Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 20:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: PRSPCT XL29
Datum: 21-12-2019
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Maassilo
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.prspct.nl/
Prijs:

Early Bird: SOLD OUT
Phase 2: €31,35
Regular: €38,45

Line-up:

XTRM:
Ophidian
The DJ Producer
The Satan
Kotzaak Klan - Live
Deathmachine
Somniac One
Thrasher
Densha Crisis
Strange Arrival
Splinter Cell
Hosted by MC Mike Redman & Dirty Brown Visuals

PRSPCT:
Black Sun Empire
Counterstrike
DJ Hidden
Pythius
Sinister Souls
Shadow Sect
R0gue
Adi J
Hosted by MC Dart

SSSPCR:
Clouds
[KRTM]
Tim Tama
Myler
TWAN

RVLT:
Somatic Responses - Live
Ruby My Dear
The Dead Cvlt
Coco Bryce
Krumble
Tommy The Cat
Rudi Ratte
Spiral
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizarre line-up, voor mij de beste in jaren. Mogelijk dus weer een keer aanwezig aangezien de laatste keer alweer in 2016 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel heel dik, maar voor mijzelf besloten minder naar feesten te gaan en weet niet of ik deze erbij kan hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik, waarschijnlijk aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 15:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

bai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Bizarre line-up, voor mij de beste in jaren. Mogelijk dus weer een keer aanwezig aangezien de laatste keer alweer in 2016 was.

En ik weet dondersgoed waarom je deze lineup bizar vindt. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke line-up, maar wil de dag ervoor ook al naar Rotterdamse Rave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig met Kees :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dit is wel heel dik, maar voor mijzelf besloten minder naar feesten te gaan en weet niet of ik deze erbij kan hebben...


Ik heb hetzelfde, en dit is toch echt een line-up om door een ringetje te halen. Maar tja...kweenie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil ook nog wel weer eens een keertje PRSPCT doen. Wel interesse in deze editie met zo een lineup :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hele dikke line-up, maar wil de dag ervoor ook al naar Rotterdamse Rave.


Same. En heb meer met de line-up van RR dan met de Techno namen die hier staan. :) Maar een keertje PRSPCT lijkt me ook wel eens gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Joey schreef:
Hele dikke line-up, maar wil de dag ervoor ook al naar Rotterdamse Rave.


Same. En heb meer met de line-up van RR dan met de Techno namen die hier staan. :) Maar een keertje PRSPCT lijkt me ook wel eens gaaf.


Normaliter ben je toch 3 nachten lang aan het raven in de Berghain. Dus kan je hier ook makkelijk doen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sterke Line up! Vorig jaar ook geweest en dat beviel best goed, op de flink lange reis van oost naar west (en met name terug) na. Optie om dit jaar weer te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 10:16 
 
Hardtraxxer

Zonde dat Hidden, [KRTM] en DJ Producer vs Deathmachine tegelijk staan.
Verder wel goeie timetable, alles wat ik wil zien staat vroeg dus redelijk op tijd weer naar huis. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2019 19:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel vet feest gehad. Kleine samenvatting.

Snel binnen gekomen en kluisje kunnen regelen. Was eerste keer Maassilo en moest wel een paar keer goed kijken waar ik nou was, was 10 min bezig de WC te vinden de eerste keer en die borden waren vaak niet echt behulpzaam.

Splinter Cell opende meteen goed met platen als Walker (Sei2ure Remix), die kan ook weer van het lijstje. Die dreunt zo snoeihard.

Het geluid was ook behoorlijk goed. Alleen ik kreeg het niet echt mee omdat ik twee dagen er voor de verkeerde soort oordoppen kreeg van Schoonenberg, hadden een ander filter die het hoog en mid goed wegfilterden maar het laag absoluut niet, dus ik hoorde vooral de lage tonen wat niet fijn was.

Strange Arrival was vervolgens ook heel dik, vette eigen platen afgewisseld met goede klassiekers. Ook Demanufacturer - Innate Savagery kan van het lijstje van platen die ik wou horen live af door hem.

Vervolgens naar Tim Tama gegaan wat ook wel dikjes was om daar te blijven tot Somniac One begint. Somniac One had het setje van de avond. Ze weet altijd die perfecte combo tussen lompe techno en early te combineren met oude en nieuwe industrial. Ook willigde ze mijn verzoekje voor Fracture 4 in met Wallflower en nog andere prachtplaten zoals Ophidian & Tapage - The Mine en Tymon - Instabitch die ook echt ziek hard doordreunde.

Daarna naar Clouds gegaan maar die draaiden eigenlijk gewoon heel lomp. Draaiden niet per se de platen die ik wou horen. Dus wat tussen Clouds en Ophidian gependeld. Ophidian draaide wel leuke platen, iets meer mainstream dan ik had verwacht. Alleen hij gooide het tempo behoorlijk omhoog bij platen die niet per se snel waren, vond dat persoonlijk niet lekker klinken.

The DJ Producer & Deathmachine waren heel vet. Genoeg vette platen gehoord daar van beide mannen en natuurlijk heel dik mixwerk. Op het laatst werd het heel lomp, maar 240 BPM dan kan je mij opvegen :P.

Even nog een stuk [KRTM] meegepakt die natuurlijk de verwachte dikke platen draaide. Daarna was het fut er wel uit en op de main stond niks interessants meer. Even nog bij Myler blijven staan die tof draaide maar er zat gewoon geen energie meer in. Vervolgens naar huis gegaan.

Er zat maar een groot minpunt aan dit feest en dat waren de WC's. Je mocht 2,50 EUR betalen maar vervolgens hebben ze veel te weinig WCs. Heb soms wel bijna een kwartier moeten wachten. Had eigenlijk zelf ook graag meer willen genieten van het feest, maar moest de dag zelf vroeg werken en de oordoppen zorgde niet voor het beste geluid voor mij. Hierdoor wel minder kunnen losgaan.

Al en al, een geniaal feest en als ze de zelfde opzet houden volgend jaar dan ben ik sowieso weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top feest gehad :thumbsup:
Set van de nacht waren van Sinister Souls vs Pythius :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
veel te weinig WCs. Heb soms wel bijna een kwartier moeten wachten.


Echt? Dag eerder bij RR geen enkele keer hoeven wachten en was (ook?) uitverkocht.
Hoeveel wc's heb je gevonden? Er zitten nogal wat wc's hier en daar verstopt he. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In principe is elke zaal los van de andere zalen te gebruiken, en hebben elk dus hun eigen voorzieningen, ook qua toiletten inderdaad.

Bij de wcs in de middelste zaal waren in ieder geval al 3 van de 8 hokjes buiten gebruik (zullen die RR-gangers wel gesloopt hebben -.-), de rij daar stond soms wel tot bijna in de zaal zelf. Wcs bij de main viel het wel mee qua drukte.

Set van de avond was voor mij overigens van Hidden :worship: met die van Ophidian er vlak achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Walker (Sei2ure Remix)
Ook willigde ze mijn verzoekje voor Fracture 4 in met Wallflower

Deze platen :loving:

Na 5 jaar eindelijk een keer naar PRSPCT geweest, was een prachtig feest. Eigenlijk helemaal geen last gehad van de wc's, maar ben wel elke keer naar die bij de main gegaan. Techno area was echt heel chill ter afwisseling. Somniac One set van de avond, mijn voorkeur ligt dan ook wel bij het wat tragere spul, daarom is de techno area ook heel fijn want als het bpm urenlang heel hoog ligt ben ik er vaak wel wat sneller klaar mee. Als de volgende lineup weer zo dik is ben ik zeker wel aanwezig. :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten