Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Receptor is dnb/breakcore maar denk dat je rotator bedoeld en dat is breakcore.

Moet zelf nog even kijken of ik hier bij kan zijn, hoop het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 17:03 
 

Rickie schreef:
Receptor is dnb/breakcore maar denk dat je rotator bedoeld en dat is breakcore.

Moet zelf nog even kijken of ik hier bij kan zijn, hoop het wel.

Idd trouwens, las iets over receptor toevallig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou ook wel vet zijn als receptor er staat, wil ik ook nog wel een keer live zien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Rotator is wel gaaf maar gaat eigenlijk net een stap te ver. Dat is voor een set echt te veel. I:Gor is wel een held.
Man, wat zou ik toch graag een keer naar een van de PRSPCT feesten gaan. Waarom wilt niemand ooit mee :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Rotator is wel gaaf maar gaat eigenlijk net een stap te ver. Dat is voor een set echt te veel. I:Gor is wel een held.
Man, wat zou ik toch graag een keer naar een van de PRSPCT feesten gaan. Waarom wilt niemand ooit mee :(.

Ga met een stel HTers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:00 
 

Steffnov schreef:
MacMichael schreef:
Rotator is wel gaaf maar gaat eigenlijk net een stap te ver. Dat is voor een set echt te veel. I:Gor is wel een held.
Man, wat zou ik toch graag een keer naar een van de PRSPCT feesten gaan. Waarom wilt niemand ooit mee :(.

Ga met een stel HTers ;)



Hoe ga jij erheen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Steffnov schreef:
MacMichael schreef:
Rotator is wel gaaf maar gaat eigenlijk net een stap te ver. Dat is voor een set echt te veel. I:Gor is wel een held.
Man, wat zou ik toch graag een keer naar een van de PRSPCT feesten gaan. Waarom wilt niemand ooit mee :(.

Ga met een stel HTers ;)

Hoe ga jij erheen dan?

Trein. Tenminste, dat heb ik in de planning staan. Maar niets is nog zeker, behalve dát ik hier heen ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:25 
 

Steffnov schreef:
Trein. Tenminste, dat heb ik in de planning staan. Maar niets is nog zeker, behalve dát ik hier heen ga


Wij gaan iig wel met de trein, gratis met het ov ghehe!

Anders is het een idee om met zen allen samen te gaan :-d!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Receptor is dnb/breakcore maar denk dat je rotator bedoeld en dat is breakcore.

Moet zelf nog even kijken of ik hier bij kan zijn, hoop het wel.


Je gaat maar gewoon. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:00 
 

Wat is dat met die munchi trouwens?

Wannabe house/dubstep ofzo?

Ik snap de niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Wat is dat met die munchi trouwens?

Wannabe house/dubstep ofzo?

Ik snap de niks van


Wannabe Dubstep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Steffnov schreef:
Trein. Tenminste, dat heb ik in de planning staan. Maar niets is nog zeker, behalve dát ik hier heen ga


Wij gaan iig wel met de trein, gratis met het ov ghehe!

Anders is het een idee om met zen allen samen te gaan :-d!

Nee, deze word voor mij dan weer net niet gratis, weekendkaart :p maar meeten kan best in de trein ja, pikken we Stan (jij gaat gewoon!) in Utrecht op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik eigenlijk ook wel heen :) Tegen die tijd eens kijken of dat een realistische optie is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:15 
 

Dakpan schreef:
kaboem schreef:
Wat is dat met die munchi trouwens?

Wannabe house/dubstep ofzo?

Ik snap de niks van


Wannabe Dubstep?



http://soundcloud.com/munchi_productions

Dit is blijkbaar die munchi als het ik goed begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Dakpan schreef:
kaboem schreef:
Wat is dat met die munchi trouwens?

Wannabe house/dubstep ofzo?

Ik snap de niks van


Wannabe Dubstep?



http://soundcloud.com/munchi_productions

Dit is blijkbaar die munchi als het ik goed begrijp.


Net als dit:



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:24 
 

Dakpan schreef:


Die eerste is HEEL erg vreemd, het doet gewoon pijn aan mijn oren ( headset nu )

Tsja, die 2de is wel gaaf maar dat 3rde lied? Wat is dat voor troep:p

Dit is vast een openingsact lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste is juist zo vet, zit echt een ontzettend zware bass in die inderdaad je trommelvliezen laat trillen met een headphone. :P Ga hem morgen even op een dikke installatie testen, lijkt me echt heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefan jij ook weer blij, hele grote kans dat het door gaat voor mij. Maatje van me moest even kijken of 'ie dan tentamens heeft ofzo anders wilde 'ie heel graag mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:25 
 

Geef meer namen! Hoop ook op Dither eogenlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Rickie schreef:
Receptor is dnb/breakcore maar denk dat je rotator bedoeld en dat is breakcore.

Moet zelf nog even kijken of ik hier bij kan zijn, hoop het wel.


Je gaat maar gewoon. :P


okee ^^

Nog nooit van die muchi gast gehoord maar die lost in insomnia is wel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wil hier super graag bij zijn alleen niemand om gaan jammer genoeg :(
weet neit of nog maar hardtraxxers meeten ergens omdat ze alleen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 12:35 
 

Nja ik zou opzich wel willn meeten. Ga wel met vrienden vanuit enschede met de trein
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
wil hier super graag bij zijn alleen niemand om gaan jammer genoeg :(
weet neit of nog maar hardtraxxers meeten ergens omdat ze alleen gaan?

Ik ga ook in me uppie, dus meeten geen probleem. Als mijn eigen agenda niet in gevaar gaat komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Intervention schreef:
wil hier super graag bij zijn alleen niemand om gaan jammer genoeg :(
weet neit of nog maar hardtraxxers meeten ergens omdat ze alleen gaan?

Ik ga ook in me uppie, dus meeten geen probleem. Als mijn eigen agenda niet in gevaar gaat komen :P


ok zou vet zijn :)...want helemaal in mn eentje op zn feest lijkt me niet echt wat :P
laat maar weten als je wilt meeten, heb alleen nog geen kaartje maar als alles zeker is ga ik die sws halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alles best joh, ik heb mijn kaartje al binnen en ga zeker, meer stampfreunde is meer vreugde ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten