urbandesigner schreef:
Ben erg benieuwd wat Zany en Adaro gedraaid hebben

.
Zany vooral een opsomming van eigen tracks, waaronder Son Of Torture, Bang The Bass, Followers (!!!!), Angel Of The Sun afgewisseld met Revolution edit en Carte Blanche remix.
Adaro had Bitch, KOTU, Everyday (HEER-LIJK), Sorrow.. Eigenlijk wat je vaker in een recente Adaro-set kan verwachten (minus platen die Ran-D eerder had gedraaid waarschijnlijk, waaronder The Resistance).
Verder een topfeest! Zany, Adaro, Hardwell en Fedde Le Grand waren geweldig. Avicii was VEEL te druk en daarom ook minder. Martin Solveig had een aardige set. Verder veel rondgezworven en rare dingen gezien. Ondanks het weer een prachtdag gehad.