Leuk feest, maar ik ben die drama-akoestiek in de Maassilo echt helemaal zat. Het galmt als een malle en de lage tonen onderdrukken werkelijk alles. En dat is juist bij deze muziek dodelijk, aangezien het al zo'n vage herrie is. Die wordt alleen nog maar vager. Je hebt een verre van eerlijk en zuiver geluid ondanks dat het redelijk hard stond.
Wel veel vette sets gehoord. Lowroller was moeilijk inkomen maar na een tijdje had ik de smaak wel te pakken. Eye-D & Hidden begonnen mij te slap, maar nadat ze Battlefield erop gooiden kwam er wat meer pit in. Nog een stukje Radium meegepikt, vind Frenchcore normaal geen drol aan maar dit was echt vet, met allemaal vage remixen van I've Got A Feeling en We Will Rock You haha.
Unexist vond ik ook een erg lekker setje neerzetten, soms tegen de mainstream-hardcore aan (oa Les Saboteurs en Pain & Fear) maar ik vond het wel fijn om even wat bekendere shit te horen tussen alle onbekende herrie. Afsluiten met Section Grabuge - Policia was in één woord geniaal!
TOA... wat een bazen

Van begin tot einde genoten! Daarna nog ff bij Counterstrike geweest, kon dat wel heel erg waarderen op dat moment. Heerlijk harde DnB/Crossbreed! Vervolgens een beetje tussen alle area's heen en weer gelopen, zelfs wat dubstep meegepikt wat nog best vet was (Sinister Souls). Helemaal uit een dak met een tetris-dubstep nummer hahaha. Laatste paar uur zat ik er behoorlijk doorheen en Hellfish en Bryan Fury draaiden echt asociaal hard, maar alles wat ik hoorde was alleen maar bass bass bass. Was ik gauw klaar mee. Op t einde Thrasher nog meegepikt, was weer een lekkere mix tussen alle stijlen die je maar kan bedenken zoals ik van hem gewend ben.
Vond het een tof feest en heb ook een leuke avond gehad, maar op een gegeven moment duurde het me toch net iets te lang allemaal