JVDM schreef:
Ja, vet feest, vette line-up en waarschijnlijk ook wel aanwezig.
Maar doe die slechte reclame nu niet en ga ook niet anthems maken voor zulke feestjes.
Tot nu toe vind ik alles om het feest heen strontirritant - de line-uo doet het hem.
jonge, denk eens na...
Als jij samen met vrienden een feest organiseert..
wil je toch ook een anthem trailer en alles ? hoort er toch bij ?
Logisch dat dan alles niet in 1 x perfect gaat... maar het is er iig.. en daar gaat het om

wat boeit het nou dat het anthem niet bij de lineup past (omdat er een cheerfulle melo in zit)
deze gast kan iig beter produceren dan mij, en iedereen die ik ken.. dus ben blij met wat we hebben

en de reclame moet ook strontiritant zijn

dat is alleen maar beter..
meende dat je wel iets nuchter verstand had.. maar dat valt me tegen..
Basshunterzz schreef:
Ik vroeg me wat af, hoelang is deze organisatie al bezig? Want dit is echt een dikke line-up, daar kunnen ze bij de kloontjes hier nog wat van leren

je kunt meer info vinden op onze website bassjager
http://www.overclocked.nldat zou al voldoende antwoord moeten geven op jouw vraag.
1 ding is zeker, audiovisueel hoeven we niet overin te zitten, want het licht en geluid is super geregeld xD