Lekker dichtbij.
Zijn er mensen hier om leeftijd gevraagd toen ze naar loudness gingen?
Ik zit/zat in dezelfde situatie als jou, maar het is echt niet te peilen. De ene keer heb je geluk, de andere keer niet. Met mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, maar een vriend van me die 20 is is laatst gevraagd bij Loudness. Niet te peilen dus.wrote:Lekker dichtbij.
Gast,je bent 15. Wacht gewoon lekker nog 2-3 jaar met zulke feestjes ofzo..wrote:Lekker dichtbij.
Niet zo agressief doen Markwrote:Gast,je bent 15. Wacht gewoon lekker nog 2-3 jaar met zulke feestjes ofzo..wrote:Lekker dichtbij.
Je komt bijna altijd binnen als je maar een kaartje hebt!wrote:Lekker dichtbij.
ik had em ook gezienwrote:Partyraiser is aanwezig
Bron: Poster op Harmony of Hardcore afgelopen zaterdag
wrote:Stiekem wil ik hier wel heel graag heen, maar omdat ik het dan al zo verdomd druk heb twijfel ik toch heel erg!
EDIT: No go, ouders gaan dag erop op vakantie en die moet ik rond 7 uur op schiphol droppen..
Misschien wel mogelijkheid tot afterparty hier met slaapadresje voor degene die ver moeten reizen....
Kan inderdaad handig, maar denk niet dat iemand zin heeft om tot middag uur te wachten ongeveerwrote:wrote:Stiekem wil ik hier wel heel graag heen, maar omdat ik het dan al zo verdomd druk heb twijfel ik toch heel erg!
EDIT: No go, ouders gaan dag erop op vakantie en die moet ik rond 7 uur op schiphol droppen..
Misschien wel mogelijkheid tot afterparty hier met slaapadresje voor degene die ver moeten reizen....
Afteren
wrote: 7h3 0u751d3 493nCY // #PH12 // 22 53p73M83r // Kl0k9380uw 31Ndh0v3n
The Oudside Agency op Projecht Hardcore.wrote:wrote: 7h3 0u751d3 493nCY // #PH12 // 22 53p73M83r // Kl0k9380uw 31Ndh0v3n
wrote:wrote: 7h3 0u751d3 493nCY // #PH12 // 22 53p73M83r // Kl0k9380uw 31Ndh0v3n
Net of zo'n bericht een achterliggende gedachte heeftwrote:Wel irritant dat 1337 taaltje, snap de achterliggende gedachte ook niet helemaal