Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Heerlijk gek doen op Levels

Op Sensation hebben we maar 34 seconden van het nummer gehoord. Misschien denken DJ's dat het nummer 'uit' is.
Het nummer is ook uit. Maar stiekem hoop ik het nog 1 keer live te horen. Die melody brengt toch kippevel

En Avicci vind ik echt een dweil. Er komt echt 0 komma 0 komma 0 emotie van die gast af.
Chukkels schreef:
Tja, maar zie jij Avicii op Defqon staan? Ik niet! Als Avicii ergens hier in Nederland draait, is dat sowieso op een festival waar je 65+ euro voor betaald. Die gozer kost inmiddels meer voor een uurtje dan de hele hardstyle line-up bij elkaar voor de hele dag!
Nope. Headhunterz verdiende voordat hij de top1 Hardstyle dj ter wereld was al zo'n €2500 per uur.
En dat was op Qlimax. Daar verdienen ze echt helemaal niks.. Als je op Qlimax draait doe je dat alleen voor je naam, niet voor het geld.
Maar als je kijkt naar Afrojack. Die verdiendt 20.000 per uur

(was documentaire over).
Avicci is bekend geworden door Levels. Maar wat heeft hij buiten dat nou bereikt?
Ik ga eigenlijk nooit speciaal voor 1 dj naar een feest. Dat heb ik 1 keer gedaan bij Tiësto bij Energy. Maar dat was ook niet zo duur