Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoeee, heb hier echt heel veel zin in! :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:59 
 

Helaas hier niet bij.
Misschien wel bij de afterparty in de 50's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Samen met Chukkelien heen :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Samen met Chukkelien heen :loving: :loving:

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 07:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik ga deze toch overslaan denk ik, andere plannen tijdens dit weekend.

Dan verzet je die plannen maar! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik ga deze toch overslaan denk ik, andere plannen tijdens dit weekend.

Dan verzet je die plannen maar! :mad:

Ik wil eigenlijk wel gaan maar die andere plannen zijn ook leuk! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke knurft heeft die timetable veranderd?! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in ieder geval niet aanwezig op de meeting (als die er al is).
Keer een avondje gezellig met mn eigen groep blijven haha :D
Zal vast wel n aantal bekenden van hier tegenkomen dus komt wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 21:21 
 

pecola-tje schreef:
Ik ben in ieder geval niet aanwezig op de meeting (als die er al is).
Keer een avondje gezellig met mn eigen groep blijven haha :D
Zal vast wel n aantal bekenden van hier tegenkomen dus komt wel goed

meeting werkt toch niet op zon klein feestje :P
je hoeft niet overal te meeten xd
maar ik denk dat ik jou ook nog wel tegen kom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, 2 maten van me gaan bewapend met 10 2cb pillen en 8 tikkels :lol:
Nu baal ik wel een beetje dat ik hier niet bij ben :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zometeen ma aanrijden na eindhoven denk beter word dit een dik feestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor diegene die me wil herkennen, klein mannetje, gemillimeterd haar en een zwarte Fred Perry polo aan. Ik zal voornamelijk in area 1 te zien zijn denk ik. Bij Partyraiser ben ik wel in zaal 2 te vinden. Veel plezier jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke zin! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gruwelijke zin! :yay:

Hier ookkk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:35 
 

Morgen is er een afterparty bij de Fifties.

Entree 5 euro maar wel nog tot later in de middag door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Morgen is er een afterparty bij de Fifties.

Entree 5 euro maar wel nog tot later in de middag door!

Hmm... Naast het Klokgebouw, dus heeeeeeeeel misschien wel een kijkje nemen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:58 
 

Klote niemand wil mee dus ga niet meer. Zal toch een keer gewoon moeten gaan naar een hc feest. Baal hier wel van eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk thuis nu! Wat was het een heerlijk feestje zeg, echt genoten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazenfeestje op een bazenlocatie. Jammer van de laatste 20 minuten van Mad Dog, dat ging spijtig genoeg nergens over. :(
En medelijden met Nosferatu, nadat Chrono & The Demon Dwarf een half uur lang geweld op 250 BPM afspeelden. Gezellig gehad met de Hardcore Traxxers die er waren! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chrono & Demon Dwarf zijn de doorgedraaide zoontjes van Partyraiser. Echt een stel idioten om zo snel te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:48 
 

dawasiknie schreef:
Chrono & Demon Dwarf zijn de doorgedraaide zoontjes van Partyraiser. Echt een stel idioten om zo snel te draaien.



Nja is algemeen bekend dat die wel opgefokt draaien :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet ik, op Decibel ook. Stonden halverwege de middag en die draaiden op een tempo dat zelfs Akira en Drokz het liever wat rustiger hadden gewild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:14 
 

Chukkels schreef:
Wat een bazenfeestje op een bazenlocatie. Jammer van de laatste 20 minuten van Mad Dog, dat ging spijtig genoeg nergens over. :(
En medelijden met Nosferatu, nadat Chrono & The Demon Dwarf een half uur lang geweld op 250 BPM afspeelden. Gezellig gehad met de Hardcore Traxxers die er waren! :loving:

Chrono en Demoontje spooorde inderdaad niet echt.. maar gaven wel de mogelijkheid ff energie op te bouwen voor Nosferatu om tijdens zijn set heeeeeeeeelemaal naar de klote te gaan xd
wat een gruwelijk dik feest zeg, echt niet normaal!
toplocatie _O_
super goed geluid daar, echt heel nice!
en heel gezellig geweest met pecola, sunrise, chukkie en alle andere mensen die mee waren :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten