Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, we zijn weer een ervaring rijker of niet! :D Lanoz en Delt-A gefeliciteerd! wel vet dat er ook nog feedback gegeven werd, daar heb je tenminste wat aan!
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jippie, 2e plek :D !

Ik vind ook dat iedereen erg goed gedraaid heeft, heb echt genoten van het goede mixwerk. :thumbsup:

Mijn tracklist:

01. B-Front & Jones - Lunatick (Raw Mix)
02. Tatanka - Borderline (Parto Mix)
03. Donkey Rollers - Followers
04. Titan - Strength & Fury
05. Plasmaravers - Bust a Move (The R3belz Raw Edit)
06. Project 1 - The Zero Hour
07. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
08. Digital Punk & B-Front - For The Girls
09. Luna & E-Force - Face Me
10. Digital Punk - Creatures Of The Night
11. Slim Shore & B-Front - Chemical
12. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
13. Tatarola - Who Is Calling (Chris One Remix)
14. Thera vs Geck-O - Stashpassing (Delt-A Mash-Up)
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die mash was wel vet trouwens :D
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke zal mijn tracklist ook maar even posten dan :P :

1. DDD Raw Intro
2. B-Front & Frontliner – Godz Powerrr!
3. Zany & Ran-D – Son of Torture
4. Alphaverb – Breaking Point (Mid intro)
5. Alphaverb & The Machine – Chemistry of Sound
6. Intractable One – Guerilla Radio (AM rawdio mix)
7. The R3belz – Straight to da Beat
8. B-Front & Frontliner – Become the Sky (Jealousy vocal)
9. Crypsis – Live Act tool 2
10. Donkey Rollers – The Fusion of Sound
11. Titan – Nightmare
12. Crypsis – Jealousy (mid intro)
13. The Machine – Automatic Audio Overload remix
14. Degos & Re-Done – Yes we Know
15. B-Front - Virus
16. Brainkicker – Carnage (Re-Kick mix)
17. Project One – The Zero Hour (Dream Chaser edit)

En verder een speciaal bedankje voor G1LL, voor het lenen van je headphones. :thumbup:
Het ergste is dat ik net thuis heb gekeken, en je raad het al.. Hij werkt weer gewoon normaal.
Misschien een probleem met een kabeltje in de oorschelpt gehad of met de aansluiting, weet t ook niet ;) .

Lanoz en Delt-A, gefeliciteerd met jullie plekken op Output.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No problem ;)

Ik zal jullie setjes in de toekomst vaker mee nemen btw!

Owja, had Klos - The Degos & Re-Done Mash up ook nog gedraaid :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wij hadden dit gedraaid

01. Geck-E - Acid Impressions (DJ Thera Hardertrance Remix)
02. Nutty T - Origin
03. D-Verze - The London Underground (Fabulous City Mix)
04. Thera & Phrantic - Violence
05. Unbreakable & X-Pander - Pavorem Monstra (Melody Edit)
06. Main Concern - Machinery
07. Nutty T vs. Sasha F - Bad Dreams
08. Zirkum - Impending Doom
09. D-Verze - Fear Me
10. Klos - Degos & Re-Done Mash
11. Vazard - Who I Really Am
12. Thera vs. Geck-O - Do The Happy Face
13. Wavolizer - Debt of Blood
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
No problem ;)

Ik zal jullie setjes in de toekomst vaker mee nemen btw!

Owja, had Klos - The Degos & Re-Done Mash up ook nog gedraaid :P

en volgens mij draaide jij ook nog mosquito, als ik het me goed herinner.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist xd

Dit is 'm dan:

01. Activator - Back In The Days (Surfin' Bird Edit)
02. B-Front & Frontliner - Become The Sky
03. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
04. Zany - Inflator
05. Noisecontrollers - Sanctus
06. Zatox - I Hate U
07. Prefix & Density - La Musica
08. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
09. Ran-D & Adaro - Under Attack
10. Solutio & The I's - Cruelty
11. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
12. Phrantic - Overdose
13. The Machine - Mosquito
14. Klos - The Degos & Re-Done Mash
15. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound

In nog niet eens 45 minuten, best snel dus >.<
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Juist xd

Dit is 'm dan:

01. Activator - Back In The Days (Surfin' Bird Edit)
02. B-Front & Frontliner - Become The Sky
03. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
04. Zany - Inflator
05. Noisecontrollers - Sanctus
06. Zatox - I Hate U
07. Prefix & Density - La Musica
08. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
09. Ran-D & Adaro - Under Attack
10. Solutio & The I's - Cruelty
11. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
12. Phrantic - Overdose
13. The Machine - Mosquito
14. Klos - The Degos & Re-Done Mash
15. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound

In nog niet eens 45 minuten, best snel dus >.<

ja en the fusion of sound die na de intro afgekapt werd :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Owja, dat was ik alweer vergeten >.< . Stomme MC :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 21:04 
 

Door griep heb ik dit moeten missen. Dan maar volgende week gaan. Hopelijk doen de fullprofs niet onder voor de DJ's van gisteren, wat zeker mogelijk is bij een aantal van hen. Dat hangt af van wat ze draaien. Mixwerk geef ik niks om.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 06:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Door griep heb ik dit moeten missen. Dan maar volgende week gaan. Hopelijk doen de fullprofs niet onder voor de DJ's van gisteren, wat zeker mogelijk is bij een aantal van hen. Dat hangt af van wat ze draaien. Mixwerk geef ik niks om.

en ik maar denken dat jij aanwezig was, aangezien er 1 persoon in de zaal stond die wist dat er een hardcore stuk aan kwam :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 11:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Owja, dat was ik alweer vergeten >.< . Stomme MC :P

Haha, wij hadden met da syndrome laatst hetzelfde, hij snapte het alleen wel toen we gebaarden dat we nog doorgingen xD

Was zeker een vet avondje :) Goeie sets van iedereen en zelf weer een ervaring rijker :)
heeft iemand die foto's al kiunnen vinden btw? Die meid zette mij volgens mij constant op de foto, dus ben wel benieuwd xD
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:16 
 

Distinctive schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Door griep heb ik dit moeten missen. Dan maar volgende week gaan. Hopelijk doen de fullprofs niet onder voor de DJ's van gisteren, wat zeker mogelijk is bij een aantal van hen. Dat hangt af van wat ze draaien. Mixwerk geef ik niks om.

en ik maar denken dat jij aanwezig was, aangezien er 1 persoon in de zaal stond die wist dat er een hardcore stuk aan kwam :P
Lol die ging zeker helemaal uit zijn plaat.

Ik wilde echt komen en dan vooral voor jullie want ik weet wat jullie kunnen. Maarja ik was zo ziek als een hond. Ik was dan ook verbaasd toen ik de winnaars zag. Als ik jullie tracklist ook weer zie dan wordt die verbazing alleen maar groter. Maar het is vast een goede ervaring geweest.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@Nerazurro: thanks voor de complimenten! Het commentaar wat wij van de jury kregen was echter dat we te veel onbekend spul draaiden, d'r moest wat meer herkenbaarheid in om 't publiek meer te pakken te krijgen, daar konden we ons wel in vinden :)
Verder zijn we met z'n 2en nog niet helemaal 100% één met pioneer gear zegmaar, dus er sluipen wel is wat foutjes in live xD
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog geen kaarten voor Output - The Raw Society? Op dit moment loopt er een Win actie op onze facebookpagina! Check it out: http://www.facebook.com/outputraw !
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
die mash was wel vet trouwens :D


Thx :D

Ik ga 'm alleen deze zaterdag niet draaien denk ik, iets te hard voor in een openingsset.
Ik ga wel 2005-2010 spul draaien, afgewisseld met wat recentere tracks.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na die setjes van Frequencerz en Adaro afgelopen zaterdag heb ik er helemaal zin in! :D
Bericht Geplaatst op 13 sep 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Distinctive schreef:
die mash was wel vet trouwens :D


Ik ga 'm alleen deze zaterdag niet draaien denk ik, iets te hard voor in een openingsset.


Gewoon doen :D
Bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:48 
 

Ik heb het echt nodig om ff lekker te feesten en school te vergeten. Helaas gaat er niemand mee maar dat weerhoudt mij niet.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:17 
 

Maximize schreef:
Delt-A schreef:
Distinctive schreef:
die mash was wel vet trouwens :D


Ik ga 'm alleen deze zaterdag niet draaien denk ik, iets te hard voor in een openingsset.


Gewoon doen :D

Inderdaad gewoon doen! :thumbup:

Is er trouwens deurverkoop?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2012 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, er is deurverkoop. Maar kom op tijd om teleurstellingen te voorkomen. Deurverkoop is €15,-
Bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien zeg ik morgen wel " fuck it, ik draai 'm gewoon". Ik bedenk het tijdens m'n set wel. Ligt er ook een beetje aan of ik Theracords shirtjes zie :P
Bericht Geplaatst op 15 sep 2012 04:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand die toevallig langs hardenberg rijd? heb nog een gastenlijstplaats over(misschien nog wel 1 extra, even overleggen met organisatie) maar ben vervoer nodig aangezien rick geen vrij heeft kunnen krijgen! so who helps me out! stuur een pm!
Bericht Geplaatst op 15 sep 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in! Tot vanavond :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten