Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
mrazura schreef:
Bijna overgehaald om hierheen te gaan :P



G dit wil je eckt niet missen.

Ja zei ik hem ook al...Robin, gewoon gaan man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22.¬00: Nicksn
23.¬00: Angel/Dub Elements
00.¬00: Lowroller
01.¬00: Eye-D &¬ DJ Hidden
02:00 Loop Stepwalker vs Balkansky
03.¬00: The Outside Agency
04.¬00: I:Gor
05.¬00: Sinister Souls
06.¬00: Gancher &¬ Ruin

Geniale TT man. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MC: Steen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging hier misschien naar toe, maar ik moet deze beslist aan me voorbij laten gaan door een financiële tegenvaller. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier de officiele PRSPCT XL 15 Time Table mensen:

Area 1: PRSPCT Main

22.­00: Existh
23.­30: Dub Elements
01.­00: Eye-D &­ DJ Hidden
02.­00: Ed Rush
03.­30: Counterstrike
04.­30: Cooh vs Limewax
05.­30: Gancher &­ Ruin
06.­30: Thrasher

Hosted by: MC Dart &­ Dirty Brown Visuals

Area 2: PRSPCT XTRM

22.­00: Element Destruction
23.­00: Angel
00.­00: Lowroller
01.­00: Radium
02.­00: Unexist
03.­00: The Outside Agency
04.­00: I:Gor
05.­00: Hellfish vs Bryan Fury

Host: MC Justice

Area 3: PRSPCT SUB

22.­00: Nicksn
23.­30: Nicon
00.­30: Munchi
01.­30: Steen
02.­00: Loop Stepwalker vs Balkansky
03.­30: Bare Noize
04.­45: Sinister Souls
Host: MC Swift

Area 4: PRSPCT RVLT

23.­00: Lady lite +­ MC Mary Jane
00.­30: Deformer
01.­30: FFF
02.­30: Bong Ra
03.­30: Rotator
04.­30: Dissolvement vs Stefan ZMK

Host: Mike Redman

Area 5: PRSPCT Space

23.­00: Mental Youth (GEM) NL &­ Ruwe Data (Dstruct) NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slowpoke

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
mrazura schreef:
Bijna overgehaald om hierheen te gaan :P



G dit wil je eckt niet missen.


Ja ik weet maar niemand wilt mee. Deze sounds zijn te underground voor hun tog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hier de officiele PRSPCT XL 15 Time Table mensen:

Area 1: PRSPCT Main

22.­00: Existh
23.­30: Dub Elements
01.­00: Eye-D &­ DJ Hidden
02.­00: Ed Rush
03.­30: Counterstrike
04.­30: Cooh vs Limewax
05.­30: Gancher &­ Ruin
06.­30: Thrasher

Hosted by: MC Dart &­ Dirty Brown Visuals

Area 2: PRSPCT XTRM

22.­00: Element Destruction
23.­00: Angel
00.­00: Lowroller
01.­00: Radium
02.­00: Unexist
03.­00: The Outside Agency
04.­00: I:Gor
05.­00: Hellfish vs Bryan Fury

Host: MC Justice

Area 3: PRSPCT SUB

22.­00: Nicksn
23.­30: Nicon
00.­30: Munchi
01.­30: Steen
02.­00: Loop Stepwalker vs Balkansky
03.­30: Bare Noize
04.­45: Sinister Souls
Host: MC Swift

Area 4: PRSPCT RVLT

23.­00: Lady lite +­ MC Mary Jane
00.­30: Deformer
01.­30: FFF
02.­30: Bong Ra
03.­30: Rotator
04.­30: Dissolvement vs Stefan ZMK

Host: Mike Redman

Area 5: PRSPCT Space

23.­00: Mental Youth (GEM) NL &­ Ruwe Data (Dstruct) NL


Iets met een facepalm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:05 
 

mrazura schreef:

Ja ik weet maar niemand wilt mee. Deze sounds zijn te underground voor hun tog.



no probs brada, kom je uit de buurt? zjin zat mensen van HT tog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura durft z'n gezicht nooit te laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
mrazura durft z'n gezicht nooit te laten zien.


wil je ook niet zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 19:02 
 

AniThing schreef:
Dakpan schreef:
mrazura durft z'n gezicht nooit te laten zien.


wil je ook niet zien

Oh no you didn't!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Dakpan schreef:
mrazura durft z'n gezicht nooit te laten zien.


wil je ook niet zien


Eey rustig jij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:40 
 

Mja, ff meeten met zen allen onder toa? Niemand die gek genoeg is dat te missen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:43 
 

kaboem schreef:
Mja, ff meeten met zen allen onder toa? Niemand die gek genoeg is dat te missen dus.

Ik ga naar Bong-Ra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:45 
 

Banaanslak schreef:
kaboem schreef:
Mja, ff meeten met zen allen onder toa? Niemand die gek genoeg is dat te missen dus.

Ik ga naar Bong-Ra.


Nja, eerder anders? Ik ga naar lowroller en dj hidden. is iedereen nog een beetje aanspreekbaar enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:47 
 

kaboem schreef:
Banaanslak schreef:
kaboem schreef:
Mja, ff meeten met zen allen onder toa? Niemand die gek genoeg is dat te missen dus.

Ik ga naar Bong-Ra.


Nja, eerder anders? Ik ga naar lowroller en dj hidden. is iedereen nog een beetje aanspreekbaar enzo.

Nee grapje, ik ben wel bij TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:16 
 

Banaanslak schreef:
Nee grapje, ik ben wel bij TOA.


Pf stomme banaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:17 
 

kaboem schreef:
Banaanslak schreef:
Nee grapje, ik ben wel bij TOA.


Pf stomme banaan

Hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of meeten bij lowroller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:09 
 

Rickie schreef:
Of meeten bij lowroller?



Ben ik ook sowieso bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:11 
 

Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 06:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:50 
 

ff lekke feesje tog nice man !



Heb best zin aan dub elements en lowrolluer
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten