Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag komt alle aanvullende info in jullie mailbox terecht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrijdag lekker knallen :D ! Heel veel zin in, nog mensen van hardtraxx die komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom wel even langs ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 15:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Schijn ook aanwezig te zijn bij de contest ^^ Gaan de boel afbreken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor diegene die niet kunnen wachten: Op onze facebookpagina worden vanaf afgelopen zondag tot en met vrijdag de sets van de winnaars van de eerste ronde online geplaatst!
https://www.facebook.com/outputraw

veel luisterplezier! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Area 1
22:00 - 23:00: Winnaar contest
23:00 - 00:00: Jack of Sound
00:00 - 01:00: The Geminizers
01:00 - 02:00: Frequencerz
02:00 - 03:00: Adaro
03:00 - 04:00: Degos & Re-Done

Citaat:
Area 2
22:00 - 23:00: Winnaar contest
23:00 - 00:00: Slammers
00:00 - 01:00: Seneeq
01:00 - 02:00: Dstrbr
02:00 - 03:00: Zona & Two Gunkid
03:00 - 04:00: Maximize


Afsluiten, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Afsluiten, heerlijk!

Je staat wel tegen over D&R he! Je moet dan wel heel wat uit de kast halen om daar overheen te komen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Maximize schreef:
Afsluiten, heerlijk!

Je staat wel tegen over D&R he! Je moet dan wel heel wat uit de kast halen om daar overheen te komen :$


Het hoeft toch niet per se harder te zijn dan hun? :P Ga overigens wel uiterst m'n best doen, daar niet van hehe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er erg veel zin in! Nog maar een paar daagjes tot de contest en een weekje tot het feest zelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

kaarten zijn besteld :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word wel m'n eerste contest, ik kan dus ook helemaal de mist in gaan.. Ach ja, sws vet dat ik bij de beste 6 zit en ga zeker m'n best doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben hier helaas niet meer bij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb hier wel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stynch schreef:
ik heb hier wel zin in!



Er bij zijn is meemaken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Word wel m'n eerste contest, ik kan dus ook helemaal de mist in gaan.. Ach ja, sws vet dat ik bij de beste 6 zit en ga zeker m'n best doen!

het is onze 2de dus je bent niet de enige :P maar bij onze eerste hadden we totaal geen publiek, dus dit is al een stuk beter haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb al heel wat voorbereid, grootste gedeelte van m'n tracks al uitgezocht. Hoop alleen niet dat iedereen hier ongeveer 't zelfde heeft als ik, maar denk dat het wel meevalt :P . Under Attack ga ik in ieder geval sowieso draaien! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Heb al heel wat voorbereid, grootste gedeelte van m'n tracks al uitgezocht. Hoop alleen niet dat iedereen hier ongeveer 't zelfde heeft als ik, maar denk dat het wel meevalt :P . Under Attack ga ik in ieder geval sowieso draaien! :P

wij hebben ook wel grootste gedeelte al uitgezocht. maar dat komt ook omdat we eigen tracks sowieso draaien, en spul van nutty traxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Lanoz & Delt-A!

Ik denk dat ik zelf als eerste Contest/gig niet mag klagen. Het ging erg lekker en heb een paar leuke overgangen neergezet!

Mijn tracklist (geloof ik):
01. Activator - Back In The Days (Surfin' Bird Edit)
02. B-Front & Frontliner - Become The Sky
03. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
04. Zany - Inflator
05. Noisecontrollers - Sanctus
06. Zatox - I Hate U
07. Prefix & Density - La Musica
08. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
09. Ran-D & Adaro - Under Attack
10. Solutio & The I's - Cruelty
11. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
12. Phrantic - Overdose
13. The Machine - Mosquito
14. Klos - The Degos & Re-Done Mash
15. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking dikke tracklist G1LL!
Re-run?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij La Musica & Cruelty vervangt door 2 leuke alternatieven, wil ik dat best doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Als jij La Musica & Cruelty vervangt door 2 leuke alternatieven, wil ik dat best doen :)

Personality en City of Chaos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha is goed, zal 's kijken als ik weer in Tilburg ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:43 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Ik denk dat ik zelf als eerste Contest/gig niet mag klagen. Het ging erg lekker en heb een paar leuke overgangen neergezet!


Zeker weten man, heb genoten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tnx :) . Jij ook lekker gedraaid! Moeilijk om te openen, maar niet slecht gedaan!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten