Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hoort het iedereen uitschelden enzo er bij? Zijn jullie net als qdjens


ik mag zeuren, ik ben niet mede-organisator ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik weet zelf toch wel wat ik leuk vind? Alleen D&R draaien in mijn ogen nog leuke sets van dat lijstje artiesten.


:thumbup:
hardcore niet meer interessant voor je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:56 
 

iSenSe` schreef:
Dakpan schreef:
Ik weet zelf toch wel wat ik leuk vind? Alleen D&R draaien in mijn ogen nog leuke sets van dat lijstje artiesten.


:thumbup:
hardcore niet meer interessant voor je ?


endymion valt onder hardstyle schatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 ding wat sowieso anders mag, is de toon ten opzichte van potentiële bezoekers. Dit schiet namelijk op deze manier niet op, wekt aversie op bij voorgenoemde en men neemt je er niet serieus door. Line-up is goed, locatie geen idee, anthem weerspiegelt totaal niet wat het feest probeert te zijn (en dát is waar een anthem voor is, voorproefje geven, mensen geïnteresseerd krijgen in je feest), maar in principe kan het eeen prima feest zijn. Dan wil je niet je potentiële bezoekers (bedenk wel, klant is koning) op de kast jagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Dakpan schreef:
Ik weet zelf toch wel wat ik leuk vind? Alleen D&R draaien in mijn ogen nog leuke sets van dat lijstje artiesten.


:thumbup:
hardcore niet meer interessant voor je ?


Niet deze kant van de hardcore. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
1 ding wat sowieso anders mag, is de toon ten opzichte van potentiële bezoekers. Dit schiet namelijk op deze manier niet op, wekt aversie op bij voorgenoemde en men neemt je er niet serieus door. Line-up is goed, locatie geen idee, anthem weerspiegelt totaal niet wat het feest probeert te zijn (en dát is waar een anthem voor is, voorproefje geven, mensen geïnteresseerd krijgen in je feest), maar in principe kan het eeen prima feest zijn. Dan wil je niet je potentiële bezoekers (bedenk wel, klant is koning) op de kast jagen.



Ik heb nou eenmaal de neiging om op domme zinloze ondoordachte reacties te reageren..
Ik ga graag die discussie aan.. :yes:
Wijs mensen er ook graag op dat ze iets verder mogen kijken dan hun neus lang is..


Ik geef je deels gelijk omtrend het anthem.
Maar als je als bezoeker daar teveel op gaat focussen moet je naar een qdance/b2s feest gaan.
Aangezien dit feest een onbekende naam heeft, downgrade je je verwachtingen in je hoofd automatisch imo...

Dit kun je bijstellen door met een grote groep toch het feest te bezoeken, en in ieder geval zekerstellen dat het audiovisueel wel werkte naar toebehoren... ( en vette sets toeschouwen )

Want tenslotte, daar draaid het allemaal om..


De klanten hier, zullen grotendeels doorgewinterde feestbeesten zijn, en rekening houden met hun verwachtingen.... in tegenstelling tot mensen die alleen naar bepaalde punten kijken, en daarop beslissen of ze gaan ja of nee....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet niet precies hoe ik het zou doen, dat is meer de reden waarom ik er wel drie keer over na zou denken eer ik een feest zou gaan organiseren. Wel vind ik dat ik, met het aantal bezochte feesten in de afgelopen tijd, zeker recht heb van spreken vooral als ik het nog onderbouw.

Met het maken van een anthem, promotie in de vorm van een logo (oid) doe je in mijn ogen je best om serieus genomen te worden. Met de line-up die je hebt neergezet trouwens ook, daar is verder niet zoveel mis mee. Vervolgens voel je je bij elke vorm van kritiek persoonlijk aangevallen, terwijl iedereen toch echt commentaar net als bij een grote mensen feest. Daarnaast vraag je, zoals ik al had aangegeven, gewoon (+ -) 25€ om binnen te komen. Bij een dergelijk bedrag vind ik het al wat minder amateuristisch en laconiek overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik voel me niet persoonlijk aangevallen.
Maar als mensen serieus dachten dat hier een dik professioneel goed klinkend (misschien zelfs thera/delete) achtig anthem uit zou komen.. dan denk je verkeerd...

je kunt immers zien dat we net beginnen, dus als er dan een iets vrolijker anthem om de hoek komt zijn we daar ook blij mee, want er is immers sowieso een anthem dan....
en ik ga graag discussies aan met mensen die zich niet verdiepen in hetgeen waar ze over zeuren snap je...

ga niet je normale feestverwachtingen hier opstellen... want wij zij geen b2s/qdance......wel zorgen we voor een goede feestervaring..

Entreeprijs is vastgesteld door anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat wil je precies bereiken met het anthem eigenlijk? Of is er maar 1 gemaakt omdat tegenwoordig elk feest een anthem heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:46 
 

Benieuwd naar Frisians 4 Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had hem als optie staan, maar gaat hem niet meer worden ivm waterpolo.

Even iets anders, als jij de organisatie vertegenwoordigt (correct me if I'm wrong), zorg dan voor een wat professionelere houding. Zoals je nu bezig bent schrik je alleen maar mensen af, en dat is niet de bedoeling volgens mij.

Jolle schreef:
Wat wil je precies bereiken met het anthem eigenlijk? Of is er maar 1 gemaakt omdat tegenwoordig elk feest een anthem heeft?


iSenSe` schreef:
jonge, denk eens na...

Als jij samen met vrienden een feest organiseert..
wil je toch ook een anthem trailer en alles ? hoort er toch bij ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Wat wil je precies bereiken met het anthem eigenlijk? Of is er maar 1 gemaakt omdat tegenwoordig elk feest een anthem heeft?


Zoals ik al zei is het niet mijn beslissing geweest.
En tuurlijk willen we graag een anthem, en ze kunnen nog veel slechter ;)
Paling schreef:
Zoals je nu bezig bent schrik je alleen maar mensen af,


gelukkig worden de juiste mensen afgeschrikt paling :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwah, weet niet.. Je schrikt ook goede mensen af met zo'n houding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom moet alles precies goed zijn ?
En mag er niks IETS minder goed zijn ?
Bepaald dat allemaal aan de OVERALL sfeer van een feest ?

Vraag jullie dat maar eens af..

Ik ben in mijn verleden flink wat gekke feestjes afgeweest, en de meest vreemden waren de meest leuken..
Denk je nou werkelijk dat het anthem daar o.a. aan bijdraagt ?
Ga weg man... de mensne om je heen en de sfeer op het feest... dat zijn de meest belangrijke factoren..

Als je alles precies zo moet hebben, en niet iets anders... dan ben je zwaar triest.
En zul je op elk feest zeuren lijkt me....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:13 
 

Ik kom nooit naar een feest waar jij iets mee te maken hebt dat staat vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
gelukkig worden de juiste mensen afgeschrikt paling :yes:


Dat betwijfel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Ik kom nooit naar een feest waar jij iets mee te maken hebt dat staat vast.


:aww:

Paling schreef:
Dat betwijfel ik.

ik niet ;)

tot nu toe wordt alleen hier gezeurd/zgn kritisch gekeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:47 
 

Omdat je je als een eikel gedraagt lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Omdat je je als een eikel gedraagt lol


ik reageer als eikel, op de eikels...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
En tuurlijk willen we graag een anthem,

Waarom dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Waarom dat dan?


waarom niet ?

je kan zeuren over het feit dat hij niet geheel representatief is e.d.
maar je kunt je ook afvragen hoeveel je er last van gaat hebben henky...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een episch topic. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.< wtf.
Een feest hoeft toch niet persé een anthem te hebben? En als jullie van jezelf weten dat je niet over de kwaliteiten beschikt om een fatsoenlijk anthem af te leveren hoef je er toch ook geen een te maken?

Ik snap niet dat je je zo druk maakt omdat iedereen loopt te zeiken op je anthem. Jij zet het hier neer met als doel je feest te promoten. Het klinkt nergens naar en dat wordt terecht opgemerkt.

OT: Ik ga hier niet heen, het anthem klinkt te kut om er zo'n afstand voor te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

je kan zeuren over het feit dat hij niet geheel representatief is e.d.
maar je kunt je ook afvragen hoeveel je er last van gaat hebben henky...
wetende dat andere aspecten van het feest je wel gaan bevallen...

Tuurlijk heb je gelijk dat een feest niet persee een anthem hoeft te hebben..
Zoals ik al zei is dit niet mijn beslissing geweest...

Toch had het imo veel slechter gekund ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:52 
 
Hardtraxx Addict

Gozer, de houding van de mensen op dit forum is sowieso al kut en dat jij er met een kut houding op reageert helpt niet veel. Je kan 't beter gewoon laten rusten en enkel op inhoudelijke vragen/kwesties over het feest ingaan, is misschien slimmer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten