Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negatieve promotie als in mensen die op het anthem stuiten en dan denken: nou als dit het niveau van de organisatie is.. laat maar zitten dan.

Of je het nou eens of oneens bent met die gedachtegang veranderd niet dat sommige mensen zo denken.
Een feest als dit heeft als sterkste promotie zijn line-up, het anthem haalt daar aandacht van af in een niet al te positieve zin :P

Zoals firetrap al aangeeft, liever gene anthem dan een anthem als deze.. simpel omdat alle focus dan op de line up ligt en het feest dan veel beter voorkomt ^^

Nog een voorbeeld: Meestal wordt een anthem wel gebruikt in de aftermovie, ik heb het eerder zien gebeuren dat een feest met een goede line up dan zo'n aftermovie krijgt, wat mij er enorm van zou weerhouden om hem bijvoorbeeld op facebook te delen, weg promotie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik blijf het zeggen tommy;
je komt toch voor de artiesten ?
wetende dat je het anthem bijna niet zal horen...

mensen die kortzichting zijn zoals jij beschrijft hoeven imo ook niet te komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
ik blijf het zeggen tommy;
je komt toch voor de artiesten ?
wetende dat je het anthem bijna niet zal horen...

mensen die kortzichting zijn zoals jij beschrijft hoeven imo ook niet te komen :)

Ik kijk ook sowieso verder dan het anthem, ik doel ook niet op mezelf met die gedachtegang he! :P
Ik zeg alleen dat er genoeg mensen zijn die wél zo denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
iSenSe` schreef:
ik blijf het zeggen tommy;
je komt toch voor de artiesten ?
wetende dat je het anthem bijna niet zal horen...

mensen die kortzichting zijn zoals jij beschrijft hoeven imo ook niet te komen :)

Ik kijk ook sowieso verder dan het anthem, ik doel ook niet op mezelf met die gedachtegang he! :P
Ik zeg alleen dat er genoeg mensen zijn die wél zo denken.


ik snap wat je bedoeld hoor.
ben zelf van mening dat die kick/bass in het anthem niet helemaal klopt.
toch ben ik er ook wel grotendeels tevreden mee, het had echt slechter gekund :)

de vocals vindt ik ook vet gelukt, en de intro/outro sounds vindt ik ook vet!
alleen tja de kick/bass... mja.. wij zijn ook niet zo goed als de rest hé! :p

hopen dat de mensen erover nadenken snap je..
het blijft een grote gamble dit feest ;) kan zelfs de laatste keer zijn :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:48 
 

En jij moet een evenement promoten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
En jij moet een evenement promoten?


en jij komt niet ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me dat je wil dat er zoveel mogelijk mensen komen? Met zo'n houding kom je niet echt ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kortzichtige nederlanders haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
kortzichtige nederlanders haha :D


sneue man
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaloers jonge ? ;)
Dakpan schreef:
Damn waarom zijn zulke feestjes nou nooit in de buurt.


jij komt immers nooit ergens, en toch altijd jouw 'sneue' reactie achterlaten ;)
zegt mij wel genoeg jonge ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Jaloers jonge ? ;)
Dakpan schreef:
Damn waarom zijn zulke feestjes nou nooit in de buurt.


jij komt immers nooit ergens, en toch altijd jouw 'sneue' reactie achterlaten ;)
zegt mij wel genoeg jonge ;)


Hoe bedoel je ik kom nooit ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoe bedoel je ik kom nooit ergens?

Ga toch op bed liggen joh..

Doe eens een feest bezoeken waar je je sneue reacties plaatst, en je oordeel laat vallen.
Misschien doet je dat anders denken :)

ik bespeur veel jaloerse mensjes hier, die eindelijk een kans hebben gekregen om te zeiken. Want ze zaten al op iets minder goeds te wachten dan deze verrekte fijne lineup ;-)
want echt waar... als je alleen gaat zeuren over een anthem, en hoe dingen beter kunnen.... moet je misschien zelf maar iets gaan organiseren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het hele feest en de manier waarop promotie gemaakt wordt doet mij wat amateuristisch aan, ik hoop dat je (in elk geval degelijke) lineup dat goed kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het hele feest en de manier waarop promotie gemaakt wordt doet mij wat amateuristisch aan, ik hoop dat je (in elk geval degelijke) lineup dat goed kan maken.


wij zijn toch ook nog geen professionele organisatie ?
we doen uiteraard onze stinkende best..
hiermee houdt je als bezoeker rekening mee (IMO)
Uit mijn eigen feestervaring kan ik zeggen dat Licht & Geluid en een vette Lineup, veel goed kan maken :yes:



we hebben deze lineup + overigens een vette licht en geluidshow weten neer te zetten, en de rest zijn allemaal leerpunten :yes:


'Van Feestbeesten, Voor Feestbeesten' ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmmmm, gaat ook serieus nergens over hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik kan nooit wat goed doen hier :cry:




:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga maar terug naar bed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik ga maar terug naar bed.


xd
:worship:

als je nou gewoon langskomst hiero.... hebben we het erover..
gratis bier van mij, als je komt ;)

of je regelt dat je met TimothyB mee kan, want zoals het nu lijkt, is degene die het verst af komt, de winnaar van de gratis kaarten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:

wij zijn toch ook nog geen professionele organisatie ?
we doen uiteraard onze stinkende best..
hiermee houdt je als bezoeker rekening mee (IMO)

Ik niet, als ik 25€ voor een feestje betaal verwacht ik dat alles gewoon goed geregeld is. Anders ga ik wel een avondje thuis op de bank muziek zitten luisteren.
iSenSe` schreef:
Uit mijn eigen feestervaring kan ik zeggen dat Licht & Geluid en een vette Lineup, veel goed kan maken :yes:

Dat zijn wat mij betreft inderdaad de basis benodigdheden voor een geslaagd feest, maar dat neemt niet weg dat er een aantal zaken in de voorbereiding ook gewoon goed gedaan kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:45 
 

hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
dat er een aantal zaken in de voorbereiding ook gewoon goed gedaan kunnen worden.


Je moet er ook niet vanuit gaan, dat alles de eerste keer perfect gat Timothy..
Dit is onze eerste grote feest wat we organiseren, en zijn er zoals ik zei dus veel leerpunten...
Als je alles bij elkaar meeneemt, vindt ik dat we het nog best knap gedaan hebben :)

Wat vindt jij tot nu toe het slechtste gaan ?
Het anthem, of mijn reactie op het anthem.. ?

De communicatie richting de mensen, reclame verspreiding...
Vertel me wat jij anders had gedaan, en waarom..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Dakpan schreef:
Ik ga maar terug naar bed.


xd
:worship:

als je nou gewoon langskomst hiero.... hebben we het erover..
gratis bier van mij, als je komt ;)

of je regelt dat je met TimothyB mee kan, want zoals het nu lijkt, is degene die het verst af komt, de winnaar van de gratis kaarten ;)


Line-up is niet m'n ding met 1 leuk duo en het is een pokke-eind rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:50 
 

Hoort het iedereen uitschelden enzo er bij? Zijn jullie net als qdjens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:

Line-up is niet m'n ding met 1 leuke naam en het is een pokke-eind rijden.


minimaliseer 't maar ;)
ik weet wel zeker dat vooral JIJ hier meer als 1 leuke naam tussen ziet staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet zelf toch wel wat ik leuk vind? Alleen D&R draaien in mijn ogen nog leuke sets van dat lijstje artiesten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten