Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Sow, die Line-Up is wel sick trouwens :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 01:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Woon helaas in Brabant, anders was ik sowieso wel gekomen :P


Probeer met wat vrienden in de auto te gaan ;)
Wij reizen ook heel NL af vanuit friesland ;)



Gaat zoals ik gehoord heb waarschijnlijk een Frequencerz vs B-Front set worden! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koel man die lineup in de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Koel man die lineup in de titel.

Je bent laat..
Gelukkig doet het z'n werk wel zie ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Dakpan schreef:
Koel man die lineup in de titel.

Je bent laat..
Gelukkig doet het z'n werk wel zie ik :)


Laat waarvoor? 22 september duurt nog wel even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:

Laat waarvoor? 22 september duurt nog wel even.


had je reactie eerder verwacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaart verkoop begonnen!

Bestel je kaarten via de volgende link :)
http://www.overclocked.nl/pages/tickets/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal even een persbericht proberen zo mooi mogelijk op te stellen :yes:



Onze loudness in friesland!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 08:48 
 
Hardtraxx Newbie

Zin in! xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

word dit de nieuwe illegal vibes?
maar als fries kun je dit feesje moeilijk laten schieten dus ik ben aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als iemand uit limburg meegaat ben ik denk ik aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Athd schreef:
word dit de nieuwe illegal vibes?



Haha nee!
Illegal vibes 2008 was mijn eerste feestje haha!
ze zeiden toen al dat het de laatste zou zijn meende ik..
toch wat jaren terug is er weer een 'reunion' georganiseerd meende ik.

Dit organiseert grotendeels een maat van me ik doe wat reclame ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er is een anthem gemaakt!



Lyrics:

It is time..
it's time for a new beginning
we grown out of the Klok (Café de klok) a long time ago
Soon we return, we return with a gamble!
We return, with a roll of the dice!
With a LAS VEGAS edition of OVERCLOCKED

.... OVERCLOCKEDDDD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Feestje lijkt mooie optie.

Zolang dat anthem niet gedraait word, sorry hoor maar dat is gewoon slecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:36 
 

Dat anthem is weinig soeps man :) een dikke line up met zo'n anthem... Maar ik kom toch niet, het feest is misschien wel 200 km van hier....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Dat anthem is weinig soeps man :) een dikke line up met zo'n anthem... Maar ik kom toch niet, het feest is misschien wel 200 km van hier....


Valt toch wel mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 20:18 
 

roberttt schreef:
Spablauw schreef:
Dat anthem is weinig soeps man :) een dikke line up met zo'n anthem... Maar ik kom toch niet, het feest is misschien wel 200 km van hier....


Valt toch wel mee?

Heb het even opgezocht en het is een kleine 300 km. Doe ik echt niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, vet feest, vette line-up en waarschijnlijk ook wel aanwezig.
Maar doe die slechte reclame nu niet en ga ook niet anthems maken voor zulke feestjes.
Tot nu toe vind ik alles om het feest heen strontirritant - de line-uo doet het hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vroeg me wat af, hoelang is deze organisatie al bezig? Want dit is echt een dikke line-up, daar kunnen ze bij de kloontjes hier nog wat van leren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ja, vet feest, vette line-up en waarschijnlijk ook wel aanwezig.
Maar doe die slechte reclame nu niet en ga ook niet anthems maken voor zulke feestjes.
Tot nu toe vind ik alles om het feest heen strontirritant - de line-uo doet het hem.


jonge, denk eens na...

Als jij samen met vrienden een feest organiseert..
wil je toch ook een anthem trailer en alles ? hoort er toch bij ?
Logisch dat dan alles niet in 1 x perfect gaat... maar het is er iig.. en daar gaat het om ;)
wat boeit het nou dat het anthem niet bij de lineup past (omdat er een cheerfulle melo in zit)
deze gast kan iig beter produceren dan mij, en iedereen die ik ken.. dus ben blij met wat we hebben ;)
en de reclame moet ook strontiritant zijn ;) dat is alleen maar beter..

meende dat je wel iets nuchter verstand had.. maar dat valt me tegen..


Basshunterzz schreef:
Ik vroeg me wat af, hoelang is deze organisatie al bezig? Want dit is echt een dikke line-up, daar kunnen ze bij de kloontjes hier nog wat van leren :)


je kunt meer info vinden op onze website bassjager http://www.overclocked.nl
dat zou al voldoende antwoord moeten geven op jouw vraag. :)



1 ding is zeker, audiovisueel hoeven we niet overin te zitten, want het licht en geluid is super geregeld xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo arrogant, hij stelt alleen maar een vraag :P. Niet iedereen heeft zin om 24 uur per dag wetenschappelijk onderzoek te doen naar het ontstaan van hardstyle organisaties -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang niet ieder feest heeft een anthem nodig.. dit feest had ook prima zonder gekund :thumbup:
Nogal een negatieve promotie als je met zo'n anthem aan komt zetten.
No offence, just sayin..

Verder is de line up wel lekker, qua tijden en afstand wordt het alleenw el erg moeilijk om hier bij te zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry hoor maar liever géén anthem dan zo een als deze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Lang niet ieder feest heeft een anthem nodig.. dit feest had ook prima zonder gekund :thumbup:
Nogal een negatieve promotie als je met zo'n anthem aan komt zetten.
No offence, just sayin..

Verder is de line up wel lekker, qua tijden en afstand wordt het alleenw el erg moeilijk om hier bij te zijn :/


je komt toch voor de artiesten en niet voor het anthem ?
hij wordt heus ook niet in elke set gedraaid.. dat hebben we zelf ook wel in de gaten ;)
't is maar net wat je als negatieve promotie ziet...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten