STAN- schreef:
Als ik ga, meld ik het

Dan komt dat wel goed

Vertaling: Je gaat gewoon

kaboem schreef:
STAN- schreef:
Als ik ga, meld ik het

Dan komt dat wel goed

5 stages met een tien jarig jubileum! Daarvwil je toch sowieso bij zijn...droom nu al van een crossbreed/nekrolog1k stage

Zou heel goed kunnen, Lowroller is al zo goed als bevestigd. En sinds die nu PRSPCT als boekingsagency heeft...
Intervention schreef:
is dit meestal snel uitverkocht?
anders later nog ff kaartje halen

Normaal niet, maar aangezien dit een jubileumeditie is...plus, misschien dat ze nu nog goedkoper zijn.