Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 2012 two organizations collide to form the rawest coalition known to mankind.
Presenting the hardest concept for those who have embraced the roughest sounds in the scene. Inner Vision and Yu’R - Events present: Output - The Raw Society.

Afbeelding

Zaterdag 15 september 2012
22:00-04:00
Dynamo
Eindhoven

Genre
Raw hardstyle

Line-up
Dj Adaro
Frequencerz
Degos & Re-Done
Jack of Sound
The Geminizers

The Pope
Seneeq
Dstrbr
Slammers
Maximize
Zona & Two Gunkid


Entree
Voorverkoop: €12,50
Duoticket (Entree voor twee personen): €15,-

http://www.facebook.com/events/359571594095392/


:clap: Echt heel veel zin in dit feestje, we gaan groot uitpakken met een dikke line-up tegen een zeer schappelijke prijs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weer strenge controle.

EDIT: 18+ zelfs, gaat hem niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Zeker weer strenge controle.

EDIT: 18+ zelfs, gaat hem niet worden.


Het is 16+. Stuur tegen die tijd een bericht, we regelen wel iets ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier zeer benieuwd naar! Vond alleen bij Hard Nation het geluid niet heel erg denderend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd naar de line up ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woensdag 30 mei volgt alle informatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 15:37 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
Woensdag 30 mei volgt alle informatie!


Erg benieuwd, lekker dichtbij en dynamo is vorige keer goed bevallen! Wss wel aanwezig dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yu'R Events en Inner Vision presenteren de line-up van OUTPUT - The Raw Society, 15 september 2012 in Dynamo Eindhoven.

Adaro
Frequencerz
Degos & Re-Done
Jack of Sound
The Geminizers

The Pope
Seneeq
Dstrbr
Slammers
Maximize
Zona & Two Gunkid

Presale start aanstaande vrijdag via http://www.dynamo-eindhoven.nl/tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:45 
 

Gave line-up, zou hier graag heen gaan maar het is tegelijk met q-base ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

Met zo'n line up voor zo'n prijsje en lekker dichtbij 100% aanwezig was het enige vrije weekend in september nog :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Gave line-up, zou hier graag heen gaan maar het is tegelijk met q-base ofniet?


Q-Base is 8 september.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is overigens nog een extra actie: Er zijn een gelimiteerd aantal combitickets beschikbaar. Dit omvat entree voor 2 personen voor slechts €15,-!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt dikkk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De line up is dik maar er zijn in september al zo veel feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel een optie, als er andere hardtraxxers naartoe gaan tenminste. Ga niet in mijn eentje naar een hardstyle feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:25 
 

Optie, heb alleen die maand al teveel te doen (2 weken hobby, 29 mei Re-Action en maybe XXL)
Optie tot PH is er ook nog.. en dan deze..

4 feestjes in onderhand 3 weken, :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant :) Als er niks anders is die dag ben ik er sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik wel bij zijn!

Waarschijnlijk heb ik eerst nog een verjaardag van een maat, maar dan ga ik daarna ipv met hun op stap gewoon hier naar toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:38 
 

Chris Two schreef:
Optie, heb alleen die maand al teveel te doen (2 weken hobby, 29 mei Re-Action en maybe XXL)
Optie tot PH is er ook nog.. en dan deze..

4 feestjes in onderhand 3 weken, :/



kben al naar 6 of 7 geweest in de laatste 5 weken :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Optie, heb alleen die maand al teveel te doen (2 weken hobby, 29 mei Re-Action en maybe XXL)
Optie tot PH is er ook nog.. en dan deze..

4 feestjes in onderhand 3 weken, :/



kben al naar 6 of 7 geweest in de laatste 5 weken :p.

Ik naar 28 in de laatste 18 weken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:49 
 
Hardtraxxer

Slammers!!! Hier moet je bij zijn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:47 
 

Hier moet ik naar toe. Het is lekker dichtbij en de line-up mag er zeker wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuke line-up en lekker dichtbij. Als er meerdere HT'ers zijn ben ik er denk ik ook wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Leuke line-up en lekker dichtbij. Als er meerdere HT'ers zijn ben ik er denk ik ook wel :)

Dit geld ook voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
wootum schreef:
Leuke line-up en lekker dichtbij. Als er meerdere HT'ers zijn ben ik er denk ik ook wel :)

Dit geld ook voor mij.

Mooi, dat is dus al een begin :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten