Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Leuke line-up, mis alleen wel wat namen hoor. :(

Laat me raden, Current Value? Forbidden Society? :P

Zou ik trouwens ook heel vet hebben gevonden hoor, maar hier teken ik ook zeker voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:38 
 

Dat forbidden society er niet staat verrast mij ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Switch, Deathmachine en Katharsys had ik ook bijna op gerekend. Maar ach, dit zorgt misschien ook wel voor meer variatie voor mezelf, dat ik meer stages bezoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Nice en TOA En Eye-d en Hidden :worship:
gaat echt gruwelijk worden


zijn dezelfde mensen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Rickie schreef:
Nice en TOA En Eye-d en Hidden :worship:
gaat echt gruwelijk worden


zijn dezelfde mensen he :P

Afbeelding



Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze onder Eye-D & Hidden én TOA draaien. Lowroller draait ook alleen als Lowroller en niet ook als D-Tox bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Rickie schreef:
Nice en TOA En Eye-d en Hidden :worship:
gaat echt gruwelijk worden


zijn dezelfde mensen he :P


Ze staan toch 2 keer in de line up :P
1 keer als toa en een keer als eye-d en hidden.

Wel jammer dat current value/ machinecode er niet staat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Leuke line-up, mis alleen wel wat namen hoor. :(

Laat me raden, Current Value? Forbidden Society? :P

Zou ik trouwens ook heel vet hebben gevonden hoor, maar hier teken ik ook zeker voor :D


Ja die en Switch + Deathmachine :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:01 
 

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Leuke line-up, mis alleen wel wat namen hoor. :(

Laat me raden, Current Value? Forbidden Society? :P

Zou ik trouwens ook heel vet hebben gevonden hoor, maar hier teken ik ook zeker voor :D


Ja die en Switch + Deathmachine :P



Switch vind ik ontzettend jammer helaas maar wachten op de evil cult of crossbreed tour :P.


hoop ook dat eye d en hidden niet met outside agency tegelijk staan hoor! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:35 
 

Na afgelopen zaterdag kan ik hier echt niet meer op wachten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:43 
 

Nu wil ik ook gaan :cry:
maar ik kan niet :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:47 
 

Chris Two schreef:
Nu wil ik ook gaan :cry:
maar ik kan niet :mad:



Vet dat 1 setje je heeft overtuigd :D !

Maak dan tijd ? :$ Of heb je examens enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar Lowroller was (en is) ook echt gewoon baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:55 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Nu wil ik ook gaan :cry:
maar ik kan niet :mad:



Vet dat 1 setje je heeft overtuigd :D !

Maak dan tijd ? :$ Of heb je examens enzo?


Tis op een woensdag, donderdags gewoon weer arbeiten...
+ het reizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:58 
 

Chris Two schreef:
kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Nu wil ik ook gaan :cry:
maar ik kan niet :mad:



Vet dat 1 setje je heeft overtuigd :D !

Maak dan tijd ? :$ Of heb je examens enzo?


Tis op een woensdag, donderdags gewoon weer arbeiten...
+ het reizen



Vrij nemen! Reizen? Ik ben toch ook naar masters gekomen xd
oh edit: Hemelvaart niet vrij(Donderdag) ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een moddervette line up is dit! Wou dat ik in Nederland woonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:03 
 

Helya schreef:
Wat een moddervette line up is dit! Wou dat ik in Nederland woonde..



Ik heb al 3 tickets :$.

gewoon gaan joh is retegeyl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helya: jij gaat PRSPCT, wij gaan MuSick. Deal? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Helya: jij gaat PRSPCT, wij gaan MuSick. Deal? xd


Had ik geweten dat deze 2 events zo top zouden zijn, had ik zeker geld bijgehouden voor deze 2... Zo jammer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje gehaald en dus aanwezig :thumbsup: Zal vooral op de main en dub staan denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar eens kijken of ik hier geen geld voor kan vrijmaken! Zo'n dik feest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:28 
 

kaboem schreef:
Vrij nemen! Reizen? Ik ben toch ook naar masters gekomen xd
oh edit: Hemelvaart niet vrij(Donderdag) ???


Juist wel vrij maar heb 3 verplichtingen die dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:32 
 

Meest zure dag om verplichtingen te hebben :P

je kan natuurlijk net als mij gewoon de hele dag doortrekken om diablo te spelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Helya: jij gaat PRSPCT, wij gaan MuSick. Deal? xd

No deal, na PRSPCT zijn we toch dood dus MuSick gaat 'm niet worden...

Oke misschien toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 00:04 
 
Hardtraxx Addict

Haat aan mijn examens. Fuck.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten