Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk het wel. Ik ga Q-Base lekker laten schieten dit jaar denk ik. Zo boeiend vind ik de lineup echt niet. Dit is een veel mooier feestje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Denk het wel. Ik ga Q-Base lekker laten schieten dit jaar denk ik. Zo boeiend vind ik de lineup echt niet. Dit is een veel mooier feestje :).

Precies hetzelfde geldt voor mij :P
Q-Base line-up vind ik niks aan, dit is 10 keer beter, dus even vervoer regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Verwachten jullie dat het (snel) uitverkoopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 00:58 
 

Heel misschien toch wel hier naar toe... Beetje sprankelende hoop.
Wordt dag erop wel KAK... 11.00 ouders naar vliegveld brengen, dus dat wordt even een zure, maar daarna wel heerlijk slapen lijkt me dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Heel misschien toch wel hier naar toe... Beetje sprankelende hoop.
Wordt dag erop wel KAK... 11.00 ouders naar vliegveld brengen, dus dat wordt even een zure, maar daarna wel heerlijk slapen lijkt me dan


Gaan ze op vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:08 
 

Jup, die gaan op vakantie.. Niet dat ze taxi ofzo regelen, want dat is te duur.. :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi's zijn sowieso dieven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:03 
 

Dakpan schreef:
Taxi's zijn sowieso dieven.

Daarom moet ik dus taxi spelen voor hun..

Maar zie net dat het om 06.00 is afgelopen, waarschijnlijk regelen dat ik auto maar meeneem dan (voor sommige van jullie ook fijn met terugweg als je wat sneller op station bent) en ik niet hoef te fietsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelijk met thrillogy toch ook maar een ticket voor project gekocht, gaat mooi feestje worden. Wie van HT gaan op zeker erheen?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 07:45 
 

gelijk? 22-9 of 27-10 is verschil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
gelijk? 22-9 of 27-10 is verschil!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chris Two schreef:
gelijk? 22-9 of 27-10 is verschil!

Afbeelding

Waus Sunrise? :P
Snap je het nog wel? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Waus Sunrise? :P
Snap je het nog wel? :$

Hahaha nee ik denk dat Rob het niet snapt. Ik bedoel dat ik tegelijkertijd met het kopen van m'n Thrillogy kaartje ook een Project HC kaartje heb gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
hardcoresjors schreef:
Waus Sunrise? :P
Snap je het nog wel? :$

Hahaha nee ik denk dat Rob het niet snapt. Ik bedoel dat ik tegelijkertijd met het kopen van m'n Thrillogy kaartje ook een Project HC kaartje heb gehaald :D

ooooow zooo :D
haha dat verklaard een hele boel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 18:01 
 

tickets zijn binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ANTHEM!

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:46 
 
Hardtraxx Addict

Gruwelijke shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
ooooow zooo :D
haha dat verklaard een hele boel

Sjors is ook weer lekker als vanouds de weg kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
hardcoresjors schreef:
ooooow zooo :D
haha dat verklaard een hele boel

Sjors is ook weer lekker als vanouds de weg kwijt.

Was
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:00 
 

En ik ben dus de winnaar van de actie:
Woon de interview bij met Dyprax..

Wel vet... ben benieuwd hoe zo'n film-sessie er aan toe gaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 15:13 
 

hardcoresjors schreef:
Waus



maar ff ontopic, lekker anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maar ff ontopic, lekker anthem :D

Ja valt me ook niet tegen inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga deze toch overslaan denk ik, andere plannen tijdens dit weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 06:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen of woensdag een kaartje halen, wordt de eerste keer PH voor me.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten