TiMOTHYb schreef:
dat er een aantal zaken in de voorbereiding ook gewoon goed gedaan kunnen worden.
Je moet er ook niet vanuit gaan, dat alles de eerste keer perfect gat Timothy..
Dit is onze eerste grote feest wat we organiseren, en zijn er zoals ik zei dus veel leerpunten...
Als je alles bij elkaar meeneemt, vindt ik dat we het nog best knap gedaan hebben

Wat vindt jij tot nu toe het slechtste gaan ?
Het anthem, of mijn reactie op het anthem.. ?
De communicatie richting de mensen, reclame verspreiding...
Vertel me wat jij anders had gedaan, en waarom..