Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn hier nog hardtraxxers geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 10:10 
 

Vast wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes, lekker sfeertje/losgaangehalte en goed geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 02:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje! Kudos ook voor het verbeterde geluid! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten