Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Vette poster & sicke line-up zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:26 
 
Hardtraxxer

Met Black Sunrise mee! Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:59 
 

white christmas, dat wordt flink snuiven! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking origineel, held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 03:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Met Black Sunrise mee! Zin in!

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De maand wordt voller en voller. Damn, op naar de duurste en vetste December maand tot nu toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is de prijs hiervan en wanneer komt er een timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Wat is de prijs hiervan en wanneer komt er een timetable?

Zal wel rond de 20 euro zijn en de timetable komt meestal in de week ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
JVDM schreef:
Wat is de prijs hiervan en wanneer komt er een timetable?

Zal wel rond de 20 euro zijn en de timetable komt meestal in de week ervoor.

Oke :) Ik ga proberen vervoer hier heen te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

‎...omdat de 1 december actie zo goed is bevallen willen we iedereen die afgelopen zaterdag aanwezig was op Penoze 'The Sky is the Limit' de mogelijkheid bieden om tegen een lagere prijs een ticket te kopen voor 2de Kerstdag. Deze actie geldt ook voor de mensen van wie wij al een email adres hebben.

More info https://www.facebook.com/loseyourmindnl ... 5896690345
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feest staat op misschien, even kijken ivm geld/vervoer/slaapplek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt hem helaas niet voor mij. De volgende dag MOET ik werken.. Jammer, met zo'n dikke line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

22:00 - 00:00 GEMS &­ the emperador
23:30 - 01:00 D-Droned
00:30 - 02:00 Deepack
02:00 - 02:30 Donkey Rollers (live)
02:30 - 03:45 Adaro &­ Frequencerz
03:15 - 04:30 B-Front
04:15 - 05:30 Chain Reaction &­ Radical Redemption
05:00 - 06:00 Solutio &­ the I'

Lekker afsluiten met S & I :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable. :worship: Dit wordt knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Timetable. :worship: Dit wordt knallen.


Laasten info

Timetable Penoze:

22:00 - 00:00 GEMS & the emperador
23:30 - 01:00 D-Droned
00:30 - 02:00 Deepack
02:00 - 02:30 Donkey Rollers (live)
02:30 - 03:45 Adaro & Frequencerz
03:15 - 04:30 B-Front
04:15 - 05:30 Chain Reaction & Radical Redemption
05:00 - 06:00 Solutio & the I's

Kleine zaal Penoze:

22:00 - 00:00 Accelerators
00:00 - 01:30 Black Sunrise
01:30 - 03:00 Asylum & Arboza
03:00 - 05:00 Danny Scandal (HARDCORE)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:06 
 
Hardtraxxer

Met Juul en Nando flink gek gedaan :yay:

@Blacksunrise Kijk deze zieke wereld afbranden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Was me een gezellig partijtje. B-Front die opent met Faith In The DJ :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk! Wederom kut volk, allemaal vaag en hakkuh. B-Front en S&I's hadden dikke setjes, zonde dat RR & CR dat bij beide moesten vergallen. DR viel ook tegen dit keer op Hardstyle Rockers (CO2 Remix) na. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Is Everyone Has Died eigenlijk wel nog langs gekomen? Heb er een lange tijd op staan wachten tot we helaas toch besloten naar huis te gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Was leuk! Wederom kut volk, allemaal vaag en hakkuh. B-Front en S&I's hadden dikke setjes, zonde dat RR & CR dat bij beide moesten vergallen. DR viel ook tegen dit keer op Hardstyle Rockers (CO2 Remix) na. :worship:

Ah nee, kut zooi was S&I's natuurlijk die afsloten. Hun moeten missen :(
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten