Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 08:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb me ook uitermate vermaakt op onder andere Eye-d & hidden natuurlijk, loop stepwalker & balkansky, sinister souls, trasher, hellfish & bryan fury en dan vergeet ik er nog een hoop :P Ook een cd gekregen en een shirt gehaald :thumbsup: Enige kutte is dat ik ongeveer een uur naar de eettent heb lopen zoeken, die goed verstopt was. Nu voldaan op weg naar huis

ps MC Dart was idd flink aan het lullen op de main xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
PS: een paar mensen gigantisch op hun bek zien gaan op de trap tussen de XTRM en de RVLT. Sadistisch, maar schitterend :')

Denkt terug aan Harddefinition. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Steffnov schreef:
PS: een paar mensen gigantisch op hun bek zien gaan op de trap tussen de XTRM en de RVLT. Sadistisch, maar schitterend :')

Denkt terug aan Harddefinition. :P

Grappig jongen, grappig :P alleen was het toen geen trap en ging ik niet letterlijk op mijn bek. Hier een paar wel, en goed!

Overigens had ik wel veel last van de rook en wietwalm die overal hing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan was zeker weer tantoe skaffa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:21 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Dakpan was zeker weer tantoe skaffa.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk feest, maar ik ben die drama-akoestiek in de Maassilo echt helemaal zat. Het galmt als een malle en de lage tonen onderdrukken werkelijk alles. En dat is juist bij deze muziek dodelijk, aangezien het al zo'n vage herrie is. Die wordt alleen nog maar vager. Je hebt een verre van eerlijk en zuiver geluid ondanks dat het redelijk hard stond.

Wel veel vette sets gehoord. Lowroller was moeilijk inkomen maar na een tijdje had ik de smaak wel te pakken. Eye-D & Hidden begonnen mij te slap, maar nadat ze Battlefield erop gooiden kwam er wat meer pit in. Nog een stukje Radium meegepikt, vind Frenchcore normaal geen drol aan maar dit was echt vet, met allemaal vage remixen van I've Got A Feeling en We Will Rock You haha.
Unexist vond ik ook een erg lekker setje neerzetten, soms tegen de mainstream-hardcore aan (oa Les Saboteurs en Pain & Fear) maar ik vond het wel fijn om even wat bekendere shit te horen tussen alle onbekende herrie. Afsluiten met Section Grabuge - Policia was in één woord geniaal!
TOA... wat een bazen :worship: Van begin tot einde genoten! Daarna nog ff bij Counterstrike geweest, kon dat wel heel erg waarderen op dat moment. Heerlijk harde DnB/Crossbreed! Vervolgens een beetje tussen alle area's heen en weer gelopen, zelfs wat dubstep meegepikt wat nog best vet was (Sinister Souls). Helemaal uit een dak met een tetris-dubstep nummer hahaha. Laatste paar uur zat ik er behoorlijk doorheen en Hellfish en Bryan Fury draaiden echt asociaal hard, maar alles wat ik hoorde was alleen maar bass bass bass. Was ik gauw klaar mee. Op t einde Thrasher nog meegepikt, was weer een lekkere mix tussen alle stijlen die je maar kan bedenken zoals ik van hem gewend ben.

Vond het een tof feest en heb ook een leuke avond gehad, maar op een gegeven moment duurde het me toch net iets te lang allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dakpan was zeker weer tantoe skaffa.


Ik was helemaal kats
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

walgelijke actie van mensen waar je eerst aan vraagt of ze meegaan, vervolgens nee zeggen omdat het hun muziek niet is.
en dan op facebook/whatsapp lezen dat ze toch gegaan zijn met waggie :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:28 
 

harde shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw.. Echt, wauw :worship: Wat een feest!


Zo'n relaxte sfeer, maar toch ram-vol met energie! Ik baal dat ik er al redelijk vroeg doorheen zat.. Maar heb me in de uurtjes ervoor heeeeeeel goed vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook klaar met werken dus mag nu eindelijk slapen :yawn: Was wel leuk overal waar ik geweest ben maar die wiet geur overal werd ik op een moment kots misselijk van. Keertje jointje roken is leuk maar dit is gewoon ranzig. eigenlijk best triest zie je om je heen mensen elkaar sigaretten poffen en doorgeven. :P Die mc op de main mocht wel ze bek houwe jezus wat vervelend die gozer. Ik moet trouwens ook wel even bekenen dat unexist echt een verademing voor me was haha :P Trouwens wel echt een verbetering ten opzichte van hardstyle feestjes daar verveel ik me tegenwoordig dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd om nog even na te genieten met m'n CD ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer vet :worship:

Die cd is wel echt snel doorgemixed zeg maar ach het was gratis
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, vind het wel een leuk kadootje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie upload hem ff. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sommige nummers duren nog niet een 50 seconden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wie upload hem ff. :P

Ik had Stan gister al ff gevraagd, dusseh... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:
Wie upload hem ff. :P

Ik had Stan gister al ff gevraagd, dusseh... :innocent:

Misschien dat ik dat binnenkort wel een keer zoek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:06 
 

Ik vond het wel een plezant feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ook wel grappig was, is dat Dub Elements volgens mij, afsloot met Zany & DV8 - Nothing Else Matters :P En we hadden ook nog ff een kijkje genomen bij Munchi, die draaide Moombahton, was wel leuk voor een half uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:27 
 

dePipoMadre schreef:
Wat ook wel grappig was, is dat Dub Elements volgens mij, afsloot met Zany & DV8 - Nothing Else Matters :P En we hadden ook nog ff een kijkje genomen bij Munchi, die draaide Moombahton, was wel leuk voor een half uurtje.



Was een remix van de EA versie geloof ik :). meteen weggelopen :P.


Vond TOA en hellfish echt het gruwelijkste van PRSPCT !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
dePipoMadre schreef:
Wat ook wel grappig was, is dat Dub Elements volgens mij, afsloot met Zany & DV8 - Nothing Else Matters :P En we hadden ook nog ff een kijkje genomen bij Munchi, die draaide Moombahton, was wel leuk voor een half uurtje.



Was een remix van de EA versie geloof ik :). meteen weggelopen :P.


Vond TOA en hellfish echt het gruwelijkste van PRSPCT !


I:Gor en TOA stalen de show voor mij. Eye-D & Hidden vond ik zwak. Kwam ook mede door het zachte geluid. You're Not Real kwam totaal niet over. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 19:56 
 

Dakpan schreef:
I:Gor en TOA stalen de show voor mij. Eye-D & Hidden vond ik zwak. Kwam ook mede door het zachte geluid. You're Not Real kwam totaal niet over. :(


Coretoon :loving:


Heb ook heel ff limewax gecheckt. vind dat echt pure porno
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5:30 .. Gaat loss! Mooie impressie van de avond! ^^
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten