Chukkels schreef:
Wat een bazenfeestje op een bazenlocatie. Jammer van de laatste 20 minuten van Mad Dog, dat ging spijtig genoeg nergens over.

En medelijden met Nosferatu, nadat Chrono & The Demon Dwarf een half uur lang geweld op 250 BPM afspeelden. Gezellig gehad met de Hardcore Traxxers die er waren!

Chrono en Demoontje spooorde inderdaad niet echt.. maar gaven wel de mogelijkheid ff energie op te bouwen voor Nosferatu om tijdens zijn set heeeeeeeeelemaal naar de klote te gaan

wat een gruwelijk dik feest zeg, echt niet normaal!
toplocatie _O_
super goed geluid daar, echt heel nice!
en heel gezellig geweest met pecola, sunrise, chukkie en alle andere mensen die mee waren
