Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
stynch schreef:
Ik vond dit wel een leuk feestje ja!

Op naar output #2 haha


Wat vond je van m'n set Jos?


Toen was ik al het bier op stratum aan het weggieten, ook een leuke tijdsbesteding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:55 
 
Hardtraxxer

Super vermaakt hier.
Eerste keer dynamo is goed bevallen.
Alleen jammer dat het geluid zacht stond aan het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:21 
 
Hardtraxxer

@ Robert V


Thnx Robert :)

Het heeft in ieder geval niet aan ons gelegen.
Organisatie kan ervoor kiezen om later het geluid pas 'open' te gooien.

Jammer om (van velen) te horen dat het geluid zo zacht was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opmerkingen over het geluid worden zeker meegenomen bij de volgende edities. Verder willen we graag iedereen bedanken voor hun komst! Op naar de volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hierbij ook mijn tracklist:

1. Headhunterz – Back In The Days
2. Geck-O – Space Jam
3. Southstylers – Pwoap (Live Mix)
4. Donkey Rollers – Followers
5. Dark Oscillators – Trapped
6. Geck-O & Catatonic Overload – Rotten From The Inside
7. Plasmaravers – Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
8. Ran-D & Adaro – Under Attack
9. Crypsis – Strike
10. Tat & Zat – Proud To Be Loud
11. Digital Punk – Dark Symphony
12. Deetox – Black Magic
13. Delete – Syndrome
14. DJ Thera - Therafied
15. Crypsis & DJ Thera – It All Fails
16. Wavolizer – Debt Of Blood

Heb Outside The Box (Live Edit) ook nog gedraaid, maar weet niet meer precies wanneer haha. Heb een re-make gemaakt van deze lijst, die is te downloaden in het liveset topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

lol hoorde indd back in the days toen wij het pand verlaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 23:17 
 
Hardtraxx Addict

The Geminizers schreef:
Daveytl schreef:
Vet dat je tracklists bij hebt gehouden Stylow. Ik vind het altijd leuk om te zien wat DJ's gedraaid hebben :thumbup:


Speciaal voor jou dan Davey ;)

1. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Edit)

2. The R3belz - The City
3. Noisecontrollers - Break The Show
4. Juized - Still Standing
5. Phrantic & Phuture Noize - Arise
6. Wild Motherfuckers - We Don't Care (The Geminizers for president edit)
7. In-Phase - The Scientist
8. Phuture Noize - Behold the future
9. Tartaros - Fear is an Illusion
10. Crypsis - The Main MF
11. Luna & E-Force - Face me
12. Kodex - Nucleic Acid (The Geminizers Remix)
13. Donkey Rollers - Sleeping Souls
14. Zany & Duro - Back Again
15. Crypsis - Nackt
16. The Geminizers - Screechtrack
17. Chris One - Drug Muzik
18. Solutio & The I's - Necromancy
19. The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy

Als jullie zo ook gaan draaien op TBYD ben ik er 100% zeker bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 15:23 
 
Hardtraxxer

Was erg lekker feestje goede sfeer! Gezellige mensen maar ook zoon chinees die continue aan het filmen was..
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten