Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:38 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke is die op 1:40, GEK
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:44 
 

Dakpan schreef:
Welke is die op 1:40, GEK


Ik weet zeker dat ik deze eerder heb gehoord...kom er niet meer op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Die steen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steen :lol: haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heet die track @0.52?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:16 
 

Oxbow schreef:
Hoe heet die track @0.52?


Gancher & Ruin feat Dub elements - Chicago
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Oxbow schreef:
Hoe heet die track @0.52?


Gancher & Ruin feat Dub elements - Chicago

graciass :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wtf, die gast op het einde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Welke is die op 1:40, GEK

Bong-Ra - Crawlers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme dat duurde trouwens lang :P Ruim anderhalve maand, en toch lijkt het feest pas zo kort geleden.. Beste feest waar ik ooit ben geweest, for sure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
wtf, die gast op het einde :lol:

Dat is dus Steen xd

STAN- schreef:
Godverdomme dat duurde trouwens lang :P Ruim anderhalve maand, en toch lijkt het feest pas zo kort geleden.. Beste feest waar ik ooit ben geweest, for sure.

Beste weet ik niet, maar beste van dit jaar for sure :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Godverdomme dat duurde trouwens lang :P Ruim anderhalve maand, en toch lijkt het feest pas zo kort geleden.. Beste feest waar ik ooit ben geweest, for sure.

Beste weet ik niet, maar beste van dit jaar for sure :drool:

Zal waarschijnlijk deels komen door het feit dat ik echt heel graag wilde, maar dat m'n maat afzegde vanwege de examens. Uiteindelijk kwam hij 2 dagen vantevoren naar me toe om te zeggen dat hij toch mee ging.. Ontiegelijk blij was ik natuurlijk, en dan krijg je zoo'n heerlijke sfeer met die goddelijke setjes. Wauw :love:

Na XL14 was het al zeker, maar XL15 heeft het bevestigd: Ik wil nooit meer een PRSPCT XL party missen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steen :worship:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten