Steffnov schreef:
1 ding wat sowieso anders mag, is de toon ten opzichte van potentiële bezoekers. Dit schiet namelijk op deze manier niet op, wekt aversie op bij voorgenoemde en men neemt je er niet serieus door. Line-up is goed, locatie geen idee, anthem weerspiegelt totaal niet wat het feest probeert te zijn (en dát is waar een anthem voor is, voorproefje geven, mensen geïnteresseerd krijgen in je feest), maar in principe kan het eeen prima feest zijn. Dan wil je niet je potentiële bezoekers (bedenk wel, klant is koning) op de kast jagen.
Ik heb nou eenmaal de neiging om op domme zinloze ondoordachte reacties te reageren..
Ik ga graag die discussie aan..
Wijs mensen er ook graag op dat ze iets verder mogen kijken dan hun neus lang is..
Ik geef je deels gelijk omtrend het anthem.
Maar als je als bezoeker daar teveel op gaat focussen moet je naar een qdance/b2s feest gaan.
Aangezien dit feest een onbekende naam heeft, downgrade je je verwachtingen in je hoofd automatisch imo...
Dit kun je bijstellen door met een grote groep toch het feest te bezoeken, en in ieder geval zekerstellen dat het audiovisueel wel werkte naar toebehoren... ( en vette sets toeschouwen )
Want tenslotte, daar draaid het allemaal om..
De klanten hier, zullen grotendeels doorgewinterde feestbeesten zijn, en rekening houden met hun verwachtingen.... in tegenstelling tot mensen die alleen naar bepaalde punten kijken, en daarop beslissen of ze gaan ja of nee....