Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hier valt mijn bek echt letterlijk van open, ongelooflijk hoe jij je hier opstelt. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hier valt mijn bek echt letterlijk van open, ongelooflijk hoe jij je hier opstelt. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.

amen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ik nou serieus gaan vragen of de organisatie en de leden zich normaal tegenover elkaar willen opstellen? Wat een gedrag zeg..

Vanaf hieronder zie ik geen absurde welles/nietes/huilbui discussie meer aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 22:08 
 

Khadber schreef:
Moet ik nou serieus gaan vragen of de organisatie en de leden zich normaal tegenover elkaar willen opstellen? Wat een gedrag zeg..

Vanaf hieronder zie ik geen absurde welles/nietes/huilbui discussie meer aub.



Niet mogen discussieren op een forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:19 
 
Hardtraxx Newbie

Beste mensen,

Het is niet de bedoeling om elkaar compleet de grond in te praten om wat voor reden dan ook. Wij willen gewoon heel erg graag een groot en mooi feest met een dikke line-up goed geluid en een supersfeer!

We willen dus graag dat de reactie weer terug komen op het feest ipv alle ellende op de voorgaande pagina's.

Het anthem kan absoluut beter! Ook wij vinden dan. Alleen is het voor ons ook allemaal nieuw en hebben toch ons eerste hardstylenummer kunnen uitbrengen voor dit feest! We hebben ons best gedaan maar konden niet langer wachten met het uitbrengen.

Maar beetje blijven lachen mensen er is al genoeg shit in de wereld.

Anthony & Jelte
Organisatie Overclocked
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Op deze toon kun je inderdaad tenminste normaal met elkaar in discussie gaan :thumbup:

Ik blijf erbij dat het anthem, zeker achteraf, een slechte zet was. Ik snap wel enigszins waarom ervoor gekozen is, immers oogt het professioneel t.o.v. het publiek, maar in dit geval heeft het eerder een averechts effect. Ik zeg niet dat er door het anthem geen mensen meer naartoe gaan, want dat is onzin, maar met een gelikte site zoals jullie hebben, een prima line-up en naar het schijnt een leuke locatie, doet het af aan de perceptie van de kwaliteit die men heeft.

Had ik in Friesland gewoond, dan was ik hier zeker naartoe gegaan. En nee ik ben geen nep-liefhebber omdat ik de reis er simpelweg niet voor over heb en er de komende tijd genoeg feesten in de buurt zijn.

Alle succes met het feest, ik hoop oprecht op een geslaagde editie maar leg je oor wel te luister bij het publeik en ga niet alleen uit van je eigen meningen. Peace out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Zo. :lol: Boy, that escalated quickly.
Wat ik zei is maar een mening van een bescheiden, potentiële bezoeker.
Je reactie is niet echt professioneel, wat je denk ik toch wel over wilt komen.

iSenSe` schreef:

jonge, denk eens na...

Als jij samen met vrienden een feest organiseert..
wil je toch ook een anthem trailer en alles ? hoort er toch bij ?
Logisch dat dan alles niet in 1 x perfect gaat... maar het is er iig.. en daar gaat het om ;)


Nee, dat zou ik niet per se willen. Zulke feestjes hebben helemaal geen anthem nodig, de line-up is een prima punt om de potentiële bezoekers op te laten focussen. Een anthem is geen must voor een feest en zou ik in dit geval links laten liggen.

iSenSe` schreef:
wat boeit het nou dat het anthem niet bij de lineup past (omdat er een cheerfulle melo in zit)


Dit heb je mij nooit horen zeggen maar ik zou zeggen dat het inderdaad wel boeit, dat het anthem niet bij de line-up past. Lijkt me vrij logisch, ik neem aan dat dit feest 'raw' wil zijn. Een groter feest (Q-dance red.) zou ook gezeik krijgen op het anthem, het wijkt helemaal af van het feest zelf en laat een verkeerde indruk achter van wat het feest moet uitstralen.

iSenSe` schreef:
en de reclame moet ook strontiritant zijn ;) dat is alleen maar beter..


Misschien wel, ik word er gewoon een beetje simpel van. Het kan wel iets minder toch? Partyflock-feesten worden volgespamd, dit topic werd voor dit alles alleen maar volgegooid met jouw reacties, waar ik niet op zit te wachten.

iSenSe` schreef:
meende dat je wel iets nuchter verstand had.. maar dat valt me tegen..


Doe dit nou niet. De geloofwaardigheid van het feest is gelijk met sprongen achteruit gegaan. Potentiele bezoekers afkraken is het laatste wat ik zou doen, als ik met vrienden een feest zou organiseren. Alle reclame valt in het niets met reacties als deze.

@Tzultra, sorry voor het alsnog spammen van dit topic. Reacties zoals die van jullie worden veel meer gerespecteerd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kan nog altijd begrip voor de situatie hebben lijkt me, maar ach ;)

HIER DE OFFICIAL TRAILER! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Straight flush ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bijna zover! zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:15 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind de trailer dan weer wel heel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

raice schreef:
Ik vind de trailer dan weer wel heel erg vet!


Wie is die chick dan?!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 23:52 
 
Hardtraxx Newbie

Hardscape DJ schreef:
raice schreef:
Ik vind de trailer dan weer wel heel erg vet!


Wie is die chick dan?!
:thumbsup:

Moet je tijdens het feest maar ff vragen, ze heeft kaartjes gekregen :P
Opnames duurden 3 uur met 5 acteurs. Je ziet er maar 3 in 1 minuut haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 23:48 
 
Hardtraxx Newbie

Line up die er mag zijn, licht en geluid dik in orde én een chick om wauw tegen te zeggen en ze speelt ook nog in een film! Nou vooruit trailer :P

Ring mee zou ik zeggen, en een aansteker voor tijdens het anthem :D

Zo'n line up heb ik in mijn feestcarriere nog niet gezien in Fryslan, hopelijk beloofd dit wat voor de toekomst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit feest nou was tijden de Elfstedentocht dan had ik wel gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tip voor de organisatie: zorg dat iSense noooit meer zich zo erg gaat bemoeien met het promoten van jullie feest. Dit gaat zo compleet de verkeerde kant op. Geen enkel benul hoe je bezoekers enthousiast moet maken/ moet trekken, echt lachwekkend en tevens triest.
Kritiek moet je kunnen ontvangen IMO.

OT: hele fijne line-up, maar gaat hem denk ik helaas niet worden door de afstand die ik er voor af moet leggen en omdat ik waarschijnlijk alleen moet reizen dan. En gewoon geen geld meer :P
De angst dat ik een klap op m'n muil krijg als ik daar stil sta speelt ook enigszins mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 18:29 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
De angst dat ik een klap op m'n muil krijg als ik daar stil sta speelt ook enigszins mee.


:lol: Zal wel meevallen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben aanwezig als vrijwilliger! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien aanwezig :P

Last minute xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

14:45:00 15:30:00 The Inside Man
15:30:00 16:00:00 influentialz
16:00:00 17:15:00 AVIO
17:15:00 18:15:00 Adaro
18:15:00 19:00:00 Frisians 4 Hardstyle
19:00:00 20:30:00 B-Front & Frequencerz
20:30:00 21:30:00 Deetox & Diabolic
21:30:00 22:30:00 Degos – Re-Done
22:30:00 00:00:00 Endymion
00:00:00 01:00:00 Tommyknocker
01:00:00 02:00:00 T-junction
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat ik waarschijnlijk tot 5 uur moet werken. Dan wordt het of adaro nog meepakken. Of pas vanaf bfront en frequencers aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziektedagen mogen ook wel eens genomen worden toch ;) ?

Call in a sick day :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die heb ik afgelopen 5 weken al gebruikt voor de zaterdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
14:45:00

Hoezo dit? >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten