Misschien alsnog hier naartoe

Gewoon gaan. Deze wil je simpelweg niet missenwrote:Misschien alsnog hier naartoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gaan. Deze wil je simpelweg niet missenwrote:Misschien alsnog hier naartoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
99% kans dat ik er bij benwrote:Gewoon gaan. Deze wil je simpelweg niet missenwrote:Misschien alsnog hier naartoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lowroller half 1 ergens middenvooraan ofzo?wrote:Morgennnn![]()
Maar waar gaan we meeton dan?
Ja echt welwrote:alsof je de enige bent.
Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannonwrote:Oke dus Lowroller linksvoor meeting.
Jij bent die vent op je profiel foto?wrote:Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannonwrote:Oke dus Lowroller linksvoor meeting.
wrote:Jij bent die vent op je profiel foto?wrote:Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannonwrote:Oke dus Lowroller linksvoor meeting.
Bijna kale kop hiero, Daniel herken ik wel. Dakpan is 2 meter ofzo dus dat moet ook wel lukken.wrote:Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannonwrote:Oke dus Lowroller linksvoor meeting.
En anders ben ik wel te spottenwrote:Bijna kale kop hiero, Daniel herken ik wel. Dakpan is 2 meter ofzo dus dat moet ook wel lukken.wrote:Grijs t-shirt aan wat ik ook op mn PF profiel foto aan heb! Tot vanavond mannonwrote:Oke dus Lowroller linksvoor meeting.
Kleding kan ik niks over zeggen, maybe koop ik daar een shirt ofzo
Och ja jij bent er ookwrote:En anders ben ik wel te spotten![]()
Zin in
Zou zeggen ga ookwrote:Zijn we klaar om te hakken en te zagen?!
Zie je het al voor je?wrote:Zou zeggen ga ookwrote:Zijn we klaar om te hakken en te zagen?!