iSenSe` schreef:
dat je ander iemand vraagt hoe hij het nummer vondt, terwijl je het zelf graag wil weten
best onlogisch eigenlijk

maar snap je wel

waar was je ?!
hadden wel ff een woordje kunnen wisselen

Vondt.
Ik moest 's middags voetballen en een bob hadden we niet, had dus sowieso met die bus gemoeten maar die ging toen ik aan het voetballen was. Bovendien was er feest in Franeker, waar ik standaard elk jaar ben en dat had ik ook dit jaar niet willen missen. Kuttiming voor mij dus, want Overclocked leek me ook zeker wel vet. 6 Oktober Sans maar in, ik geloof dat ik wel weet wie je bent dus dan spreek ik je dan wel aan.
