geef mij maar cakewrote:wrote:
tjaa als je dubstep luistert is skrillex ook een naam apart en dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Avicii maakt ook wel goed gebruik van de commercie
Vind dat ie wel leuk draait. Een maat van me was vorig jaar bij Emporium maar vond er helemaal niks aan. Hij stond ook op Dance Valley vorig jaar, als ik me niet vergis
Vind dat ie wel leuk draait. Een maat van me was vorig jaar bij Emporium maar vond er helemaal niks aan. Hij stond ook op Dance Valley vorig jaar, als ik me niet vergis
Die (Q) line-up is nog skirder dan vorig jaar, hoe is t mogelijk :')
-
A
Avicci bij Emporium was juist baaswrote:Avicii maakt ook wel goed gebruik van de commercie![]()
Ik ga hier waarschijnlijk heen
Al moet ik zeggen dat de emporium line up me meer doet 
Tickets in de pocket voor Jeff, Maikulz en mij 
Heeft iemand nog een presale code nodig? Ik heb er een van vodafone, maar ga zelf niet naar Mysteryland. Hij is te gebruiken tot 5 uur vanmiddag.
Je hebt je tickets ook echt al gekocht?wrote:Tickets in de pocket voor Jeff, Maikulz en mij
Dat word dan sowieso gezelligheid met ze 4ren
Mysteryland verlaagt kaartprijs naar €67 vanwege terugdraaien btw tarief
Vandaag verschenen er berichten in de media dat in het nieuwe bezuinigingsakkoord van de Tweede Kamer de kaartprijzen op evenementen terug zullen gaan van 19% BTW verhoging naar de originele 6%.
Op basis van gedane uitspraken vanuit de Tweede Kamer heeft ID&T vandaag besloten de kaarten voor Mysteryland 2012 al tegen het 6% BTW tarief aan te bieden. Bezoekers die al kaarten in de voorverkoop aangeschaft hebben, krijgen €8 teruggestort op hun rekening.
Vorig jaar besloot de regering de BTW op kaartjes voor podiumkunsten, en dus evenementen te verhogen. Dit had direct invloed op de kaartprijs voor onze evenementen waar de feester voor op moest draaien. Fijn dus dat deze maatregel nu wordt teruggedraaid!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Besloten om er ook bij te zijn 
7,50 korting met je CJP-pas. Je kan overigens ook gespreid betalen. 
http://www.cjptickets.com/event/1460
Even mn broertje beroven van die pas dus.wrote:7,50 korting met je CJP-pas. Je kan overigens ook gespreid betalen.
wrote:Tickets in de pocket voor Jeff, Maikulz en mij
Avicii!
Eigenlijk moeten we Sjeemie nu dwingen mee te gaan.
Hoelang duurt het ongeveer tot Mystyeryland uitverkocht is? Waarschijnlijk wel aanwezig! 
Waarschijnlijk aanwezig. Zany, Fedde Le Grand, Man Zonder Schaduw en zo nog wel een hoop andere vette namen zijn aanwezig!
Haha Avicii, kan nu de reacties achteraf al raden: Veel te druk! Weinig plaats!
Wat een volksverhuizing gaat dat worden naar 1 stage.
Wat een volksverhuizing gaat dat worden naar 1 stage.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Heerlijk gek doen op Levels 
Kaartje binnen. Sowieso naar aviicii 
Op Sensation hebben we maar 34 seconden van het nummer gehoord. Misschien denken DJ's dat het nummer 'uit' is.wrote:Heerlijk gek doen op Levels
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Het lijkt me sterk dat avicii maar 34 seconden van levels gaat draaienwrote:Op Sensation hebben we maar 34 seconden van het nummer gehoord. Misschien denken DJ's dat het nummer 'uit' is.wrote:Heerlijk gek doen op Levels
-
JHardtraxxer
- 122 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
Hoe hard gaat deze kaartverkoop? Maatjes moeten wachten tot 23ste en ik wil gaaaaaaaan.
Zou denk ik niet te lang wachten. Normaliter was het rond deze tijd al uitverkocht en Avicii is wel een mensentrekker..wrote:Hoe hard gaat deze kaartverkoop? Maatjes moeten wachten tot 23ste en ik wil gaaaaaaaan.
Het nummer is ook uit. Maar stiekem hoop ik het nog 1 keer live te horen. Die melody brengt toch kippevelwrote:Op Sensation hebben we maar 34 seconden van het nummer gehoord. Misschien denken DJ's dat het nummer 'uit' is.wrote:Heerlijk gek doen op Levels
En Avicci vind ik echt een dweil. Er komt echt 0 komma 0 komma 0 emotie van die gast af.
Nope. Headhunterz verdiende voordat hij de top1 Hardstyle dj ter wereld was al zo'n €2500 per uur.wrote: Tja, maar zie jij Avicii op Defqon staan? Ik niet! Als Avicii ergens hier in Nederland draait, is dat sowieso op een festival waar je 65+ euro voor betaald. Die gozer kost inmiddels meer voor een uurtje dan de hele hardstyle line-up bij elkaar voor de hele dag!
En dat was op Qlimax. Daar verdienen ze echt helemaal niks.. Als je op Qlimax draait doe je dat alleen voor je naam, niet voor het geld.
Maar als je kijkt naar Afrojack. Die verdiendt 20.000 per uur
Avicci is bekend geworden door Levels. Maar wat heeft hij buiten dat nou bereikt?
Ik ga eigenlijk nooit speciaal voor 1 dj naar een feest. Dat heb ik 1 keer gedaan bij Tiësto bij Energy. Maar dat was ook niet zo duur