Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT XL15 Indoor Festival - 10 Years of PRSPCT Madness
Afbeelding
Datum: 16-05-2012
Tijd: 22:00 - 08:00
Locatie: Maassilo, Rotterdam
Muziekstijlen: Drum & Bass, Dubstep, Hardcore

Line-Up:

PRSPCT Main Area:
Gancher & Ruin
Counterstrike
Limewax vs. Cooh
Dub Elements
Ed Rush

PRSPCT XTRM Area:
I:Gor
Lowroller
Hellfish vs. Bryan Fury
Unexist
Radium

PRSPCT Sub Area:
Sinister Souls
Munchi
Loop Stepwalker vs. Balkansky
Bare Noize
MC: Steen

PRSPCT RVLT Area:
Rotator
Bong-Ra
FFF
Deformer
Stefan ZMK vs Dissolvement

PRSPCT Space Area:
Mental Youth
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, denk toch eens hier na toe te willen gaan. Is het iets dakpan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Hmm, denk toch eens hier na toe te willen gaan.

Dan kunnen we misschien wel samen gaan :) Als ik kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijk kans dat ik hier heen wil, maar beetje kijken wat er rond die periode is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Danny H schreef:
Hmm, denk toch eens hier na toe te willen gaan.

Dan kunnen we misschien wel samen gaan :) Als ik kan.

Helemaal goed, wou nog miss een kameraad meevragen. Die is wel into dnb/dubstep
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 19:33 
 

optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier moet ik gewoon bij zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Daveytl schreef:
Danny H schreef:
Hmm, denk toch eens hier na toe te willen gaan.

Dan kunnen we misschien wel samen gaan :) Als ik kan.

Helemaal goed, wou nog miss een kameraad meevragen. Die is wel into dnb/dubstep

Oké, ik krijg hoogstwaarschijnlijk niemand mee. En ik weet niet eens of ik zelf wel kan, in verband met tenniscompetitie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ziek melden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
ziek melden!

We hebben in totaal maar 2 heren in het tennisteam, die beiden 3 wedstrijden spelen op een dag.
Dus dat wordt hem niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XL14 was echt beest, dus hier móet ik naartoe! Alleen even kijken hoe ik zit met examens etc. ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel nieuwsgierig wie er allemaal komen te staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een keer geweest, niet mijn soort feest & muziek. (XL13)

Maar als er met een uitzondering net als XL14 zon T3DM line up er staat overweeg ik m.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag 16-05-2011: PRSPCT XL15
Donderdag 17-05-2011: Hemelvaartsdag
Vrijdag 18-05-2011 ook vrij

Eerstvolgende tentamens pas ergens in Juni. Dit is dus een zekerheidje voor mij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 09:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig denk ik :) Heerlijke datum zo voor hemelvaart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komen 5 area's. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Er komen 5 area's. :woot:

Ik kan die Crossbreed area al voelen trillen :love: Hier móet je toch gewoon naartoe :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Er komen 5 area's. :woot:

Ik kan die Crossbreed area al voelen trillen :love: Hier móet je toch gewoon naartoe :yay:


Stel je voor, een Crossbreed area.

The Outside Agency
Switch Technique
Deathmachine
Lowroller

oa.

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Er komen 5 area's. :woot:

Ik kan die Crossbreed area al voelen trillen :love: Hier móet je toch gewoon naartoe :yay:


Stel je voor, een Crossbreed area.

The Outside Agency
Switch Technique
Deathmachine
Lowroller

oa.

:$

Mag ik wel een doos tissues meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt veel drinken die avond, niet alleen zweet maar dan krijg je er nog een liter of tig aan kwijl bij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, zelfde dag een dubstep feest in t Klokgebouw waar we al met minstens 8 heen gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The pre-sale starts Monday the 13th of February and you can use the early bird till the 27th of February for only €17,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Niet aanwezig, zelfde dag een dubstep feest in t Klokgebouw waar we al met minstens 8 heen gaan :)


Joh, dit laat me stiekem nog wel twijfelen om naar Rotterdam af te zakken :oh: :$ Dit lijkt me zo een bruut feest te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
Niet aanwezig, zelfde dag een dubstep feest in t Klokgebouw waar we al met minstens 8 heen gaan :)


Joh, dit laat me stiekem nog wel twijfelen om naar Rotterdam af te zakken :oh: :$ Dit lijkt me zo een bruut feest te worden

Het stond 10 jaar geleden al vast dat dit een godvergeten dikke party wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
Niet aanwezig, zelfde dag een dubstep feest in t Klokgebouw waar we al met minstens 8 heen gaan :)


Joh, dit laat me stiekem nog wel twijfelen om naar Rotterdam af te zakken :oh: :$ Dit lijkt me zo een bruut feest te worden

Ik heb hier iig wel een slaapplekkie vrij. Ben zelf wss wel aanwezig ;)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten