fuck yeah. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe namen:

Steen (Live) :lol:
Hellfish vs Bryan Fury
Limewax vs Cooh :drool:
FFF
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch alweer de 7e act die ik zeker wel wil zien (Limewax vs Cooh). Wat Steen er doet geen idee xd Vond die FFF plaat die erbij stond niet eens zo gek overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hahaha steen :P

Waar blijft current value dannnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 09:01 
 

Doe maar nog maar switch technique en TOA :love: het word nu al lastig :-(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steen? Wat de neuk haha. Maar inderdaad, TOA/Switch Technique/Current Value is geen gek idee :)

Nekrolog1k LIVE iemand? :whistle:
Of Deathmachine? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ak-Industry, Dither, Sei2ure, Deathmachine, TOA (plus Hidden los), Mindustries, Switch Technique, Current Value, Forbidden Society, Balkansky, Petrochemical, Igneon System, Machine Code, The DJ Producer, The Panacea, SPL, Katharsys...

Het kan nog zoveel geiler :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:29 
 

Unexist (Traxstorm, Industrial Strength) IT
Dub Elements (PRSPCT) ES
Loop Stepwalker vs Balkansky (PRSPCT, Scum) ES/BU
Deformer (PRSPCT, Redrum) NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeerlijke toevoegingen weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:43 
 

Steffnov schreef:
Heeeeeerlijke toevoegingen weer :drool:



Unexist past hier niet in naar mijn mening :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steen ook niet. Maar Dub Elements en Loop Stepwalker vs Balkansky bevallen me zeker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:47 
 

Steffnov schreef:
Steen ook niet. Maar Dub Elements en Loop Stepwalker vs Balkansky bevallen me zeker ;)



Steen kan ik enigzins begrijpen door zijn dubstep album hoor:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Unexist (Traxstorm, Industrial Strength) IT
Dub Elements (PRSPCT) ES
Loop Stepwalker vs Balkansky (PRSPCT, Scum) ES/BU
Deformer (PRSPCT, Redrum) NL


Dat valt even tegen... Loop Stepwalker vs Balkansky is dik maar die andere drie namen heb ik niks mee. Unexist wtf... Hou die gewoon op Hardcore4Life's aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
kaboem schreef:
Unexist (Traxstorm, Industrial Strength) IT
Dub Elements (PRSPCT) ES
Loop Stepwalker vs Balkansky (PRSPCT, Scum) ES/BU
Deformer (PRSPCT, Redrum) NL


Dat valt even tegen... Loop Stepwalker vs Balkansky is dik maar die andere drie namen heb ik niks mee. Unexist wtf... Hou die gewoon op Hardcore4Life's aub.

Je hoeft ze niet allemaal te bezoeken he.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten