Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 00:32 
 

Ja, we hadden het laatst over de Bora in Valkenswaard. Loopafstand is overdreven, maar prima fietsafstand vanuit Dommelen.

Daar had ik nog niet over nagedacht om naar beide te gaan. Het is we spotgoedkoop voor pak hem beet 20 uur feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De DJ contest is gesloten. We hebben er een flinke kluif aan om alles te luisteren, toen ik terug kwam van The Qontinent stond de mailbox zowat op springen :P Voor het einde van de week maken we de winnaars bekend. Het niveau ligt in ieder geval hoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na het beluisteren van vele demo's en verhitte discussies tussen de mannen van het selectieteam zijn de winnaars van Output The Contest bekend!­

De winnaars zijn:
D-Verze
Delt-A
Lanoz
Adacious
Eluzive
Dream Chaser

Van harte gefeliciteerd!­ De winnaars zullen het 7 september tegen elkaar opnemen in de finale van OUTPUT The Contest in de Fabriek op het Stratumseind te Eindhoven.­ De winaars van de contest komen op de line-up te staan van Output - The Raw Society.­ De deelnemers worden beoordeeld door een professionele jury.­ De namen van de jury zullen binnenkort bekend worden gemaakt via onze social media.­

Alle dj's en acts bedankt voor het deelnemen en we zien jullie graag terug op 7 en 15 september!­
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd iedereen! Succes 7 september, ik ben er bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in!

Ook gefeliciteerd aan de mede-Hardtraxxers/winnaars.

Ik wil nu echt al meteen tracks gaan uitzoeken om te draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel hardtraxxers! Succes mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran

ik ben er zeker ook bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Congratz to the winners :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik ga ook wel een kijkje nemen op de avond van de contest. Dat wordt dan drie weken achter elkaar stampen (contest, Output zelf en Project Hardcore en zelfs misschien Xxlerator) terwijl ik dan met een nieuwe studie begin.



Thats the spirit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 19:41 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:

De winnaars zijn:
D-Verze
Delt-A
Lanoz
Audacious
Eluzive
Dream Chaser

Alle dj's en acts bedankt voor het deelnemen en we zien jullie graag terug op 7 en 15 september!­


Fixed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 15:18 
 
Hardtraxxer

Kaartjes besteld!
Miss een week van tevoren naar de contest kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict

Wou dat ik mensen mee kon krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf vandaag hangen de posters in de regio Eindhoven! Iemand ze al gespot? :P

Audacious schreef:

Fixed :$

Excuses!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag bij Decibel ook al een poster, en heel veel stickers :P

Wanneer komen we de tijdsindeling voor de DJ Contest te weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik zag bij Decibel ook al een poster, en heel veel stickers :P

Wanneer komen we de tijdsindeling voor de DJ Contest te weten?


Informatie over de contest volgt deze week in jullie mailbox ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, mooi. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik zag bij Decibel ook al een poster, en heel veel stickers :P


Haha deze keer waren wij het een keer niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuntpiloot schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik ga ook wel een kijkje nemen op de avond van de contest. Dat wordt dan drie weken achter elkaar stampen (contest, Output zelf en Project Hardcore en zelfs misschien Xxlerator) terwijl ik dan met een nieuwe studie begin.



Thats the spirit!

Verstandig ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 02:13 
 

Degenen van hier die moeten draaien heel veel succes toegewenst en leg het niveau (qua draaien en hardheid) lekker hoog zodat ik en jullie zelf kunnen genieten bij de contest. Het is nog twee weekjes, heb er wel zin in, maar weet niet wat ik moet verwachten van 'De Fabriek'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fabriek is een locatie in ehv met een vette sfeer, uiterlijk ziet het er allemaal goed uit... vrij klein zaaltje. Enige minpuntje vind ik altijd het geluid :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Fabriek is een locatie in ehv met een vette sfeer, uiterlijk ziet het er allemaal goed uit... vrij klein zaaltje. Enige minpuntje vind ik altijd het geluid :(


Voor wat sfeermomenten van De Fabriek kun je terecht op onze facebook pagina. Staan genoeg foto's :)
https://www.facebook.com/Strangerz.hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 21:12 
 

Yo thanks, ziet er wel relaxt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers hebben we nu een winactie lopen!
Meer info check twitter @output_raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Delt-A schreef:
Ik zag bij Decibel ook al een poster, en heel veel stickers :P

Wanneer komen we de tijdsindeling voor de DJ Contest te weten?


Informatie over de contest volgt deze week in jullie mailbox ;)


Niet zeurend of opdringerig bedoeld, maar ik heb nog geen mail ontvangen, wanneer komt ie?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten