Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unexist is leuk, maar daarvoor ga ik niet naar PRSPCT. Maar Loop Stepwalker & Balkansky :worship:
Dub Elements is ook wel even leuk, misschien even kijkje nemen.. Eens de andere namen zien + tt afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:
kaboem schreef:
Unexist (Traxstorm, Industrial Strength) IT
Dub Elements (PRSPCT) ES
Loop Stepwalker vs Balkansky (PRSPCT, Scum) ES/BU
Deformer (PRSPCT, Redrum) NL


Dat valt even tegen... Loop Stepwalker vs Balkansky is dik maar die andere drie namen heb ik niks mee. Unexist wtf... Hou die gewoon op Hardcore4Life's aub.

Je hoeft ze niet allemaal te bezoeken he.


Nee maar een Unexist neemt bijvoorbeeld weer wel de plek in van een Deathmachine of een Producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:25 
 

Dakpan schreef:

Nee maar een Unexist neemt bijvoorbeeld weer wel de plek in van een Deathmachine of een Producer.


dit dus! vind het een zwakke keus.

Unexist past NIET tussen industrial artiesten, hij draait alleen maar mainstream platen op 500BPM :sick:

Edit: Wat mij ook heel erg vet, en gedurft lijkt is Wavolizer laten openen op die stage waar unexist enzo staan :-p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, nee, en nee :D Lowroller en I:Gor voor wat Crossbreed, Bryan Fury en Hellfish voor de UK.. Wat mij betreft had het bij die 2 genres mogen blijven (liefst zo min mogelijk UK dan :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Edit: Wat mij ook heel erg vet, en gedurft lijkt is Wavolizer laten openen op die stage waar unexist enzo staan :-p.


Inderdaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk dit weekend een kaartje halen, ben benieuwd of ik in mn eentje moet of dat er nog hier uit de buurt met me mee willen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig samen met Wesskeeej :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond nieuwe namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:09 
 

Dakpan schreef:
Vanavond nieuwe namen.


Ik heb goed nieuws


Random iemand: Ik wil
The Outside Agency The DJ Producer Detest Mark N Eye-D &­ DJ Hidden Switch Technique Forbidden Society Igneon System Homeboy



Trasher: Hier zitten wel wat namen tussen die gaan komen..... geduld is een schone zaak!


En nog meer goed nieuws ! Fuck defqon waaaaant!
http://www.facebook.com/events/181685881926737/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Dakpan schreef:
Vanavond nieuwe namen.


Ik heb goed nieuws


Random iemand: Ik wil
The Outside Agency The DJ Producer Detest Mark N Eye-D &­ DJ Hidden Switch Technique Forbidden Society Igneon System Homeboy



Trasher: Hier zitten wel wat namen tussen die gaan komen..... geduld is een schone zaak!


En nog meer goed nieuws ! Fuck defqon waaaaant!
http://www.facebook.com/events/181685881926737/


TOA en Eye-D & Hidden komen 99% zeker, dus op die namen doelt die hoogstwaarschijnlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:26 
 

Mental Youth (GEM) NL
- Stefan ZMK vs Dissolvement (ZMK, Duracell) NL
Bare Noize (Owsla, Buygore)
Radium (Psychik Genocide) FR
Ed Rush confirmed for PRSPCT XL 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radium is wel leuk, meer niet.. Bare Noize is wel vet ^^
Dissolvement was ook wel even leuk afgelopen editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Mental Youth (GEM) NL
- Stefan ZMK vs Dissolvement (ZMK, Duracell) NL
Bare Noize (Owsla, Buygore)
Radium (Psychik Genocide) FR
Ed Rush confirmed for PRSPCT XL 15


Bah, hier kan ik dus niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 08:50 
 

Dakpan schreef:
kaboem schreef:
Mental Youth (GEM) NL
- Stefan ZMK vs Dissolvement (ZMK, Duracell) NL
Bare Noize (Owsla, Buygore)
Radium (Psychik Genocide) FR
Ed Rush confirmed for PRSPCT XL 15


Bah, hier kan ik dus niks mee.


Tempo gaat redelijk snel komen te liggen denk ik zo :-P
unexist, radium en hellfish :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit nog steeds te wachten op de echt vette namen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond volledige line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT Main Area:

Ed Rush (Virus) UK
Cooh vs Limewax (PRSPCT, L/B) BU/NL
Eye-D & DJ Hidden (PRSPCT, Genosha) NL
Dub Elements (PRSPCT) ES
Counterstrike (PRSPCT, Algorythm) SA
Gancher & Ruin (PRSPCT, Position Chrome) RU
Thrasher (PRSPCT) NL
Existh (Cresst) BE

Hosted by:
MC Dart (PRSPCT) NL
Dirty Brown Visuals (PRSPCT)!

PRSPCT XTRM Area:

Hellfish vs Bryan Fury (Deathchant, Pacemaker) UK
Unexist (Industrial Strenght, Traxxtorm) IT
The Outside Agency (PRSPCT XTRM, Genosha) NL
Radium (Psychik Genocide) FR
I:Gor (PRSPCT XTRM, Deathchant) PL
Lowroller (PRSPCT, Industrial Strenght) IT
Angel (Industrial Strenght) PL

Hosted by:
MC Justice (Thunderdome) NL

PRSPCT Sub Area:

Bare Noize (Owsla, Buygore) UK
Steen (live) (Infected Records) NL
Loop Stepwalker vs Balkansky (PRSPCT Sub, Scum) ES/BU
Munchi (Mad Decent) NL
Sinister Souls (PRSPCT Sub, Scum) NL
Nicon (Subway, Scum)
Nicksn (Scum) NL

Hosted by:
MC Swift
(Subway) NL

PRSPCT RVLT Area:

Rotator (Peace off) FR
Bong Ra (PRSPCT RVLT, Ad Noiseam) NL
FFF (Planet Mu, Clash) NL
Stefan ZMK vs Dissolvement (ZMK, Duracell) NL
Deformer (PRSPCT RVLT, Redrum) NL
Lady Lite + MC Mary Jane (3:rthquake) BE

Hosted by:
MC Mike Redman
(PRSPCT, Redrum) NL

PRSPCT Space Area:

A Psychedelic audio visual brainwave trip experience by:

Mental Youth (GEM) NL
Ruwe Data (Lowriders, Swipe) NL


Dikgedrukt de namen die ik wil zien. Helaas weinig toevoeging uit mijn lijstje, maar ik red me hier wel :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:10 
 

Steffnov schreef:
PRSPCT Main Area:

Ed Rush (Virus) UK
Cooh vs Limewax (PRSPCT, L/B) BU/NL
Eye-D & DJ Hidden (PRSPCT, Genosha) NL
Dub Elements (PRSPCT) ES
Counterstrike (PRSPCT, Algorythm) SA
Gancher & Ruin (PRSPCT, Position Chrome) RU
Thrasher (PRSPCT) NL
Existh (Cresst) BE

Hosted by:
MC Dart (PRSPCT) NL
Dirty Brown Visuals (PRSPCT)!

PRSPCT XTRM Area:

Hellfish vs Bryan Fury (Deathchant, Pacemaker) UK
Unexist (Industrial Strenght, Traxxtorm) IT
The Outside Agency (PRSPCT XTRM, Genosha) NL
Radium (Psychik Genocide) FR
I:Gor (PRSPCT XTRM, Deathchant) PL
Lowroller (PRSPCT, Industrial Strenght) IT
Angel (Industrial Strenght) PL

Hosted by:
MC Justice (Thunderdome) NL

PRSPCT Sub Area:

Bare Noize (Owsla, Buygore) UK
Steen (live) (Infected Records) NL
Loop Stepwalker vs Balkansky (PRSPCT Sub, Scum) ES/BU
Munchi (Mad Decent) NL
Sinister Souls (PRSPCT Sub, Scum) NL
Nicon (Subway, Scum)
Nicksn (Scum) NL

Hosted by:
MC Swift
(Subway) NL

PRSPCT RVLT Area:

Rotator (Peace off) FR
Bong Ra (PRSPCT RVLT, Ad Noiseam) NL
FFF (Planet Mu, Clash) NL
Stefan ZMK vs Dissolvement (ZMK, Duracell) NL
Deformer (PRSPCT RVLT, Redrum) NL
Lady Lite + MC Mary Jane (3:rthquake) BE

Hosted by:
MC Mike Redman
(PRSPCT, Redrum) NL

PRSPCT Space Area:

A Psychedelic audio visual brainwave trip experience by:

Mental Youth (GEM) NL
Ruwe Data (Lowriders, Swipe) NL


Dikgedrukt de namen die ik wil zien. Helaas weinig toevoeging uit mijn lijstje, maar ik red me hier wel :clap:



Ik heb hier heel veel zin aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohwshit :love: :woot: :worship: :bomb:

beetje jammer dat t op woensdag is....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:22 
 

AniThing schreef:
ohwshit :love: :woot: :worship: :bomb:

beetje jammer dat t op woensdag is....

Hemelvaart!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ohwshit :love: :woot: :worship: :bomb:

beetje jammer dat t op woensdag is....

Inderdaad, dag voor Hemelvaart, en die vrijdag heb ik ook vrij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme, heb al afgesproken met de vrienden dat ik naar Festivaart ga :cry:
Had hier graag heen gewild als ik het geld had en de tijd had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nice en TOA En Eye-d en Hidden :worship:
gaat echt gruwelijk worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line-up, mis alleen wel wat namen hoor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk toch dat ik hier een kaartje voor gaan halen, laatste paar namen trekken me over de streep
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten