Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien alsnog hier naartoe :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Misschien alsnog hier naartoe :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

Gewoon gaan. Deze wil je simpelweg niet missen
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oke, BOB gezocht vanuit Zoetermeer :innocent:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Misschien alsnog hier naartoe :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

Gewoon gaan. Deze wil je simpelweg niet missen

99% kans dat ik er bij ben :D
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgennnn :woot:
Maar waar gaan we meeton dan?
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:25 
 

Rickie schreef:
Morgennnn :woot:
Maar waar gaan we meeton dan?


Lowroller half 1 ergens middenvooraan ofzo?
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind helemaal mooi
Ik doe mijn sinister souls shirt aan dus daar kan je me aan herkennen.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:36 
 

alsof je de enige bent, pm eens FB ofzo anders :P.
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PM ook maar wat 06-nummers ofzo, want deze man is er ook bij vanavond :yay:
Kijken of we dat CD'tje mee kunnen pikken ^^
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
alsof je de enige bent.


Ja echt wel :P
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dus Lowroller linksvoor meeting.
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:46 
 

Dakpan schreef:
Oke dus Lowroller linksvoor meeting.


Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannon
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Dakpan schreef:
Oke dus Lowroller linksvoor meeting.


Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannon


Jij bent die vent op je profiel foto?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 16:05 
 

Kettingzaag schreef:
kaboem schreef:
Dakpan schreef:
Oke dus Lowroller linksvoor meeting.


Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannon


Jij bent die vent op je profiel foto?




huillach
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Dakpan schreef:
Oke dus Lowroller linksvoor meeting.


Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannon

Bijna kale kop hiero, Daniel herken ik wel. Dakpan is 2 meter ofzo dus dat moet ook wel lukken.
Kleding kan ik niks over zeggen, maybe koop ik daar een shirt ofzo
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
kaboem schreef:
Dakpan schreef:
Oke dus Lowroller linksvoor meeting.


Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannon

Bijna kale kop hiero, Daniel herken ik wel. Dakpan is 2 meter ofzo dus dat moet ook wel lukken.
Kleding kan ik niks over zeggen, maybe koop ik daar een shirt ofzo

En anders ben ik wel te spotten ;)

Zin in :yay:
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:02 
 

Zijn we klaar om te hakken en te zagen?!
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En anders ben ik wel te spotten ;)

Zin in :yay:

Och ja jij bent er ook :$ Komt wel goed dan! Lekker fris en fruitig met alle energie nog lekker knallen :D
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al vast lekker aan het opwarmen met Gancher & Ruin :loving:




Wat een energie! :love:
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Zijn we klaar om te hakken en te zagen?!

Zou zeggen ga ook :D
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hophophop, op naar PRSPCT! FUCK YEAH! :yay:
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb een beige broek aan en een shirt met daarop een tijgerkop en een revolver xd dus als je me spot, kom maar een praatje maken
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 20:52 
 

Steffnov schreef:
Dysphoria schreef:
Zijn we klaar om te hakken en te zagen?!

Zou zeggen ga ook :D

Zie je het al voor je? xd
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geruit overhemd aan. Ga over een uur weg denk ik.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen woorden nodig, gewoon :worship:

Sure, de MC op de main was kut, het was op de XTRM belachelijk warm en het geluid bij oa Lowroller stond aan de zachte kant, maar toch, topfeest! Overigens ook heldige locatie die Maassilo, was er nog nooit eerder geweest.

PS: een paar mensen gigantisch op hun bek zien gaan op de trap tussen de XTRM en de RVLT. Sadistisch, maar schitterend :')
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten