Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
AniThing schreef:

tjaa als je dubstep luistert is skrillex ook een naam apart en dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.



Afbeelding


geef mij maar cake
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Avicii maakt ook wel goed gebruik van de commercie :P
Vind dat ie wel leuk draait. Een maat van me was vorig jaar bij Emporium maar vond er helemaal niks aan. Hij stond ook op Dance Valley vorig jaar, als ik me niet vergis
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die (Q) line-up is nog skirder dan vorig jaar, hoe is t mogelijk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaolo skeer mi mang
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:37 
 

Patjee410 schreef:
Avicii maakt ook wel goed gebruik van de commercie :P
Vind dat ie wel leuk draait. Een maat van me was vorig jaar bij Emporium maar vond er helemaal niks aan. Hij stond ook op Dance Valley vorig jaar, als ik me niet vergis


Avicci bij Emporium was juist baas :worship: voorderest alleen maar hardstyle gestaan daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier waarschijnlijk heen :$ Al moet ik zeggen dat de emporium line up me meer doet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets in de pocket voor Jeff, Maikulz en mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand nog een presale code nodig? Ik heb er een van vodafone, maar ga zelf niet naar Mysteryland. Hij is te gebruiken tot 5 uur vanmiddag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tickets in de pocket voor Jeff, Maikulz en mij :D

Je hebt je tickets ook echt al gekocht? :P
Dat word dan sowieso gezelligheid met ze 4ren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Mysteryland verlaagt kaartprijs naar €67 vanwege terugdraaien btw tarief

Vandaag verschenen er berichten in de media dat in het nieuwe bezuinigingsakkoord van de Tweede Kamer de kaartprijzen op evenementen terug zullen gaan van 19% BTW verhoging naar de originele 6%.

Op basis van gedane uitspraken vanuit de Tweede Kamer heeft ID&T vandaag besloten de kaarten voor Mysteryland 2012 al tegen het 6% BTW tarief aan te bieden. Bezoekers die al kaarten in de voorverkoop aangeschaft hebben, krijgen €8 teruggestort op hun rekening.

Vorig jaar besloot de regering de BTW op kaartjes voor podiumkunsten, en dus evenementen te verhogen. Dit had direct invloed op de kaartprijs voor onze evenementen waar de feester voor op moest draaien. Fijn dus dat deze maatregel nu wordt teruggedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:48 
 
Hardtraxx Veteran

Besloten om er ook bij te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7,50 korting met je CJP-pas. Je kan overigens ook gespreid betalen. :)

http://www.cjptickets.com/event/1460
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
7,50 korting met je CJP-pas. Je kan overigens ook gespreid betalen. :)

http://www.cjptickets.com/event/1460


Even mn broertje beroven van die pas dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tickets in de pocket voor Jeff, Maikulz en mij :D



:loving:

Avicii! (L)

Eigenlijk moeten we Sjeemie nu dwingen mee te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoelang duurt het ongeveer tot Mystyeryland uitverkocht is? Waarschijnlijk wel aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig. Zany, Fedde Le Grand, Man Zonder Schaduw en zo nog wel een hoop andere vette namen zijn aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha Avicii, kan nu de reacties achteraf al raden: Veel te druk! Weinig plaats!

Wat een volksverhuizing gaat dat worden naar 1 stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk gek doen op Levels :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. Sowieso naar aviicii (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Heerlijk gek doen op Levels :love:

Op Sensation hebben we maar 34 seconden van het nummer gehoord. Misschien denken DJ's dat het nummer 'uit' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doe mij maar silhouettes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Heerlijk gek doen op Levels :love:

Op Sensation hebben we maar 34 seconden van het nummer gehoord. Misschien denken DJ's dat het nummer 'uit' is.


Het lijkt me sterk dat avicii maar 34 seconden van levels gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:36 
 
Hardtraxxer

Hoe hard gaat deze kaartverkoop? Maatjes moeten wachten tot 23ste en ik wil gaaaaaaaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johnny schreef:
Hoe hard gaat deze kaartverkoop? Maatjes moeten wachten tot 23ste en ik wil gaaaaaaaan.

Zou denk ik niet te lang wachten. Normaliter was het rond deze tijd al uitverkocht en Avicii is wel een mensentrekker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Heerlijk gek doen op Levels :love:

Op Sensation hebben we maar 34 seconden van het nummer gehoord. Misschien denken DJ's dat het nummer 'uit' is.

Het nummer is ook uit. Maar stiekem hoop ik het nog 1 keer live te horen. Die melody brengt toch kippevel :P
En Avicci vind ik echt een dweil. Er komt echt 0 komma 0 komma 0 emotie van die gast af.

Chukkels schreef:
Tja, maar zie jij Avicii op Defqon staan? Ik niet! Als Avicii ergens hier in Nederland draait, is dat sowieso op een festival waar je 65+ euro voor betaald. Die gozer kost inmiddels meer voor een uurtje dan de hele hardstyle line-up bij elkaar voor de hele dag!

Nope. Headhunterz verdiende voordat hij de top1 Hardstyle dj ter wereld was al zo'n €2500 per uur.
En dat was op Qlimax. Daar verdienen ze echt helemaal niks.. Als je op Qlimax draait doe je dat alleen voor je naam, niet voor het geld.
Maar als je kijkt naar Afrojack. Die verdiendt 20.000 per uur :huh: (was documentaire over).

Avicci is bekend geworden door Levels. Maar wat heeft hij buiten dat nou bereikt?
Ik ga eigenlijk nooit speciaal voor 1 dj naar een feest. Dat heb ik 1 keer gedaan bij Tiësto bij Energy. Maar dat was ook niet zo duur :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten