Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:17 
 
Hardtraxx Newbie

Volgens mij hebben ze dat in Excel gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frisians 4 Hardstyle mochten jullie dit lezen, kies nou alsjeblieft zo'n naam niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Frisians 4 Hardstyle mochten jullie dit lezen, kies nou alsjeblieft zo'n naam niet.


Maakt toch niks uit :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
iSenSe` schreef:
14:45:00

Hoezo dit? >.<


Anders beginnen ze misschien een halve minuut te laat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maakt toch niks uit :p

Omdat als ik zoiets op een flyer zie staan de rest van het feest al niet echt serieus kan nemen. Of omdat het gewoon belachelijk klinkt, en dat komt niet doordat het over Friesland gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorschoters 4 Hardstyle 4 Lifez.. klinkt best goed toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Frisians 4 Hardstyle mochten jullie dit lezen, kies nou alsjeblieft zo'n naam niet.


Maakt toch niks uit :p


Jawel, klinkt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit gaat me toch een dagje worden!
OPPE BEALIG xd

Foto's van o.a. de opbouw staan hier:

https://partyflock.nl/album/372478/7575538.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik nog ga, ben pas net klaar met werk en iedereen is aan het afhaken. Kan ook misschien nog net op tijd zijn voor bfront.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Voorschoters 4 Hardstyle 4 Lifez.. klinkt best goed toch?

Zin om een duo te vormen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dubbel en dwars geslaagd!
Wat was het geluid toch superheerlijk! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje inderdaad!
Set van Degos & Re-Done was echt gruwelijk. :worship:
Moet ook zeggen dat alles echt super geregeld was. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Was een mooi feestje inderdaad!
Set van Degos & Re-Done was echt gruwelijk. :worship:
Moet ook zeggen dat alles echt super geregeld was. :)

Hoe was die nieuwe track, of hebben ze die niet gedraaid?
Stond op Facebook dat ze hem nog een naam moesten geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het me niet zo herinneren. Ben ook 10 minuutjes buiten geweest dus kan zijn dat ik 'm gemist heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dat je ander iemand vraagt hoe hij het nummer vondt, terwijl je het zelf graag wil weten :P
best onlogisch eigenlijk :P maar snap je wel ;)

waar was je ?!
hadden wel ff een woordje kunnen wisselen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
dat je ander iemand vraagt hoe hij het nummer vondt, terwijl je het zelf graag wil weten :P
best onlogisch eigenlijk :P maar snap je wel ;)

waar was je ?!
hadden wel ff een woordje kunnen wisselen ;)

Vondt. :lol:
Ik moest 's middags voetballen en een bob hadden we niet, had dus sowieso met die bus gemoeten maar die ging toen ik aan het voetballen was. Bovendien was er feest in Franeker, waar ik standaard elk jaar ben en dat had ik ook dit jaar niet willen missen. Kuttiming voor mij dus, want Overclocked leek me ook zeker wel vet. 6 Oktober Sans maar in, ik geloof dat ik wel weet wie je bent dus dan spreek ik je dan wel aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:

k geloof dat ik wel weet wie je bent dus dan spreek ik je dan wel aan. :P


Mooi man! xD
Wederom DIEPE respect voor Jelte & Anthony dat ze het zover hebbben weten te brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:00 
 

Volgens mij stonden er waterpijpen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten