Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Godverdomme dat duurde trouwens lang

Ruim anderhalve maand, en toch lijkt het feest pas zo kort geleden.. Beste feest waar ik ooit ben geweest, for sure.
Beste weet ik niet, maar beste van dit jaar for sure

Zal waarschijnlijk deels komen door het feit dat ik echt heel graag wilde, maar dat m'n maat afzegde vanwege de examens. Uiteindelijk kwam hij 2 dagen vantevoren naar me toe om te zeggen dat hij toch mee ging.. Ontiegelijk blij was ik natuurlijk, en dan krijg je zoo'n heerlijke sfeer met die goddelijke setjes. Wauw
Na XL14 was het al zeker, maar XL15 heeft het bevestigd: Ik wil nooit meer een PRSPCT XL party missen
