Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
pR4nk573R // #PH12 // 22 53p73m83r // Kl0k9380uW 31ndH0v3N

Pranster er dus ook bij

De line-up word alsmaar interessanter :cool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
pR4nk573R // #PH12 // 22 53p73m83r // Kl0k9380uW 31ndH0v3N

Pranster er dus ook bij

Ik haal daar Evil Activities uit hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 23:33 
 

T13UM

Tieum dus ook (B2S Mailing)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 02:29 
 

Dan wordt het helemaal gek in Eindhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 nieuwe namen bevestigd:
Mad Dog (bron: b2s facebook)
Endymion: Live (bron: b2s television)

Ook is in b2s television bevestigd dat er 2 zalen zullen zijn. 1 zaal met mainstream, en de andere met het hardere werk!
^^


EDIT: Ohja, Art Of Fighters is er ook. Gezien op de banner op Defqon.1 afgelopen weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:04 
 
Hardtraxx Addict

Oej, lineup begint toch wel dik te worden, AOF :drool: .. !Was zelf zeer onder de indruk van deze locatie dus dat komt wel goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:31 
 

Jaaaaa lekker mn Italiaanse helden komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het wordt denk ik of XXRaw of PH.
Even beiden line ups afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update: Chrono & the Demon Dwarf
Bron: ze draaiden gisteren om 20:00 samen een #PH12 set, aangekondigd door b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het voor mij toch Xxlerator wordt, ligt natuurlijk wel aan de line-up.

Zitten een aantal interessante namen tussen, dat wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 15:51 
 

Kasparov b2s TV ep. 130
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 00:08 
 

UNEXIST B2S Mailing van week 26
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radium
(bron: b2s op facebook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu
n05F3r4Tu // #PH12 // 22 53p73m83r // kL0k9380uW 31nDh0v3n
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Nosferatu
n05F3r4Tu // #PH12 // 22 53p73m83r // kL0k9380uW 31nDh0v3n

Nu is het voor mij helemaal duidelijk, Project HC is voor mij een zekerheid. Als nos een goeie dag heeft, set die toch een set neer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
sjobie schreef:
Nosferatu
n05F3r4Tu // #PH12 // 22 53p73m83r // kL0k9380uW 31nDh0v3n

Nu is het voor mij helemaal duidelijk, Project HC is voor mij een zekerheid. Als nos een goeie dag heeft, set die toch een set neer :worship:

Nos is al een tijdje gedegradeerd naar het niveau Endymion/Evil Activities. Echt een hitjesdraaier eerste klas geworden helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nos is al een tijdje gedegradeerd naar het niveau Endymion/Evil Activities. Echt een hitjesdraaier eerste klas geworden helaas.

Klopt, maar op een feest als Project Hardcore wil die nog wel eens verrassend uit de hoek komen. Maar ik kan me natuurlijk vergissen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 01:10 
 

complete Line-Up
Area 1 is dus meer mainstream gericht, area 2 beuken!

#001
Art of Fighters
Dyprax
Evil Activities
Kasparov
Mad Dog
Nosferatu
Prankster
Live: Chrono
Live: Endymion
Live: The Demon Dwarf
MC: Ruffian



#002
Ophidian
Partyraiser
Radium
The Outside Agency
Tieum
Triax
Tymon
Unexist
MC: Apster
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat te twijfelen om te gaan maar ga toch maar niet helemaal naar Eindhoven voor drie leuke namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Art of Fighters, Dyprax, Nosferatu, The Demon Dwarf, Ophidian, Partyraiser, The Outside Agency, Unexist... Fuck.. Dit word een mooi nachtje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



EDIT: Beginpost aangepast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De line-up van area 2 :worship:

Citaat:
Ophidian
Partyraiser
Radium
The Outside Agency
Tieum
Triax
Tymon
Unexist
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:37 
 

Zeker relaxt. Dit wordt mijn eerste hardcore feestje. Ik kom vooral voor Art of Fighters en Mad Dog, want dat zijn mijn Italiaanse helden. Rest wordt zaal twee denk als ik dat volhoud :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Art of Fighters, Dyprax, Nosferatu, The Demon Dwarf, Ophidian, Partyraiser, The Outside Agency, Unexist... Fuck.. Dit word een mooi nachtje! :D

Dus je gaat op zeker?? Gezellig Sjeffuuurd :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten