Zo.

Boy, that escalated quickly.
Wat ik zei is maar een mening van een bescheiden, potentiële bezoeker.
Je reactie is niet echt professioneel, wat je denk ik toch wel over wilt komen.
iSenSe` schreef:
jonge, denk eens na...
Als jij samen met vrienden een feest organiseert..
wil je toch ook een anthem trailer en alles ? hoort er toch bij ?
Logisch dat dan alles niet in 1 x perfect gaat... maar het is er iig.. en daar gaat het om
Nee, dat zou ik niet per se willen. Zulke feestjes hebben helemaal geen anthem nodig, de line-up is een prima punt om de potentiële bezoekers op te laten focussen. Een anthem is geen must voor een feest en zou ik in dit geval links laten liggen.
iSenSe` schreef:
wat boeit het nou dat het anthem niet bij de lineup past (omdat er een cheerfulle melo in zit)
Dit heb je mij nooit horen zeggen maar ik zou zeggen dat het inderdaad wel boeit, dat het anthem niet bij de line-up past. Lijkt me vrij logisch, ik neem aan dat dit feest 'raw' wil zijn. Een groter feest (Q-dance red.) zou ook gezeik krijgen op het anthem, het wijkt helemaal af van het feest zelf en laat een verkeerde indruk achter van wat het feest moet uitstralen.
iSenSe` schreef:
en de reclame moet ook strontiritant zijn

dat is alleen maar beter..
Misschien wel, ik word er gewoon een beetje simpel van. Het kan wel iets minder toch? Partyflock-feesten worden volgespamd, dit topic werd voor dit alles alleen maar volgegooid met jouw reacties, waar ik niet op zit te wachten.
iSenSe` schreef:
meende dat je wel iets nuchter verstand had.. maar dat valt me tegen..
Doe dit nou niet. De geloofwaardigheid van het feest is gelijk met sprongen achteruit gegaan. Potentiele bezoekers afkraken is het laatste wat ik zou doen, als ik met vrienden een feest zou organiseren. Alle reclame valt in het niets met reacties als deze.
@Tzultra, sorry voor het alsnog spammen van dit topic. Reacties zoals die van jullie worden veel meer gerespecteerd.