Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

zaterdag 22 september 2012
15:00 - 02:00
Sporthal de Boppeslach indoor
Damwoude

Genres
hardcore, hardstyle, raw hardstyle

Prijzen
Voorverkoop: € 22 ,50
passepartout: € 50 ,-
Deurverkoop: € 30 ,-
VIP voorverkoop: € 47 ,50
VIP deurverkoop: € 50 ,-


Frequencerz
B-Front
Adaro
AVIO
Degos & Re-Done
Diabolic & Deetox
The Inside Man
Frisians 4 Hardstyle
Influentialz
Endymion
Tommyknocker
T-Junction


_______________________________________________________________________________________


**
Kijk op http://www.overclocked.nl voor meer informatie
Er gaan namelijk ook Pendelbussen rijden!
Hier staat een lijst met opstaplaatsen
http://www.overclocked.nl/pages/eveneme ... pplaatsen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:04 
 
Hardtraxx Addict

Organiseren jullie dit zelf steeds? Vetjes! Ik sprak je nog aan trouwens in Huize Maas zaterdag toen die contest winner een Alphaverb plaatje draaide ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Organiseren jullie dit zelf steeds? Vetjes! Ik sprak je nog aan trouwens in Huize Maas zaterdag toen die contest winner een Alphaverb plaatje draaide ;)

Kerel!
ja ik weet wie je bent! ;)

OverClocked wordt gedaan door maten van me die ook draaien en ik doe het reclamewerk wat xD
Toevallig heb ik de locatie kunnen regelen voor de eerste 2 edities bij mij in het dorp! :D
Met de eerste editie kwam iemand bij ons die ook graag zoiets in zijn sporthal in Damwoude wou hebben, hij is namelijk pachter oid van dat ding!

gelijk geregeld dus! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Haha :p leuk nachtje gehad dan zaterdag? Heb je namelijk niet meer gezien ;) Misschien kom ik hier ook wel eventjes langs, heb dan m'n rijbewijs enzo en Damwoude is 40 minuutjes rijden :)

Handig idd van die locatie hehe, goed geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben sowieso aanwezig, want ik kan er op de fiets heen en dat gebeurt hier niet zo vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De website http://www.overclocked.nl kan bijna de lucht in! :thumbsup:

Hier een preview:
http://www.overclocked.nl/index.php

teksten moeten ook nog bewerkt worden etc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maak die lineup nou maar gewoon bekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat gaat denk ik nog wel enkele maandjes duren.
Als je die sneakpeak bekijkt kun je hem al 80% raden jaa ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 20:16 
 
Hardtraxx Addict

iSenSe` schreef:
Dat gaat denk ik nog wel enkele maandjes duren.
Als je die sneakpeak bekijkt kun je hem al 80% raden jaa ;)

Sneakpeak? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D, Adaro, Co2 geloof ik. Al zal die laatste wel niet door gaan helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 00:15 
 
Hardtraxx Addict

Degos & Re-Done ipv CO2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meerdere namen bekend!
Rest komt binnen 1 week!


Influentialz
Frequencerz
Diabolic & Deetox
Degos & Re-Done
Endymion
Tommyknocker
T-Junction
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk op http://www.overclocked.nl voor meer informatie
Er gaan namelijk ook Pendelbussen rijden in de omgeving
Hier staat een lijst met opstapplaatsen
http://www.overclocked.nl/pages/eveneme ... pplaatsen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette lineup geregeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komen nog meer! ;)
remember the sneakpeak xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zag het in Wist je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oowja daar ook neergezet :$
als het kan, dan kan het het hé :p

Moet ook druk gaan worden! xd
gaat vet feesje worden! goede lui & met goed geluid, en je kunt er o.a. gaan pokeren ghehe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of ik aanwezig ben, heb al niet zoveel geld op het moment en het is helemaal bovenin Friesland xD Maar k zie nu dat het pas 22 september is dus de kans is wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Weet niet of ik aanwezig ben, heb al niet zoveel geld op het moment en het is helemaal bovenin Friesland xD Maar k zie nu dat het pas 22 september is dus de kans is wel aanwezig.


waag het eens! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop toch dat er wat van hardtraxx te zien is :)


Toch iets 'gecentreerder' dit keer ofniet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sorry voor triple.

Maar hoop dat het door de vingers gezien wordt aangezien de volledige lineup bekend is :)

Influentialz
Frequencerz
Diabolic & Deetox
Degos & Re-Done
Endymion
Tommyknocker
T-Junction
Adaro
AVIO
B-Front
The Inside Man
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier ben ik sowieso bij! Lekker dichtbij aangezien ik in het ohzo 'gezellige' Kootstertille woon! xd

Editie in cafe de Klok was ook zeer geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Wat houdt die passepartout eigenlijk in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woon helaas in Brabant, anders was ik sowieso wel gekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Sicke line-up en in Friesland. Deze kan ik moeilijk laten schieten :)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten