Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij.

Zijn er mensen hier om leeftijd gevraagd toen ze naar loudness gingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Lekker dichtbij.

Zijn er mensen hier om leeftijd gevraagd toen ze naar loudness gingen?

Ik zit/zat in dezelfde situatie als jou, maar het is echt niet te peilen. De ene keer heb je geluk, de andere keer niet. Met mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, maar een vriend van me die 20 is is laatst gevraagd bij Loudness. Niet te peilen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Lekker dichtbij.

Zijn er mensen hier om leeftijd gevraagd toen ze naar loudness gingen?

Gast,je bent 15. Wacht gewoon lekker nog 2-3 jaar met zulke feestjes ofzo.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Draidy schreef:
Lekker dichtbij.

Zijn er mensen hier om leeftijd gevraagd toen ze naar loudness gingen?

Gast,je bent 15. Wacht gewoon lekker nog 2-3 jaar met zulke feestjes ofzo.. :/


Niet zo agressief doen Mark :(

Dit wordt waarschijnlijk mijn eerste hardcore pardy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet wel beamen, 15 is wel héél erg jong. Doe uiteraard niet wat je niet laten kan, maar ik ozu zelf ook nog een jaartje wachten tot het moment dat je op z'n minst een biertje legaal kan halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Lekker dichtbij.

Zijn er mensen hier om leeftijd gevraagd toen ze naar loudness gingen?

Je komt bijna altijd binnen als je maar een kaartje hebt! :P
Enige locatie dat ik ook van bekende hoor waar ze streng controleren is northsea venue, maar daar is ooit iemand onder de 18 aan drugsgebruik overleden, daarom controleren ze daar heel streng! ;)
Daar ben ik ook niet binnen gekomen hehe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er werd hier wel op ID gecontroleerd. Steekproefsgewijs, dat dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:17 
 
Hardtraxxer

Partyraiser is aanwezig

Bron: Poster op Harmony of Hardcore afgelopen zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Partyraiser is aanwezig

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:41 
 

Stinkjanus schreef:
Partyraiser is aanwezig

Bron: Poster op Harmony of Hardcore afgelopen zaterdag

ik had em ook gezien :P
Nemesyz zei nog dat dat hetgene was waar we op moesten letten ofzo xd
maar zeer nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:33 
 

Stiekem wil ik hier wel heel graag heen, maar omdat ik het dan al zo verdomd druk heb twijfel ik toch heel erg!

EDIT: No go, ouders gaan dag erop op vakantie en die moet ik rond 7 uur op schiphol droppen..
Misschien wel mogelijkheid tot afterparty hier met slaapadresje voor degene die ver moeten reizen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Ophidian :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:52 
 

Chris Two schreef:
Stiekem wil ik hier wel heel graag heen, maar omdat ik het dan al zo verdomd druk heb twijfel ik toch heel erg!

EDIT: No go, ouders gaan dag erop op vakantie en die moet ik rond 7 uur op schiphol droppen..
Misschien wel mogelijkheid tot afterparty hier met slaapadresje voor degene die ver moeten reizen....



Afteren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Partyraiser en Ophidian :drool: :drool:

Wel klote dat september heeel druk gaat worden met feestjes. Ground Zero, Qbase, PH12 en Xxl raw.
Wordt weer flink aanpoten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:26 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Stiekem wil ik hier wel heel graag heen, maar omdat ik het dan al zo verdomd druk heb twijfel ik toch heel erg!

EDIT: No go, ouders gaan dag erop op vakantie en die moet ik rond 7 uur op schiphol droppen..
Misschien wel mogelijkheid tot afterparty hier met slaapadresje voor degene die ver moeten reizen....



Afteren :cool:

Kan inderdaad handig, maar denk niet dat iemand zin heeft om tot middag uur te wachten ongeveer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:44 
 

Ik wil eens naar een hardcore feest gaan en toevallig is dit heel dichtbij. Verder vond ik het klokgebouw een toplocatie voor loudness, heb geen idee of Project Hardcore een vergelijkbaar iets is maar dan met hardcore. Aan wat voor soort artiesten moet ik denken? Hardcore en/of industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Tymon is bevestigd!

Bron: b2s television
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is nu een 2e zaal ook denk ik dus die industrial kun je wel verwachte denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2S Facebook schreef:
‎7h3 0u751d3 493nCY // #PH12 // 22 53p73M83r // Kl0k9380uw 31Ndh0v3n
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
B2S Facebook schreef:
‎7h3 0u751d3 493nCY // #PH12 // 22 53p73M83r // Kl0k9380uw 31Ndh0v3n

The Oudside Agency op Projecht Hardcore. :drool: Als er nog meer van zulke namen bij komen ben ik er misschien wel bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
B2S Facebook schreef:
‎7h3 0u751d3 493nCY // #PH12 // 22 53p73M83r // Kl0k9380uw 31Ndh0v3n


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Wel irritant dat 1337 taaltje, snap de achterliggende gedachte ook niet helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Wel irritant dat 1337 taaltje, snap de achterliggende gedachte ook niet helemaal


Net of zo'n bericht een achterliggende gedachte heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik pas

klokgebouw kan niet tippen aan silverdome

+ klokgebouw is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein

is een leuke locatie voor kleinere feestjes (loudness) maar daar blijft t ook bij
en qua geluid....alleen zaal 1 met loudness had goed geluid en zaal 2 was gewoon om van te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:18 
 

pR4nk573R // #PH12 // 22 53p73m83r // Kl0k9380uW 31ndH0v3N

Pranster er dus ook bij
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten