Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. Early Bird loopt nog tot morgen, wie gaan er nog meer?

Lowroller, Dub Elements en Triamer zijn al min of meer bevestigd.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kaartje binnen. Early Bird loopt nog tot morgen, wie gaan er nog meer?

Lowroller, Dub Elements en Triamer zijn al min of meer bevestigd.

Ik had hem op verkoopdag 1 al binnen ;)
Bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kaartje binnen. Early Bird loopt nog tot morgen, wie gaan er nog meer?

Lowroller, Dub Elements en Triamer zijn al min of meer bevestigd.


Kan nog steeds kaarten kopen voor 17,50.
Grote kans dat ik ook aanwezig ben, editie afgelopen oktober is heeeeel erg goed bevallen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen oktober? Weet je zeker dat je het niet over Subway hebt in dit geval?

Anyways, dit wordt een twijfelgevalletje.. Valt midden in de examenperiode waardoor 2 vrienden van me die standaard meegaan niet mee kunnen.. Dus dat wordt waarschijnlijk alleen (of ik moet anderen zien te vinden).
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Afgelopen oktober? Weet je zeker dat je het niet over Subway hebt in dit geval?


xd Je hebt gelijk ja. Zelfde organisaties, raakte in de war :whistle: Desalniettemin heb ik m als optie!
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Afgelopen oktober? Weet je zeker dat je het niet over Subway hebt in dit geval?

Anyways, dit wordt een twijfelgevalletje.. Valt midden in de examenperiode waardoor 2 vrienden van me die standaard meegaan niet mee kunnen.. Dus dat wordt waarschijnlijk alleen (of ik moet anderen zien te vinden).

Je bent toch niet van plan dat feest te missen he? Dat ga je jezelf nooit vergeven :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga gewoon m'n best doen, maar het gaat lastig worden gok ik.. Heb nou niet bepaald zin om een stel dagjesmensen mee te nemen tbh.
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ik ga gewoon m'n best doen, maar het gaat lastig worden gok ik.. Heb nou niet bepaald zin om een stel dagjesmensen mee te nemen tbh.

Ga anders gewoon met mij potje stampen dan:P ik ga ook alleen
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:05 
 

STAN- schreef:
Ik ga gewoon m'n best doen, maar het gaat lastig worden gok ik.. Heb nou niet bepaald zin om een stel dagjesmensen mee te nemen tbh.


Dit doe ik wel ! Fijn met de trein uit twente :p! Er is geen dagjesmens muziek en als ze in de nacht weg willen, tsja kijk maar hoe je weer in twente komt !
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Ik ga gewoon m'n best doen, maar het gaat lastig worden gok ik.. Heb nou niet bepaald zin om een stel dagjesmensen mee te nemen tbh.

Ga anders gewoon met mij potje stampen dan:P ik ga ook alleen

Je moest eens weten hoe graag ik zou willen.. Ik ga sowieso mijn best doen, komt wel goed dacht ik zo ;)
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
STAN- schreef:
Ik ga gewoon m'n best doen, maar het gaat lastig worden gok ik.. Heb nou niet bepaald zin om een stel dagjesmensen mee te nemen tbh.


Dit doe ik wel ! Fijn met de trein uit twente :p! Er is geen dagjesmens muziek en als ze in de nacht weg willen, tsja kijk maar hoe je weer in twente komt !

Waar in Twente? Kom zelf vanuit Enschede namelijk ;)

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Ik ga gewoon m'n best doen, maar het gaat lastig worden gok ik.. Heb nou niet bepaald zin om een stel dagjesmensen mee te nemen tbh.

Ga anders gewoon met mij potje stampen dan:P ik ga ook alleen

Je moest eens weten hoe graag ik zou willen.. Ik ga sowieso mijn best doen, komt wel goed dacht ik zo ;)

Jongen je gaat gewoon, klaar xd Dit word nu al feest van het jaar.
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 23:42 
 

Overdinkel, mooi dichtbij haha:-p!
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefan komt die trein toevallig langs station Den Bosch? Maakt de kans al een stukkie groter :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Stefan komt die trein toevallig langs station Den Bosch? Maakt de kans al een stukkie groter :thumbup:

Enschede - Den Bosch - Rotterdam lijkt me beetje om, maar je kunt zelf natuurlijk eerst naar Amersfoort / Utrecht gaan, daar komt hij wel langs ;)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan kiezen tussen Rosmalen - Den Bosch - Breda - Rotterdam of Rosmalen - Den Bosch - Utrecht - Rotterdam.. Dus Utrecht moet best lukken denk ik :)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom zelf ook over Utrecht, dus als je daar instapt komt dat wel goed ;)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik ga, meld ik het ;) Dan komt dat wel goed :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zeker wel een optie om naar toe te gaan, eens kijken of ik iemand bij mij in de buurt mee krijg. Toevallig een idee wanneer die line-up ongeveer bekend wordt gemaakt?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:41 
 

STAN- schreef:
Als ik ga, meld ik het ;) Dan komt dat wel goed :thumbup:

5 stages met een tien jarig jubileum! Daarvwil je toch sowieso bij zijn...droom nu al van een crossbreed/nekrolog1k stage :love:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:42 
 

STAN- schreef:
Als ik ga, meld ik het ;) Dan komt dat wel goed :thumbup:

5 stages met een tien jarig jubileum! Daarvwil je toch sowieso bij zijn...droom nu al van een crossbreed/nekrolog1k stage :love:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dit meestal snel uitverkocht?
anders later nog ff kaartje halen :)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Als ik ga, meld ik het ;) Dan komt dat wel goed :thumbup:

Vertaling: Je gaat gewoon :P

kaboem schreef:
STAN- schreef:
Als ik ga, meld ik het ;) Dan komt dat wel goed :thumbup:

5 stages met een tien jarig jubileum! Daarvwil je toch sowieso bij zijn...droom nu al van een crossbreed/nekrolog1k stage :love:
Zou heel goed kunnen, Lowroller is al zo goed als bevestigd. En sinds die nu PRSPCT als boekingsagency heeft...

Intervention schreef:
is dit meestal snel uitverkocht?
anders later nog ff kaartje halen :)

Normaal niet, maar aangezien dit een jubileumeditie is...plus, misschien dat ze nu nog goedkoper zijn.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok nja ik wacht nog ff met een kaartje halen en moet ff mensen mee zien te krijgen, anders haal ik denk volgende maand kaartje en ga er hoe dan ook heen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste officiƫle namen:

Rotator
Gancher & Ruin
I:Gor
Munchi
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:19 
 

I-gor
Gancher & ruin
Op de line up atm..jammie

Receptor wat is dat voorn soort herrie? Ken die zo niet
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten