Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 07:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 1000 bezoekers krijgen een CD mixed by Thrasher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 07:46 
 

Gratis is leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 09:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Gratis is leuk


Inderdaad! Als ik vrienden meekrijg ben ik hier aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:23 
 

Rickie schreef:
Kaartje is binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Haat aan mijn examens. Fuck.


Ik ga ook dus niet zeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 09:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Definitief aanwezig hier :D Van de week maar een kaartje halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 09:55 
 

dawasiknie schreef:
Definitief aanwezig hier :D Van de week maar een kaartje halen!


:thumbsup:


Ik kan echt niet wachten...weet nu echt niet meer waar ik allemaal naartoe moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat ik met name in de Industrial-zaal te vinden ben. Af en toe een uitstapje naar de main denk ik voor Eye-D & Hidden en Thrasher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:10 
 

dawasiknie schreef:
Denk dat ik met name in de Industrial-zaal te vinden ben. Af en toe een uitstapje naar de main denk ik voor Eye-D & Hidden en Thrasher.



Ja dat zeker weten, maar die dnb gaat toch echt veel harder dan ik ooit had kunnen bedenken dus het is lastig :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 14:06 
 

Nog anderhalve week :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als dit dichterbij was geweest dan was ik hier sowieso wel heen gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:51 
 

Ik moet hier vanuit enschede naartoe.. ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ik moet hier vanuit enschede naartoe.. ;).


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 08:35 
 

;) Ik denk wel dat dit echt het dikste fees dit jaar gaat worden.

Meeton he dakpan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
;) Ik denk wel dat dit echt het dikste fees dit jaar gaat worden.

Meeton he dakpan


meetang
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:40 
 

effe speciaal topic aan maken straks om de stoerheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker mietun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
effe speciaal topic aan maken straks om de stoerheid


Dan wordt het mainstream mii mang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:43 
 

Dakpan schreef:
kaboem schreef:
effe speciaal topic aan maken straks om de stoerheid


Dan wordt het mainstream mii mang.


ja klopdt beter doen we dat not dang, anders hoeft ik nie meer te gaan tog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 18:41 
 

Hier de officiele PRSPCT XL 15 Time Table mensen:

Area 1: PRSPCT Main

22.­00: Existh
23.­30: Dub Elements
01.­00: Eye-D &­ DJ Hidden
02.­00: Ed Rush
03.­30: Counterstrike
04.­30: Cooh vs Limewax
05.­30: Gancher &­ Ruin
06.­30: Thrasher

Hosted by: MC Dart &­ Dirty Brown Visuals

Area 2: PRSPCT XTRM

22.­00: Element Destruction
23.­00: Angel
00.­00: Lowroller
01.­00: Radium
02.­00: Unexist
03.­00: The Outside Agency
04.­00: I:Gor
05.­00: Hellfish vs Bryan Fury

Host: MC Justice

Area 3: PRSPCT SUB

22.­00: Nicksn
23.­30: Nicon
00.­30: Munchi
01.­30: Steen
02.­00: Loop Stepwalker vs Balkansky
03.­30: Bare Noize
04.­45: Sinister Souls
Host: MC Swift

Area 4: PRSPCT RVLT

23.­00: Lady lite +­ MC Mary Jane
00.­30: Deformer
01.­30: FFF
02.­30: Bong Ra
03.­30: Rotator
04.­30: Dissolvement vs Stefan ZMK

Host: Mike Redman

Area 5: PRSPCT Space

23.­00: Mental Youth (GEM) NL &­ Ruwe Data (Dstruct) NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 18:44 
 

22.­00: Existh
23.­30: Dub Elements
00.­00: Lowroller
01.­00: Eye-D &­ DJ Hidden
03.­00: The Outside Agency
04.­00: I:Gor
05.­00: Hellfish vs Bryan Fury
06.­30: Thrasher

2:00 maar rondjes lopen denk ik zo! Focking perfecte timetable, ongelovelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00: Exith
23:00 - 23:30: Angel
23:30 - 00:00: Dub Elements
00:00 - 01:00: Lowroller
01:00 - 02:00: Eye-D & Hidden
02.­00 - 03:00: Loop Stepwalker vs Balkansky
03:00 - 04:00: The Outside Agency
04:00 - 05:00: i:Gor
05:00 - 06:00: Sinister Souls
06:00 - 06:30: Hellfish vs Bryan Fury of Gancher & Ruin, niet zeker
06:30 - 08:00: Trasher
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna overgehaald om hierheen te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:39 
 

mrazura schreef:
Bijna overgehaald om hierheen te gaan :P



G dit wil je eckt niet missen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten