Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 04:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hahaha Christian was te zien in de reportage van ned 3 net tijdens HHZ :lol: en niet nuchter :P.

Welke tijd? En ik gwas niet eens iij Headhunterz xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, dan was het wellicht iemand die op je leek. Ik zag het ook slechts in een flits :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit feest was echt uber :worship:

dillon francis wat een fokking baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ben erg benieuwd wat Zany en Adaro gedraaid hebben :).

Maat van me zei bij Adaro, strike/patten 2/main motherfucker/sorrow/proud to be loud
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 15:08 
 
Hardtraxxer

Ondanks de plensbuien een heerlijk feest gehad gister, had het weer nog wel erger verwacht eigenlijk.
Kwam pas laat aan waardoor ik al veel sets had gemist, de setjes die ik heb meegemaakt vielen me niet tegen. Heb best veel verrassende platen gehoord, ook bij Headhunterz.

Kon wel merken dat ze meer maatregelen hadden genomen, maar had nog beter gekund heb smiddags gigantisch lang moeten zoeken naar poncho's want die ware zowat overal verdwenen terwijl ze zeiden we hebben genoeg voor iedereen.

Ben zowat alleen maar bij de Q-dance stage geweest, met uitgezonderd rondjes lopen, eten en mensen zoeken.
Tenten zijn zoiezo niks meer voor mij, sta liever in de buiten lucht en vooral savonds. Eten was beter te pruimen als bijv. bij Defqon 1
Ideaal was ook de verse fruit stage, waar je kon genieten van ananas, meloen en banaan<3

Stage was dik in orde, en het geluid stond weer lekker hard.
Bij Endymion ook goed vermaakt, alleen kon de hele tracklist bijna voorspelen met een paar uitzonderingen maar toch wel lekker. Eindshow was kort maar krachtig. Lasers, lichten en vuurwerk waren heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen het vuurwerk van Q-Dance overtrof die van Decibel vorige week al dik. Zag er heel erg vetjes uit vanaf de berg. ^^

Trouwens doodgelachen daar op die heuvel. De een na de ander ging daar op zijn of haar bakkus omdat ze niet de trap wilden nemen. Een paar haalden de top van de berg wel, maar dan wel als zwarte piet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vond het qua regen trouwens echt reuze meevallen.

alleen toen we net aankwamen met auto begon het ff te hozen en toen we savonds met de avondetappe over de snelweg naar de kiss & ride (wat trouwens echt belachelijk geregelt was) liepen begon het stevig te regenen

voor de rest kleine buitjes op het feest zelf maar daar heb ik me niet aan geergerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze editie viel me bijzonder zwaar tegen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Deze editie viel me bijzonder zwaar tegen. :/


was je niet bij de goeie dj's :P
of je moet je verwachtingen van een feest niet zo hoog leggen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Topfestival! Meeste tijd in de big top geweest met een grote groep :) die regen en blubber had wel wat, iedereen lekker in een poncho door die zooi banjeren en t naar hun zin hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ben erg benieuwd wat Zany en Adaro gedraaid hebben :).

Zany vooral een opsomming van eigen tracks, waaronder Son Of Torture, Bang The Bass, Followers (!!!!), Angel Of The Sun afgewisseld met Revolution edit en Carte Blanche remix.
Adaro had Bitch, KOTU, Everyday (HEER-LIJK), Sorrow.. Eigenlijk wat je vaker in een recente Adaro-set kan verwachten (minus platen die Ran-D eerder had gedraaid waarschijnlijk, waaronder The Resistance).

Verder een topfeest! Zany, Adaro, Hardwell en Fedde Le Grand waren geweldig. Avicii was VEEL te druk en daarom ook minder. Martin Solveig had een aardige set. Verder veel rondgezworven en rare dingen gezien. Ondanks het weer een prachtdag gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Wildstylez Crystal van Southstylers draait is wel top :thumbup: Tijd niet gehoord op een groot feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baal er sterk van dus dat ik dit gemist heb, maar moest kiezen tussen Q-base en dit :(.

Al stonden er wel namen als Jeff Mills en Luciën Foort die ik graag had meegepakt :P. Tracklists van Adaro en Zany zien er dik uit !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 09:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Dat Wildstylez Crystal van Southstylers draait is wel top :thumbup: Tijd niet gehoord op een groot feest

Wildstylez @ Decibel Outdoor 2012 Mainstage:
Tracklist:
01. David Guetta & Nicky Romero feat. Sia - Wild One Two (Wildstylez bootleg)
02. Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers Remix)
03. Wildstylez - I See Stars
04. Southstylers - Crystal

Jammer dat het niet uitgezonden is, men had veel punten kunnen scoren met de Bingo zo te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Avicii was VEEL te druk en daarom ook minder. Martin Solveig had een aardige set. Verder veel rondgezworven en rare dingen gezien. Ondanks het weer een prachtdag gehad.

Ik vond het tijdens Avicii juist helemaal niet druk. Moet dan wel zeggen, dat ik het nooit té druk vond op de plek (linksvoor) waar ik stond. Maar Avicii was inderdaad een zware tegenvaller. Hij kreeg het publiek niet mee, draaide teveel meuk en stond een beetje arrogant te zijn op het podium (althans, zo leek het). Het enige nummer waar hij de tent een beetje mee loskreeg was zijn een-na-laatste nummer: Levels. Draai die dan eerder, als je zelf ook merkt dat de sfeer er niet goed in zit. Dat heet inspelen op het publiek, maar dat is iets wat Avicii blijkbaar nog niet onder de knie heeft. Jammer, want hij kan het wel, doelend op de Pier 94 set met nieuwjaar of zijn set op UMF. Maar daar liet hij z'n repertoire ook niet achterwege, iets wat hij op ML wél deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
hoebedoelje schreef:
Deze editie viel me bijzonder zwaar tegen. :/


was je niet bij de goeie dj's :P
of je moet je verwachtingen van een feest niet zo hoog leggen:P


Het zal inderdaad wel de te hoge verwachting zijn geweest. :D

Plus de drukte op de looppaden. :thumbdown:

Dat mulle losse zand overal viel me ook zwaar op een gegeven moment. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik feestje was dit! Dillon Francis, Zedd, Porter Robinson & Adaro waren de helden van de dag.. heerlijke setjes! Geluid op de main was echt dramatisch door de wind (daardoor was hhz ook niet echt leuk om naar te luisteren), vooral overdag. Tijdens adaro was het gewoon goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Heel dik feestje was dit! Dillon Francis, Zedd, Porter Robinson & Adaro waren de helden van de dag.. heerlijke setjes! Geluid op de main was echt dramatisch door de wind (daardoor was hhz ook niet echt leuk om naar te luisteren), vooral overdag. Tijdens adaro was het gewoon goed te doen.


tijdens adaro was het juist ruk met die wind
hoorde alleen maar bass en wind
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
p-stylez schreef:
Heel dik feestje was dit! Dillon Francis, Zedd, Porter Robinson & Adaro waren de helden van de dag.. heerlijke setjes! Geluid op de main was echt dramatisch door de wind (daardoor was hhz ook niet echt leuk om naar te luisteren), vooral overdag. Tijdens adaro was het gewoon goed te doen.


tijdens adaro was het juist ruk met die wind
hoorde alleen maar bass en wind


Tijdens Code Black ook, het geluid waaide gewoon naar rechts weg vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
p-stylez schreef:
Heel dik feestje was dit! Dillon Francis, Zedd, Porter Robinson & Adaro waren de helden van de dag.. heerlijke setjes! Geluid op de main was echt dramatisch door de wind (daardoor was hhz ook niet echt leuk om naar te luisteren), vooral overdag. Tijdens adaro was het gewoon goed te doen.


tijdens adaro was het juist ruk met die wind
hoorde alleen maar bass en wind

Tijdens Adaro was het echt 100x beter dan tijdens hhz hoor (toen ik alleen met Jef, Robin & Lyke stond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mysteryland viel mij helaas ook een beetje tegen. Vooral de drukte die er soms was op de paden en bij de big top en qdance was erg vervelend. Verder hielp het weer natuurlijk ook niet echt mee en met Decibel in het hoofd van vorige week, kon het eigenlijk ook alleen maar tegenvallen voor mij.Verder wel genoten, maar weet niet of ik volgend jaar weer zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Mysteryland viel mij helaas ook een beetje tegen. Vooral de drukte die er soms was op de paden en bij de big top en qdance was erg vervelend. Verder hielp het weer natuurlijk ook niet echt mee en met Decibel in het hoofd van vorige week, kon het eigenlijk ook alleen maar tegenvallen voor mij.Verder wel genoten, maar weet niet of ik volgend jaar weer zou gaan.

Dit deel ik.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten