Laat me raden, Current Value? Forbidden Society?wrote:Leuke line-up, mis alleen wel wat namen hoor.
Zou ik trouwens ook heel vet hebben gevonden hoor, maar hier teken ik ook zeker voor
Laat me raden, Current Value? Forbidden Society?wrote:Leuke line-up, mis alleen wel wat namen hoor.
zijn dezelfde mensen hewrote:Nice en TOA En Eye-d en Hidden![]()
gaat echt gruwelijk worden
wrote:zijn dezelfde mensen hewrote:Nice en TOA En Eye-d en Hidden![]()

Ze staan toch 2 keer in de line upwrote:zijn dezelfde mensen hewrote:Nice en TOA En Eye-d en Hidden![]()
Ja die en Switch + Deathmachinewrote:Laat me raden, Current Value? Forbidden Society?wrote:Leuke line-up, mis alleen wel wat namen hoor.
Zou ik trouwens ook heel vet hebben gevonden hoor, maar hier teken ik ook zeker voor
wrote:Ja die en Switch + Deathmachinewrote:Laat me raden, Current Value? Forbidden Society?wrote:Leuke line-up, mis alleen wel wat namen hoor.
wrote:Nu wil ik ook gaan![]()
maar ik kan niet
Tis op een woensdag, donderdags gewoon weer arbeiten...wrote:wrote:Nu wil ik ook gaan![]()
maar ik kan niet
Vet dat 1 setje je heeft overtuigd!
Maak dan tijd ?Of heb je examens enzo?
wrote:Tis op een woensdag, donderdags gewoon weer arbeiten...wrote:wrote:Nu wil ik ook gaan![]()
maar ik kan niet
Vet dat 1 setje je heeft overtuigd!
Maak dan tijd ?Of heb je examens enzo?
+ het reizen
wrote:Wat een moddervette line up is dit! Wou dat ik in Nederland woonde..
Had ik geweten dat deze 2 events zo top zouden zijn, had ik zeker geld bijgehouden voor deze 2... Zo jammerwrote:Helya: jij gaat PRSPCT, wij gaan MuSick. Deal?
Juist wel vrij maar heb 3 verplichtingen die dagwrote:Vrij nemen! Reizen? Ik ben toch ook naar masters gekomen
oh edit: Hemelvaart niet vrij(Donderdag) ???
No deal, na PRSPCT zijn we toch dood dus MuSick gaat 'm niet worden...wrote:Helya: jij gaat PRSPCT, wij gaan MuSick. Deal?