Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien dat ik vanavond hier en kijkje ga nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

tis bijna zover :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zin auf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 20:11 
 
Hardtraxxer

stynch schreef:
zin auf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 20:23 
 
Hardtraxxer

Herkenbaar aan mijn groene t-shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 03:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt. Alweer thuis omdat ik over 4 uur mag gaan voetballen.
Vriend van me kon er niet bij zijn. Vandaar tussen t feesten door tracklist geprobeerd bij te houden. Hij baalde toen die zag wat ie gemist had. Voor de geintereseerde (kunnen foutjes in staan, excuus daarvoor):

Frequencerz:
01. Frequencerz - Bitch
02. Zany - Psychedelic trip
03. Frequencerz - Evolve (E-force rmx)
04. B-front ft. Crypsis - Movement
05. Frequencerz - ID
06. Chainreaction - Lellebel
07. Frequencerz - Burnin'
08. Ran-D - Never scared
09. ID - ID
10. B-front - Mysterias
11. Frequencerz - Fight for survival
12. B-front ft. Frequencerz - Night colours black
13. Frequencerz - Attention
14. Zaza front - Dikke vette bassplaat
15. Frequencerz ft. Thera - Incoming
16. Frequencerz - Revolution (Live edit)
17. Crypsis - Torture

Adaro:
01. A*S*Y*S - Acid Nightmare (Zany remix)
02. G4H - Bolivia
03. Zatox - Creation (The R3belz Remix)
04. Duro - Cocaine MF (Alpha2 remix)
05. Adaro - F#ck that fake shit
06. B-front - Neophobia
07. Blutonium Boy - Make it loud
08. Luna ft E-force - Shade of the night
09. G4H - Struggle for existence (live edit)
10. ID - ID
11. G4H - Sorrow
12. Wild MF - We don't care
13. B-front - Everything changes
14. Titan - Remember me
15. G4H - Kings of the underground
16. Acti & Jajox - Satana
17. Titan - Hour of the night
18. Ran-D & Adaro - Under attack
19. Crypsis - Main MF
20. Adaro - Haunter of the dark
21. Crypsis - Strike
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er helaas niet geweest. Maar aan de tracklisten te zien. draaiden Freqencers en Adaro precies hetzelfde als vorige week op Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat je tracklists bij hebt gehouden Stylow. Ik vind het altijd leuk om te zien wat DJ's gedraaid hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro heeft vrij veel andere platen gedraaid dan dat hij vrijdag deed, netjes! Helaas vind ik deze TL vetter :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 13:37 
 

Wat een vet feest was dit. Ik vond dat ze allemaal echt heerlijk draaiden en heb me dan ook prima vermaakt. De DJ's hielden zich niet in en dat is mooi om te zien. In die hal draaiden ze ook goed. Vanaf 12 uur was ik daar en toen draaide Seneeq geloof ik al redelijk hard, geweldige set. Er was ook een gezellige drukke sfeer. Adaro en Degos & Re-Done schoten er bovenuit. Laatste kwartiertje was heerlijk en ik heb Crisis en Synthgeweld 2012 gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 13:52 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Vet dat je tracklists bij hebt gehouden Stylow. Ik vind het altijd leuk om te zien wat DJ's gedraaid hebben :thumbup:


Speciaal voor jou dan Davey ;)

1. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Edit)

2. The R3belz - The City
3. Noisecontrollers - Break The Show
4. Juized - Still Standing
5. Phrantic & Phuture Noize - Arise
6. Wild Motherfuckers - We Don't Care (The Geminizers for president edit)
7. In-Phase - The Scientist
8. Phuture Noize - Behold the future
9. Tartaros - Fear is an Illusion
10. Crypsis - The Main MF
11. Luna & E-Force - Face me
12. Kodex - Nucleic Acid (The Geminizers Remix)
13. Donkey Rollers - Sleeping Souls
14. Zany & Duro - Back Again
15. Crypsis - Nackt
16. The Geminizers - Screechtrack
17. Chris One - Drug Muzik
18. Solutio & The I's - Necromancy
19. The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een genieten feest :D Het zelf draaien was ook echt geweldig :)

Hier ook mijn tracklist:

01. The Prophet - Dipswitch
02. The Beholder & Max Enforcer - Got To Be There
03. Speedwave - Junior (Hardstyle Master Remix)
04. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Remix)
05. Project One - It's A Sine
06. Blademasterz - Masterblade
07. The Hose - Magma
08. Noisecontrollers - Crump
09. The Pitcher - Little Bitch
10. Headhunterz - Doomed
11. Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
12. Tartaros & Juized - The Dungeon
13. B-Front - Inner Creativity (Redo)
14. Frontliner - Warphole
15. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
16. Zany & Ran-D Ft. Nikkita - Son Of Torture
17. Delt-A - Static
18. Thera vs Geck-O - Stashpassing (Delt-A Mash-up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet feestje gister! Hele dikke sets gehoord en leuk sfeertje! Jammer dat het geluid in het begin vrij zacht stond, maar dat werd gelukkig later wel beter. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen bedankt voor een supervet feestje! Op naar de volgende!

Hier mijn tracklist:

01. Noisecontrollers - Samara
02. Max Enforcer - Fade To Black
03. Donkey Rollers - Innocent
04. Geck-O - How Low Can You Go
05. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
06. The Machine - Mosquito
07. High Voltage & B-Front - Everything Changes
08. Chain Reaction - Answers
09. Tartaros & Juized - The Dungeon
10. B-Front & Frontliner - Magic
11. Degos & Re-Done - Forsaken
12. Sound Snatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt Remix)
13. Phrantic - Overdose
14. Catatonic Overload - Paralyzed
15. Delete - Syndrome
16. Solutio & The I's - 2.17
17. N-Vitral - Ghettocore
18. The R3bels - Pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, zijn gave nummers gedraaid zo te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht je mijn set willen terugluisteren, ik heb hem op Soundcloud geknald! Nogmaals iedereen bedankt die er bij was!

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:22 
 

Thanks, heerlijke set. Daar hebben we meer aan dan aan tracklists :p. Waarom zetten DJ's die sets zelf niet op internet ipv die gare radio streams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:32 
 
Hardtraxxer

Was top gister!. Leuke setjes waar ik ook op gehoopt had. En de sfeer was ook top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

Super feest! lekker geknalt! jammer dat het volume op het begin te laag stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w, was nummer 10 van Adaro niet Pattern 1? weet het niet zeker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
Daveytl schreef:
Vet dat je tracklists bij hebt gehouden Stylow. Ik vind het altijd leuk om te zien wat DJ's gedraaid hebben :thumbup:


Speciaal voor jou dan Davey ;)

1. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Edit)

2. The R3belz - The City
3. Noisecontrollers - Break The Show
4. Juized - Still Standing
5. Phrantic & Phuture Noize - Arise
6. Wild Motherfuckers - We Don't Care (The Geminizers for president edit)
7. In-Phase - The Scientist
8. Phuture Noize - Behold the future
9. Tartaros - Fear is an Illusion
10. Crypsis - The Main MF
11. Luna & E-Force - Face me
12. Kodex - Nucleic Acid (The Geminizers Remix)
13. Donkey Rollers - Sleeping Souls
14. Zany & Duro - Back Again
15. Crypsis - Nackt
16. The Geminizers - Screechtrack
17. Chris One - Drug Muzik
18. Solutio & The I's - Necromancy
19. The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy

jullie draaiden lekker alleen het geluid was tijdens jullie set niet echt goed geregeld. vooral het lage geluid was zwaar onder de maat. best jammer. had het idee dat het daarna bij freqz en adaro al een stuk beter was. (wil hiermee niet zeggen dat het aan jullie lag hoor :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
styl0w, was nummer 10 van Adaro niet Pattern 1? weet het niet zeker hoor.


Ik ook niet, daarom niet ingevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond dit wel een leuk feestje ja!

Op naar output #2 haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stynch schreef:
Ik vond dit wel een leuk feestje ja!

Op naar output #2 haha


Wat vond je van m'n set Jos?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten